1. leht 1-st
Küsimus 725tds-i õhulugeja kohta
Postitatud: 08.04.2012 11:41 28
Postitas martin471
Nimelt ostsin hiljuti sellise mootoriga E38. Masin liigub normaalselt, kuid eile avastasin õhulugeja juurest lahtise pistiku. Sain kohe aru, et tegu on õhulugeja pistikuga. Kui külge ühendasin, kadus masinal jõud ära.
Kas see tähendab seda, et õhulugeja on läbi või aitaks veel ka puhastamine? (tundus hirmus õline olevat).
Kui sõita ilma õhulugejata, siis mis on sellise teguviisi tunnusmärkideks? Kas võtab rohkem kütust ja suitseb rohkem või on õhulugeja vajalik ainult puhtamate heitgaaside jaoks?
Kui õhulugeja iseenesest ei tööta (on siis lahti ühendatud), peaks aju ju mingi kindla etteantud väärtusega tööle hakkama. Vanal tds-il polnud üldse õhulugejat, kas on väga hull kui sõita ka uuema variandiga ilma?
Re: Küsimus 725tds-i õhulugeja kohta
Postitatud: 09.04.2012 13:49 36
Postitas Peeter_S
Diiselmootoril arvutatakse ette antav kütusekogus just õhu koguse järgi, mis MAF-i läbib. Kui pistik külge panna ja autol kaob jõud, tähendab, et ECU saab valed andmed (mitte ei saa üldse informatsiooni).
Seega võib väita, et MAF ei pruugi katki olla - (puhastamise koha pealt ei oska üldse sõna võtta - kas on võimalik vms)
Ilma MAF-ita sõitmine - kütusekogus, mis silindrisse jõuab, on etteantud väärtused. Reaalselt tähendab see seda, et on pärsitud jõud (võrreldes korras MAF-iga). Muud viga see ei tee.
Heitgaasid ei puutu üldse asjasse.
Re: Küsimus 725tds-i õhulugeja kohta
Postitatud: 10.04.2012 01:25 02
Postitas martin471
Rääkides sama generatsiooni audi mootorist (minu eelmine masin), siis sellel oli just nii, et kui õhulugeja pistik lahti võtta, hakkas mootor natuke rohkem tahmama. Mõni mees rääkis, et pidavat sutsu isegi ergemini edasi minema kui õhulugejaga. Sellest võis järeldada seda, et ajusse sisse kirjutatud õhukoguse väärtus, mis võetakse arvesse õhulugeja rikke korral, on isegi suurem kui reaalne väärtus.
Kas Bemmil ei või siis nii olla? Vanemal tds-il polnud üldse õhulugejat, see teeb ju sama välja, mis uuemal mootoril lahtise õhulugeja pistikuga. Ise arvan, et õhulugeja aitab saavutada lihtsalt optimaalseima kütuse ja õhu segu.
Re: Küsimus 725tds-i õhulugeja kohta
Postitatud: 01.05.2012 20:40 22
Postitas allar1
Tean seda, et õhulugejaga autod E38 ja E39 lähevad ikka nõks paremini edasi kui ilma lugejatta E34, seda võib timmida nii, et halb hakkab, jube must lendab ja ikka ta ei lähe nii nagu õhu lugejaga auto.
kui pistik lahti teha, on 75% võimsusest.
Kusjuures lugejaga autodel on 20 njuutonit rohkem väänet.
Järelikult tuleb uus lugeja muretseda.
Re: Küsimus 725tds-i õhulugeja kohta
Postitatud: 22.08.2012 14:43 10
Postitas AZL
mis teeb 530d kui õhulugeja läbi? , endal tundub et lõpu pöördega lööb suitsu rohkem kui enne ja nagu detoneerib mootor või siuke klõbin sees kui tühjaks lasta ca 4tuhat pööret ja peale , kunagi tegi 525tds sama moodi kui lugeja läbi oli aga suitsu tegi rohkem ja oli nagu uimasem