BMW e65 745i konditsioneeri kohta küsimus
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 20.03.2010 15:15 11
- Peamine sõiduk: BMW 745i E65
- Asukoht: Viimsi
BMW e65 745i konditsioneeri kohta küsimus
Tere,
Kui konditsioneer tööle panna, siis viskab pöörded 500-lt - 700-le ning masin tahaks jõuga edasi liikuda. Kui välja lülitada konditsioneeri nupust või üld nupust, siis kukub tagasi 500 pöörde peale ning on kõik ok. See oli tekkinud viimase aasta jooksul. Seda oli tunda vana kui ka uue genekaga.
Kas kellelgil on olnud selliseid probleeme?
Kas on leitud ka mingi lahendus?
Kas äkki asi on kompressori rullikus?
Kõik soovitused on tere tulnud!
Tänud ette,
Kristian.
Kui konditsioneer tööle panna, siis viskab pöörded 500-lt - 700-le ning masin tahaks jõuga edasi liikuda. Kui välja lülitada konditsioneeri nupust või üld nupust, siis kukub tagasi 500 pöörde peale ning on kõik ok. See oli tekkinud viimase aasta jooksul. Seda oli tunda vana kui ka uue genekaga.
Kas kellelgil on olnud selliseid probleeme?
Kas on leitud ka mingi lahendus?
Kas äkki asi on kompressori rullikus?
Kõik soovitused on tere tulnud!
Tänud ette,
Kristian.
BMW S1000 RR, BMW Z3 E36, Chevrolet Tahoe K1500
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
-
- Huviline
- Postitusi: 371
- Liitunud: 14.01.2007 21:24 48
- Peamine sõiduk: BMW 7 E65 735,E91 325D
- Kontakt:
Re: BMW e65 745i konditsioneeri kohta küsimus
Peabki nii olema,et kohe tõstab pöörded kõrgemaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 20.03.2010 15:15 11
- Peamine sõiduk: BMW 745i E65
- Asukoht: Viimsi
Re: BMW e65 745i konditsioneeri kohta küsimus
Minu arust ka on normaalne, kuid ta peaks natukene tõstma. ebanormaalseks jätab selle, et kui pöörded kasvavad, siis ka auto tahab edasi jõu meetodil liikuda. Peab rohkem pidurit rakendama ning kui kasutan auto P-d, siis lülitab välja nagu oleksin andnud ise gaasi. Mitu korda oleks seistes ummikus teisele tagant sisse sõitnud. See jääb mulle ebaloogiliseks siiani.
Kas kompressori voolu tarbimises võib iva olla?
Kristian.
Kas kompressori voolu tarbimises võib iva olla?
Kristian.
BMW S1000 RR, BMW Z3 E36, Chevrolet Tahoe K1500
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
Re: BMW e65 745i konditsioneeri kohta küsimus
Kuna tegu on automaatkäigukastiga autoga, siis on antud tegevus täiesti normaalne ja loogiline.
Automaatkäigukasti veab edasi hüdroturbiin, mis on kinnitatud jäigalt mootori hooratta külge. Seega, mootori pöörete tõustes hakkab ka turbiin autot suurema jõuga edasi vedama, kuna mootorist tuleb turbiinile suurem väändemoment.
Kuna ma saan aru, et varem sellist probleemi polnud ja olukord muutus aja jooksul, siis mina kontrolliksin esimesena pidureid. Soovitavalt mõnes remondiasutuses, millel on kogemusi E65 seeria masinatega.
Automaatkäigukasti veab edasi hüdroturbiin, mis on kinnitatud jäigalt mootori hooratta külge. Seega, mootori pöörete tõustes hakkab ka turbiin autot suurema jõuga edasi vedama, kuna mootorist tuleb turbiinile suurem väändemoment.
Kuna ma saan aru, et varem sellist probleemi polnud ja olukord muutus aja jooksul, siis mina kontrolliksin esimesena pidureid. Soovitavalt mõnes remondiasutuses, millel on kogemusi E65 seeria masinatega.
