e32 kardaani vibra
e32 kardaani vibra
Niisiis, olen sealmaal, et sai 740 ostetud. Muidu lahe loom, aga teatud kiirusel, ca 35-45 km/h, just kiirendades hakkab kardaan kõvasti vibreerima. Olen sellealast kirjandust välismaa foorumitest natuke uurinud, paistab, et samavanadel masinatel on see üsna tüüpiline viga. Lihtsalt kardaan on ära väsinud. Eelmine omanik olevat lasknud kontrollida, keskmine laager pidavat ok olema.
Ühesõnaga, mind huvitab, et kas sama probleemi on ka siinsetel e32 omanikel ette tulnud, ning mis on ette võetud. Kas keegi teab, palju näiteks uus kardaan maksta võib... Neid on ka vist erineva hinnaklassiga. Eks ma küsin ka foorumis figureerivate varuosamüüjate käest.
Ühesõnaga, mind huvitab, et kas sama probleemi on ka siinsetel e32 omanikel ette tulnud, ning mis on ette võetud. Kas keegi teab, palju näiteks uus kardaan maksta võib... Neid on ka vist erineva hinnaklassiga. Eks ma küsin ka foorumis figureerivate varuosamüüjate käest.
Kas kardaaniristide vahetamisel peab pärast kardaani kindlasti ka tasakaalustama?priitv8 kirjutas:Aga pärnus on ju tublid kardaani balansseerijad mehed olemas, mul sõber käis lausa talnast seal aga korda sai! BTW vahetati ka kardaaniristid sealjuures ära!
Ühelt poolt on kuulda, et peab kindlasti, teisalt jälle, et pole oluline...Keda uskuda?
Tartus pidi 2K maksma tasakaalustamine ja uus komplektne kardaan ca 10K
Vt ka seda teemat:
http://foorum.bmw.meph.pri.ee/viewtopic ... 1&start=25
Mismoodi seda risti vahetatakse, need ju otsapidi kardaani küljes kinni, ja nagu kuskil juba öeldi, et tehase poolt pole need asjad vahetatavad...
Balanseerimise koha pealt ei oska midagi öelda.
Väljamaal veel kirjutatakse, et kardaaniriste on kahte tüüpi, ka minu autole. Ühed on tehase poolt hooldusvabad, eluiga pidi olema 100000 miili kogu kardaanil, teised on mingisugused õlitatavad, u. iga 20000 miili järgi tuleb uuesti õlitada (kui ma õigesti aru muidugi sain). Tahaks küll näha meest, kes iga aasta viitsib sinna õli panemas käia... läheb ju lihtsalt meelest. Need õliga on võibolla USA turu eripära vms.
Balanseerimise koha pealt ei oska midagi öelda.
Väljamaal veel kirjutatakse, et kardaaniriste on kahte tüüpi, ka minu autole. Ühed on tehase poolt hooldusvabad, eluiga pidi olema 100000 miili kogu kardaanil, teised on mingisugused õlitatavad, u. iga 20000 miili järgi tuleb uuesti õlitada (kui ma õigesti aru muidugi sain). Tahaks küll näha meest, kes iga aasta viitsib sinna õli panemas käia... läheb ju lihtsalt meelest. Need õliga on võibolla USA turu eripära vms.
Ei ole jah lahtivõetavad, aga maarjamaa mehed ju ei lase ennast sellest heidutada! Kuna nende vahetuseks läks vaja jõuvõtteid, siis tuli ka kogu asi uuesti balansseerida.primary kirjutas:Mismoodi seda risti vahetatakse, need ju otsapidi kardaani küljes kinni, ja nagu kuskil juba öeldi, et tehase poolt pole need asjad vahetatavad...
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Endal ka selline mure oli, et 30-40 km/h kardaan vibras ja suht koht kõvasti. hiljem avastasin et diffri kinnitus oli puruks , millest ilmselt asi alguse ka sai.
Vahetasin tugilaagri (oli ka peeti läind) pandud sai ka uus diffrikinnitus (Igorilt.)
Kõik tundus okei, paari kõvema kiirenduse peale oli asi jälle endine.
Kardaan käis juba vastu põhja.
Tugilaager oli jälle puruks ja kinnitus ka katki.
Sai need ära lapitud uuesti ja peale seda oli autole juba ostja.
Ise mõtlesin hiljem et probleem võis olla puksides mis tagasilda paigas hoiavad, need kulund, kiirendades liigub tagasild ette poole ja murrab kardaani keskelt üles poole ja lõhub kõik ära.

Vahetasin tugilaagri (oli ka peeti läind) pandud sai ka uus diffrikinnitus (Igorilt.)
Kõik tundus okei, paari kõvema kiirenduse peale oli asi jälle endine.
Kardaan käis juba vastu põhja.
Tugilaager oli jälle puruks ja kinnitus ka katki.
Sai need ära lapitud uuesti ja peale seda oli autole juba ostja.
Ise mõtlesin hiljem et probleem võis olla puksides mis tagasilda paigas hoiavad, need kulund, kiirendades liigub tagasild ette poole ja murrab kardaani keskelt üles poole ja lõhub kõik ära.

BMW 530d -01 142kw 

See viimane on päris huvitav teooria. Igaks juhuks peaks need küll ka üle kontrollima, aga selle järgi peaks asi kõige hullem olema juba kohalt minekul, arvan ma. Võib- olla ka mitte, aga vibra lööb sisse ka siis, kui vaikselt või keskmiselt gaasi annab, mitte ainult siis kui lapats põhjas on.
Kas on keegi veel sarnaseid kardaani probleeme lahendanud?
Kas on keegi veel sarnaseid kardaani probleeme lahendanud?