1. leht 1-st
Mõned anomaaliad E38 740
Postitatud: 23.11.2012 01:54 00
Postitas sidrunimees
'ei hakka veel lukku panema , üks asi tuli veel ,nimelt kliimapaneelis on erinevad reziimid ja need reziimi aktiivsed tuled ei põle (need mis peaks roheliselt sirama iga aktiivse reziimi puhul) ja kondi /kliima reziim ka ei toimi , eelnevalt oli viga selles ,et tsirkulatsiooni pumba juures oli mingi pistik kehvas ühenduses ja selle tegin korda ja töötas kuni tänaseni ja täna hommikul ei tulnud kundepoolne uks lahti (nii muuseas ütlesin

) ja jälle need "rohelised tulukesed" mis näitavad mis reziim on aktiivne ei põle enam

Loodan,et saite aru
Re: Mõned anomaaliad E38 740
Postitatud: 23.11.2012 07:17 02
Postitas darkie
See, et kohapeal sooja ei puhu ja gaasitades puhub on ilmselt lisaveepumba viga. Ehk siis pump on surnund.
Re: Mõned anomaaliad E38 740
Postitatud: 23.11.2012 12:59 38
Postitas sidrunimees
darkie kirjutas:See, et kohapeal sooja ei puhu ja gaasitades puhub on ilmselt lisaveepumba viga. Ehk siis pump on surnund.
kus see asub ?
Re: Mõned anomaaliad E38 740
Postitatud: 24.11.2012 21:45 36
Postitas Eku
kui mingit juppe vaja anna teada
Re: Mõned anomaaliad E38 740
Postitatud: 25.11.2012 21:11 56
Postitas sidrunimees
Eku kirjutas:kui mingit juppe vaja anna teada
vaja oleks hetkel juhipoolset esimest abs andurit ja juhipoolset tagumis abs andurit aga help !
Aga koodi järgi vist ,igasugu e39 omad ei istu ju vms...
Re: Mõned anomaaliad E38 740
Postitatud: 26.11.2012 01:08 15
Postitas Rxx
Püsika ajamil on hammasrattad puruks, osta uus püsika ajam
Sooja ei tule kas soojaklappide või lisaveepumba pärast.
Isearetatud roolil on raudselt pooled juhtmed lahti alles.
Re: Mõned anomaaliad E38 740
Postitatud: 26.11.2012 01:35 05
Postitas sidrunimees
Rxx kirjutas:Püsika ajamil on hammasrattad puruks, osta uus püsika ajam
Sooja ei tule kas soojaklappide või lisaveepumba pärast.
Isearetatud roolil on raudselt pooled juhtmed lahti alles.
sooja tuleb aga aint pööretel ja vahepeal niisamagi ja püsika ajam on kus ? , ma arvan ,et see püsikas jebib sellepärats ,et mul tagumine vasak abs andur vigane ja esimene vasak (kus võtab auto kiirust) ka ja tänu sellele siis vahest vingerdab aga kui vahetan abs andurid ära siis peaks vast nende anomaaliatega lõpp olema ,jäänud siis lisaveepump vahetada ja siis peaks vast korras kõik asjad olema,see minuarvamus aint, ja kliimaplokil hakkasid ise lampi tuled ka jälle põlema ( nendel reziimidel need rohelised tulukesed)
Re: Mõned anomaaliad E38 740
Postitatud: 26.11.2012 01:49 25
Postitas Eku
sidrunimees kirjutas:Eku kirjutas:kui mingit juppe vaja anna teada
vaja oleks hetkel juhipoolset esimest abs andurit ja juhipoolset tagumis abs andurit aga help !
Aga koodi järgi vist ,igasugu e39 omad ei istu ju vms...
Helista 56882299 nimi Ragnar,
veermiku osad tema tööjuures, saad ka kaubale temaga
Re: Mõned anomaaliad E38 740
Postitatud: 28.11.2012 20:15 51
Postitas patrik
Pane jahutusvedelik normi
Re: Mõned anomaaliad E38 740
Postitatud: 28.11.2012 20:53 04
Postitas sidrunimees
patrik kirjutas:Pane jahutusvedelik normi
ma ei saa täpselt aru kas "norm" on siis kui see punane pulk paisupaagist täitsa väljas või siis kui see pulga"pea" on paisupaagi äärega tasa ? (külma mootoriga)
Re: Mõned anomaaliad E38 740
Postitatud: 29.11.2012 08:20 45
Postitas Trionic
Külma mootoriga "äärega tasa".
Re: Mõned anomaaliad E38 740
Postitatud: 29.11.2012 18:25 05
Postitas sidrunimees
Trionic kirjutas:Külma mootoriga "äärega tasa".
siis on õieti kõik (: aga esimeses postise lugege on uus jama,ehk leiab lahenduse sellele

Re: Mõned anomaaliad E38 740
Postitatud: 01.12.2012 20:49 22
Postitas sidrunimees
Rxx kirjutas:Püsika ajamil on hammasrattad puruks, osta uus püsika ajam
Sooja ei tule kas soojaklappide või lisaveepumba pärast.
Isearetatud roolil on raudselt pooled juhtmed lahti alles.
kusjuures selle rooliteemal pidi selline asi olema,et see on uuematüübi rool ja sellel roolinuppude küljes on kohe mingi plokk aga autol vanema tüübi juhtmed ja on veel üks eraldi plokk mis juhib raadiot jms ,et tuleks see auto plokk ära võtta ja juhtmed otse roolinuopudega ühendada siis pidi tööle hakkama..