-
- Huviline
- Postitusi: 371
- Liitunud: 14.01.2007 21:24 48
- Peamine sõiduk: BMW 7 E65 735,E91 325D
- Kontakt:
Re: BMW e65 745i konditsioneeri kohta küsimus
Kui kont järel,pöörded tõusevad isegi 1000-ni,ega auto ei tohi siis liikuma hakata,mingi viga käigukastis vms.KIX69 kirjutas:Minu arust ka on normaalne, kuid ta peaks natukene tõstma. ebanormaalseks jätab selle, et kui pöörded kasvavad, siis ka auto tahab edasi jõu meetodil liikuda. Peab rohkem pidurit rakendama ning kui kasutan auto P-d, siis lülitab välja nagu oleksin andnud ise gaasi. Mitu korda oleks seistes ummikus teisele tagant sisse sõitnud. See jääb mulle ebaloogiliseks siiani.
Kas kompressori voolu tarbimises võib iva olla?
Kristian.
-
- Huviline
- Postitusi: 89
- Liitunud: 20.03.2010 15:15 11
- Peamine sõiduk: BMW 745i E65
- Asukoht: Viimsi
Re: BMW e65 745i konditsioneeri kohta küsimus
Tänud! Eks ma uurin lähemalt.
BMW S1000 RR, BMW Z3 E36, Chevrolet Tahoe K1500
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
Re: BMW e65 745i konditsioneeri kohta küsimus
Kui kang nö. drive peal, siis hakkab ikka küll liikuma nagu naksub.mel1 kirjutas:Kui kont järel,pöörded tõusevad isegi 1000-ni,ega auto ei tohi siis liikuma hakata,mingi viga käigukastis vms.KIX69 kirjutas:Minu arust ka on normaalne, kuid ta peaks natukene tõstma. ebanormaalseks jätab selle, et kui pöörded kasvavad, siis ka auto tahab edasi jõu meetodil liikuda. Peab rohkem pidurit rakendama ning kui kasutan auto P-d, siis lülitab välja nagu oleksin andnud ise gaasi. Mitu korda oleks seistes ummikus teisele tagant sisse sõitnud. See jääb mulle ebaloogiliseks siiani.
Kas kompressori voolu tarbimises võib iva olla?
Kristian.
Kogenud fordimees võtab poodi vana jupi kaasa!
Mess with the best and u die like the rest...:)
Mess with the best and u die like the rest...:)
-
- Huviline
- Postitusi: 4704
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: BMW e65 745i konditsioneeri kohta küsimus
pöördeid saab elektrooniliselt muuta.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 371
- Liitunud: 14.01.2007 21:24 48
- Peamine sõiduk: BMW 7 E65 735,E91 325D
- Kontakt:
Re: BMW e65 745i konditsioneeri kohta küsimus
Kui pöörded madalamaks muuta ei toida konti ära ja mis mõte sellel on,D peal loomulikult peabki auto edasi likuma
P peal seisab kõrgemate pööretega kui kont järel,milles küssa.

- haleskinn
- Huviline
- Postitusi: 351
- Liitunud: 06.12.2011 17:21 44
- Peamine sõiduk: bmw e39 525tds 98a
- Asukoht: tartu/tallinn
Re: BMW e65 745i konditsioneeri kohta küsimus
tuttaval on 2004 aasta 745li ja temal oli sama jama, k2is umis, tehti korda, lasti uus surve kliimasse sisse,
ja see et masinal p88rded t6usevad on tingitud jah suuremast voolu tarbest, kuid sellegipoolest ei tohi masin j6uga edasi liikuda. vaata yle genekas ja aku, kuna e65l on akud nagu nad on
ja see et masinal p88rded t6usevad on tingitud jah suuremast voolu tarbest, kuid sellegipoolest ei tohi masin j6uga edasi liikuda. vaata yle genekas ja aku, kuna e65l on akud nagu nad on
-
- Huviline
- Postitusi: 371
- Liitunud: 14.01.2007 21:24 48
- Peamine sõiduk: BMW 7 E65 735,E91 325D
- Kontakt:
Re: BMW e65 745i konditsioneeri kohta küsimus
Ega jah,aku üle 2 aasta välja ei vea,tasub uus panna,muidu algavad igasugu anomaaliad autolhaleskinn kirjutas:tuttaval on 2004 aasta 745li ja temal oli sama jama, k2is umis, tehti korda, lasti uus surve kliimasse sisse,
ja see et masinal p88rded t6usevad on tingitud jah suuremast voolu tarbest, kuid sellegipoolest ei tohi masin j6uga edasi liikuda. vaata yle genekas ja aku, kuna e65l on akud nagu nad on
