Nivoosüsteemi korrasoleku kontroll
Nivoosüsteemi korrasoleku kontroll
Autoks siis E32, 750i, Edc3+
Kuidas teha kindlaks, et nivoosüsteemi hüdropaagid on töökorras?
Tagumine ots autol on hirmus jäik, samuti ka tundub natuke liiga madalal olevat. Peal on ka EDC mis kahjuks hetkel ei tööta ja kirjade järgi läheb siis keskmisesse jäikusreziimi.
Ise kahtlustan, et hüdropaagid otsas, aga kuidas kontrollida. Uute hinnad on ikka väga kallid ja raskesti saadavad, aga sarnaseid paake kasutatakse ka teistel mudelitel. Näiteks e38 mis on aastaarvult ikka uuem, oleks võimalik saada paremas seisukorras kasutatud paake. Kui seal kinnitused ja keermed on erinevad, siis neid annab ju pisut modifitseerida.
Ideid?
Kuidas teha kindlaks, et nivoosüsteemi hüdropaagid on töökorras?
Tagumine ots autol on hirmus jäik, samuti ka tundub natuke liiga madalal olevat. Peal on ka EDC mis kahjuks hetkel ei tööta ja kirjade järgi läheb siis keskmisesse jäikusreziimi.
Ise kahtlustan, et hüdropaagid otsas, aga kuidas kontrollida. Uute hinnad on ikka väga kallid ja raskesti saadavad, aga sarnaseid paake kasutatakse ka teistel mudelitel. Näiteks e38 mis on aastaarvult ikka uuem, oleks võimalik saada paremas seisukorras kasutatud paake. Kui seal kinnitused ja keermed on erinevad, siis neid annab ju pisut modifitseerida.
Ideid?
E32, 750i 1992
E38, 740i 1997
E38, 740i 1997
Re: Nivoosüsteemi korrasoleku kontroll
pane tavalised amordid ja sõidurõõmu kui palju 

750ILA exlusive 99a www.album.ee/armering
Re: Nivoosüsteemi korrasoleku kontroll
No ega ma siis nii lihtsalt ka ei loobu 

E32, 750i 1992
E38, 740i 1997
E38, 740i 1997
Re: Nivoosüsteemi korrasoleku kontroll
rahameestevärk,iseasi kas nii vanal autol see mõttekas on.Oma autol nüüdseks kõik 4 tavaliste vastu vahetatud,igasugune roostes toruvärk alt läinud
750ILA exlusive 99a www.album.ee/armering
Re: Nivoosüsteemi korrasoleku kontroll
No asi pole sugugi "rahameeste värgis" 
Need on toredad lisad ja miks mitte punnitada pisut. Ma pean küll tunnistama, et mul ei ole sealt alt ei roostes need torud ega miskit. Ükski amort ei ole öline ega rapakas. Vahest imestan isegi, et 20 aastat vana auto näeb alt oluliselt parem välja kui möni....
Aga olen pisut edasi jöudnud ja hakkan uurima seda regulaatori värki, siis annab ka vahele panna pisike manomeeter, et kontrollida röhku ja nii katsun asja korda sättida.
Mul käed persest välja ei kasva ja ei pea iga asja pärast teenindusse ka tormama, öigupoolest siin polegi kuhugi minna

Need on toredad lisad ja miks mitte punnitada pisut. Ma pean küll tunnistama, et mul ei ole sealt alt ei roostes need torud ega miskit. Ükski amort ei ole öline ega rapakas. Vahest imestan isegi, et 20 aastat vana auto näeb alt oluliselt parem välja kui möni....
Aga olen pisut edasi jöudnud ja hakkan uurima seda regulaatori värki, siis annab ka vahele panna pisike manomeeter, et kontrollida röhku ja nii katsun asja korda sättida.
Mul käed persest välja ei kasva ja ei pea iga asja pärast teenindusse ka tormama, öigupoolest siin polegi kuhugi minna

