Vedasin masina Jürisse töö juurde ja täna hakkasin asja lahkama. Seda ma olin juba varem aru saanud, et kütus tegelikult otsa ei saanud. Platsil olles käivitus auto suhteliselt hästi, kuid peale filtrit olevas kütusetorus jooksid mullid, juba siis vaatasin, et asi on veidi kahtlane. Arvasin algul, et paagis on sõel ummistunud, kuid sellega ei olnud mingit probleemi. Veidi peale Tartust tulekut tegi masin sellist trikki, et kui püsika välja lülitasin, kadus jõud ja kiirus hakkas langema, päris seisma ei jäänud kui mootor jälle ärkas. Nii juhtus paar korda. Sellel hetkel tuli ette ka kiri Fuel injection system. Esimene küsimus olekski see, et mida see kiri täpselt tähendab?
Täna töö juurs lõppes asi sellega, et sain selgeks, et paagisisene etteandepump ei tööta. Samas valasin 40l kütet peale, seier jäi veidi 60l-st kõrgemale. Sellise kütuse kogusega ju etteandepump mootori tööd ei tohiks häirida või eksin? Kui masin täkuga käima panna, siis käib ainult pööretel ja läbipaistvast kütuse torust on näha, et hirmsasti tuleb õhku peale, isegi rohkem kui kütust. Milles võib asi olla?
Samas kui mootor jälle seisma jääb, siis on näha, et kütusetorusse jõudnud kütus ja vaht liiguvad filtri poole tagasi. Ühesõnaga süsteemi tekib nagu vaakum. Seda ma ei tea, kas filtrisse pealetuleval voolikul on kuskil ka klapp, kuid paaki tagasi miskit puhuda ei jõua. Samamoodi imeda on raske. Kütust tuleb mingil määral küll, aga kuidagi harjumatult raskelt.
Jutt sai nüüd pikk, kuid ehk on kellelgi kogemust ja oskab aidata
