1. leht 1-st

E38 725td rihmapinguti

Postitatud: 23.09.2012 21:55 54
Postitas bmw725td
Mure siis selles, et see amordiga rihma pingutusrull mootori ülaosas lööb käivitades end tagurpidi üle ja vabastab rihma üldse pingest (laseb lõdvaks) ning siis ei aita esmapilgul muu, kui eebel vahele ja õigesse asendisse plaksti tagasi. Mis võib aga olla sellise käitumise põhjuseks? Kas rihm on liiga välja veninud või on pinguti amort väsinud? (kuigi see sai alles aasta alguses uus pandud,kuna vana läks pooleks). Probleem ise tekkis siin viimese kuu jooksul. Ise arvasin, et mootoripatjadest see, et need olid läbi. Said nüüd uued pandud, aga täna jälle tagurpidi...

Re: E38 725td rihmapinguti

Postitatud: 23.09.2012 23:44 46
Postitas Leho
Amort on surnud pingutil . Oli mingi odava otsa tootja ?

Re: E38 725td rihmapinguti

Postitatud: 24.09.2012 18:42 31
Postitas bmw725td
Leho kirjutas:Amort on surnud pingutil . Oli mingi odava otsa tootja ?
Tootjat ei tea, Karla Autos lasin vahetada...

Re: E38 725td rihmapinguti

Postitatud: 08.10.2012 09:35 13
Postitas WRL
Asi ei ole amordis, see võll kus peal ta liigub ja mootori külge kinnitub. Sinna kuluvad jäljed sisse ja kui mootor käivitub veidi ebaühtlaselt ja natuke seda pingutit võbistab siis poob selle kinni seal lihtsalt . Endal sama mure oli. Võtsin selle kõik küljest lahti ja siis käsifreesiga lasin need sissekulunud randid maha ja pole kordagi probleemi old rohkem.

Re: E38 725td rihmapinguti

Postitatud: 15.10.2012 12:01 31
Postitas bmw725td
Ok!
Tänud!
Panen kõrva taha:P!!