E32, 750i 1992
E38, 740i 1997
E38, 740i 1997
Re: Nivoosüsteemi korrasoleku kontroll
Millest sa järeldad, et hüdropaagid on otsas?
EDC ja tagumine nivookontroll pole omavahel otseselt seotud.
EDC süsteem juhib juhtmete kaudu amortide jäikust, kui EDC aju, mõni kaitse või veel midagi on läbi, siis süsteem on jäigas asendis ja väga ebameeldiv sõita.
Nivoosüsteem reguleerib mehaanilise regulaatori kaudu amortide kõrgust. Selleks, et kui midagi rasket pagassi panna säiliks sama kõrgus. Madalas asendis on nivoosüsteem iseesesest pehme, jäigaks muudab EDC.
Proovi töötava mootoriga kuskil kanali peal regulaatori varda asendit ühele ja teisele poole muuta.
Reageerimine võtab natuke aega, et ei tasu kiirustada. Kui hakkab amorte tõstma, siis süsteem töötab.
Kunagi jamasin ka selle regulaatoriga, mul oli seal sees midagi kinni, oli ka kõige madalamas asendis.
Keerutasin seda võlli ühele ja teisele poole mitmeid kordi, koputasin regulaatorit haamriga mõõdukalt ja hakkas toimetama.
EDC ja tagumine nivookontroll pole omavahel otseselt seotud.
EDC süsteem juhib juhtmete kaudu amortide jäikust, kui EDC aju, mõni kaitse või veel midagi on läbi, siis süsteem on jäigas asendis ja väga ebameeldiv sõita.
Nivoosüsteem reguleerib mehaanilise regulaatori kaudu amortide kõrgust. Selleks, et kui midagi rasket pagassi panna säiliks sama kõrgus. Madalas asendis on nivoosüsteem iseesesest pehme, jäigaks muudab EDC.
Proovi töötava mootoriga kuskil kanali peal regulaatori varda asendit ühele ja teisele poole muuta.
Reageerimine võtab natuke aega, et ei tasu kiirustada. Kui hakkab amorte tõstma, siis süsteem töötab.
Kunagi jamasin ka selle regulaatoriga, mul oli seal sees midagi kinni, oli ka kõige madalamas asendis.
Keerutasin seda võlli ühele ja teisele poole mitmeid kordi, koputasin regulaatorit haamriga mõõdukalt ja hakkas toimetama.
Re: Nivoosüsteemi korrasoleku kontroll
Ega ma seda EDC´d niiväga ei seogi nivooga. Mul lihtsalt EDC´l miski kala ja see ei tööta. Kui EDC ei tööta, siis seadistatakse amordid keskmisesse jäikusesse.
Paake kahtlustan seepärast, et auto piix madalal ja köva. Kui üle politseiniku (magava
) sõita, siis nina läheb pehmelt üle, aga tagumik nagu puuvanker. Olen uurinud netist et selline sümptom avaldub siis kui paagid läbi või regulaator ei tööta.
Katsun siin nv kanalil seda regulaatorit käppida, ehk siis näeb.
Paake kahtlustan seepärast, et auto piix madalal ja köva. Kui üle politseiniku (magava

Katsun siin nv kanalil seda regulaatorit käppida, ehk siis näeb.
E32, 750i 1992
E38, 740i 1997
E38, 740i 1997
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2604
- Liitunud: 25.12.2008 21:54 43
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Telefon: 55966794
- Asukoht: Jõgeva
- Kontakt:
Re: Nivoosüsteemi korrasoleku kontroll
Kas oled jõudnud saladuse jälilerehamees kirjutas:Ega ma seda EDC´d niiväga ei seogi nivooga. Mul lihtsalt EDC´l miski kala ja see ei tööta. Kui EDC ei tööta, siis seadistatakse amordid keskmisesse jäikusesse.
Paake kahtlustan seepärast, et auto **** madalal ja köva. Kui üle politseiniku (magava) sõita, siis nina läheb pehmelt üle, aga tagumik nagu puuvanker. Olen uurinud netist et selline sümptom avaldub siis kui paagid läbi või regulaator ei tööta.
Katsun siin nv kanalil seda regulaatorit käppida, ehk siis näeb.

