Mure just selle pärast,et tean sama aasta audidest( a6,a8) nii mõndagi, ja VAG'i kk.küll loodud kestma pole. Kuidas on lood kütusekuluga Tlns, Tln-Trtu trassil? Hooldused ja filtrid ei tohiks väga palju maksta?

Olen vahetanud moto poolel igast muid asju eelsüüte küünlad, mõned lõdvikud, mis vanadusse surnud, rihmad-rullikud ja ka siseelaske kollest need pöördklapid välja võtnud aga mitte turbot ega kõrgs.pumpa, auto Eestis 5a., vahetatud ka kütusepumbad(paagisisene uus, põhjaalune kasut.origin.)Memphisc kirjutas:Viimasel ajal on kolmene diisel huvitama hakanud. Kuidas antud isend vastu peab? Kas võrreldes 2,5sega on mingeid eeliseid ka? Kuidas kõrgservepump, turbo, kast vastu peavad? Millised on tüüpvead? Roolilatt?
Mure just selle pärast,et tean sama aasta audidest( a6,a8) nii mõndagi, ja VAG'i kk.küll loodud kestma pole. Kuidas on lood kütusekuluga Tlns, Tln-Trtu trassil? Hooldused ja filtrid ei tohiks väga palju maksta?
seda teavad arvatavasti kõik 7ser omanikudMemphisc kirjutas:Tänud, dann875!
Viin end autoga kurssi ning leidsin sellise foorumi. http://www.e38.ee/foorum2/
Lihtsalt tulevikus infoks ka teistele E38 huvilistele.