1. leht 1-st

K: e32m6b30 Väljalaskekoldes mingi imelik plekk.

Postitatud: 10.10.2011 18:07 03
Postitas StenV70
Misjaoks see plekitükk on seal,ainult ühes torus on selline...Jubedalt tühikäigul kolises,surusin laiali kuidagi,et enam ei koliseks...Tahaks teada mis otstarbel see seal on,ehk kannatab ära võtta...?
Pilt

Re: K: e32m6b30 Väljalaskekoldes mingi imelik plekk.

Postitatud: 10.10.2011 19:04 06
Postitas fiziks
ei tea mis plekitükki sa seal täpselt nägid, aga üldiselt need on topeltseinaga torud, nii et see on siis ilmselt selle sisemise seina mingi nurk, mis sul sealt paistab :D mõistlik oleks üritada korda teha, ei tea muidugi kui kaua see kestaks kui teda kuidagi keevitada vms.

Re: K: e32m6b30 Väljalaskekoldes mingi imelik plekk.

Postitatud: 11.10.2011 18:49 25
Postitas StenV70
Okei....Huvitav,et ainult ühel oli selline sees..1. ja 2. silindri omal(juhipoolsed silindrid salongi poolt loetuna)...
Kohutavalt kolises,viskas kopa ette ja vaatasin....Ehk see nurk punnitas seal nii kuna keegi oli seda kunagi "remontinud" juba.
Ma lükkasin suured kullinokad sisse ja venitasin täiest jõust laiali seda kaadervärki seal...Eks näis kaua kestab..

Re: K: e32m6b30 Väljalaskekoldes mingi imelik plekk.

Postitatud: 11.10.2011 19:59 42
Postitas fiziks
hmm, krt ma praegu hakkasin mõtlema, et kas b30 motol ikkagi üldse olid topeltseinaga :roll: võis olla ainult 4liitrise eripära see, vot ei mäleta hetkel peast täpselt.

aga noh igatahes, eks sa keera too ots nii, et ta gaaside liikumist võimalikult vähe takistama hakkaks.

Re: K: e32m6b30 Väljalaskekoldes mingi imelik plekk.

Postitatud: 12.10.2011 00:30 33
Postitas leed90
Need m60 mootorite väljalaske kollektorid on kõik topeltplekkidega. Müravähendamise/summutamise eesmärgil. Ma ise endaomal tegin nii et puurisin lihtsalt suva kohapealt augu sisse ja keevitasin siis augu uuesti täis. Siis sai nii et sisemine plekk ei jäänud loperdama sinna.

Re: K: e32m6b30 Väljalaskekoldes mingi imelik plekk.

Postitatud: 12.10.2011 18:22 55
Postitas fiziks
eksid, ei ole niivõrd mürasummutamise eesmärgil, vaid pigem gaaside suurema tempi säilitamiseks torus / väiksema tempi säilitamiseks kapoti all.
eesmärk on põmst sama, mis kollektori teibiga jebimisel, ainult et see topeltseina meetod peaks minumeelest palju efektiivsem olema.

aga topeltseinaga võivad jah kõigil m60'tel olla, ma vist ajasin mingi muu erinevusega segamini. ei mäleta, suht ammu lugesin nende kohta.