55966794/Margus Raska/ margusraska@gmail.com FB.
Re: Nivoosüsteemi korrasoleku kontroll
Kahjuks ei ole auto alla jöudnud. Küll sain tööle EDC ja asi on oluliselt pehmem. Kuigi need on suht eraldiseisvad süsteemid, täiendavad nad vist üksteist.
Katsun nv auto alla saada ja eks siis saab teavitada
PS. Vbl on asi minu subjektiivses silmavaates, aga kui auto nädalajagu seisab, siis pee vajub alla? Sõites nagu töuseb normaalsemaks. Juba nagu teatud prantsuse autol. Pean vist möödulindi välja otsima..
Katsun nv auto alla saada ja eks siis saab teavitada

PS. Vbl on asi minu subjektiivses silmavaates, aga kui auto nädalajagu seisab, siis pee vajub alla? Sõites nagu töuseb normaalsemaks. Juba nagu teatud prantsuse autol. Pean vist möödulindi välja otsima..
E32, 750i 1992
E38, 740i 1997
E38, 740i 1997
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2604
- Liitunud: 25.12.2008 21:54 43
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Telefon: 55966794
- Asukoht: Jõgeva
- Kontakt:
Re: Nivoosüsteemi korrasoleku kontroll
Ootan huviga saladuse paljastumist 

55966794/Margus Raska/ margusraska@gmail.com FB.
Re: Nivoosüsteemi korrasoleku kontroll
Pean piinlikusega tunnistama, et ei ole selle asjaga jõudnud tegeleda. Kusjuures mingit väga suurt jama ei ole. Ei ole küll möödulindiga möötnud, aga tundub tehaseseades olevat.MargusRaska kirjutas:Ootan huviga saladuse paljastumist
Kui soojemaks läheb, tegelen edasi. Nagunii plaan süsteem õlist tühjaks lasta. Seal ikkagi selline ebamäärane soga sees.
E32, 750i 1992
E38, 740i 1997
E38, 740i 1997
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2604
- Liitunud: 25.12.2008 21:54 43
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Telefon: 55966794
- Asukoht: Jõgeva
- Kontakt:
Re: Nivoosüsteemi korrasoleku kontroll
Mul oli ka maru imelikult see õli.Eest õlipotsikust tõmbasin välja punase.Amordid ja regulaatori võtsin lahti,sealt tuli välja rohelinerehamees kirjutas:Pean piinlikusega tunnistama, et ei ole selle asjaga jõudnud tegeleda. Kusjuures mingit väga suurt jama ei ole. Ei ole küll möödulindiga möötnud, aga tundub tehaseseades olevat.MargusRaska kirjutas:Ootan huviga saladuse paljastumist
Kui soojemaks läheb, tegelen edasi. Nagunii plaan süsteem õlist tühjaks lasta. Seal ikkagi selline ebamäärane soga sees.


55966794/Margus Raska/ margusraska@gmail.com FB.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2604
- Liitunud: 25.12.2008 21:54 43
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Telefon: 55966794
- Asukoht: Jõgeva
- Kontakt:
Re: Nivoosüsteemi korrasoleku kontroll
Uurisin ise ka vähe seda hüdro paakide asja ja tuli välja,et e34 ning e38 omad täpselt samad.Nii kinnituste kui ka stutside ühenduse poolest.Arvan,et ka e32-l ei ole need erinevad.
Omal tõmbas parempoolse amordi sellepärast jäigaks,et õlitoru oli katki kulutanud ja vedas sealt liiva ,sodi sisse ning tekitas lõpuks korraliku ummistuse.Amort ka peetis ja liiva täis tänu sellele
Omal tõmbas parempoolse amordi sellepärast jäigaks,et õlitoru oli katki kulutanud ja vedas sealt liiva ,sodi sisse ning tekitas lõpuks korraliku ummistuse.Amort ka peetis ja liiva täis tänu sellele

55966794/Margus Raska/ margusraska@gmail.com FB.