Bmw 750 mootor
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 09.11.2005 21:57 02
Bmw 750 mootor
Miks ei tööta pool mootorist? vaikselt hakkas jõud äru kaduma ja nüüd ei tööta ükspool enam üldse? mis tal viga võib olla. üks kohalik "spets" ütles et ajus on viga. äkki oskab keegi midagi muud pakkuda?
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 09.11.2005 21:57 02
-
- Huviline
- Postitusi: 85
- Liitunud: 12.06.2005 19:03 05
pole küll ekspert aga seda olen nagu kuskilt poole kõrvaga kuulnud, et tõepoolest on tolles mootoris kaks bensiinipumpa ja mitte ainult. dubleeritud osi on rohkem ja veel. pole kindel aga vist ka ajud. 5,0 v12 oleks nagu kaks ühe väntvõlli külge pandud 2,5 r6 mootorit. kumbki pool suuresti eraldi. kuskil tehnoraamatus oli vist isegi märgitud, et ühe töötava poolega suutvat masin veel kas oli nüüd 180 km/h kätte saada v.m.s.
soovitada eriti ei oska midagi. kui muid sümptomeid eriti pole, näit aurab või kuumeneb üle v.m.s , siis ma panustaks mootori juhtelektroonikale. metallosad pidavat suht hästi kestma. see elektroonika olla see mis seitsmesest ühe õige seitsmese teeb
soovitada eriti ei oska midagi. kui muid sümptomeid eriti pole, näit aurab või kuumeneb üle v.m.s , siis ma panustaks mootori juhtelektroonikale. metallosad pidavat suht hästi kestma. see elektroonika olla see mis seitsmesest ühe õige seitsmese teeb

Spetsil endal on ajus viga. Enne tasuks ikka perifeeria üle kontrollida. Kõige lihtsam oleks alustada MoDiC-ga varustatud diagnostiku juurest.
Levinumad põhjused on nt. gaasipedaali andur ja elektrilised seguklapid.
BTW EML tuluke ikka süttib armatuuris, kui süüte sisse keerad?
Levinumad põhjused on nt. gaasipedaali andur ja elektrilised seguklapid.
BTW EML tuluke ikka süttib armatuuris, kui süüte sisse keerad?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 09.11.2005 21:57 02
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 09.11.2005 21:57 02
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 09.11.2005 21:57 02
See on EML turvaloogikas väga tähtis indikaator. Sellepärast on ta realiseeritud kahe long-life pirniga paralleelselt (juhuks, kui üks läbi põleb). Kui mõlemad pirnid läbi on, siis on EML ainult avariireiimis -> tundub uskumatu, aga selle mootori avariireiimi põhjus võib olla läbipõlenud indikaatorpirni(de)s!memphis122 kirjutas:ja mis on juhul kui see EML tuluke ei põle?
PS kui Sind see asi täpsemalt huvitab, siis vt. näiteks seda:
http://bmwe32.masscom.net/sean750/M70info.pdf
Mootori juhtimise pilt on lk. 8 üleval.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ei tööta
Mingid aastad tagasi põdes minu V12 sama häda (suri vaikselt, kuni üks pool mootorist enam ei töödanudki). Viga oli kütuse pumbas, mis oli lihtsalt kulunud. Asendasin selle lammarist saadud vana pumbaga (ühe vahetsin vaid) ja asi sõidab tänapäevani.
krt samade sõmptomitega jama tekkis, võtsin ühe pooli lahti, töötas pool mootorit, aga õhtlaselt, võtsin teise lahti töötas ka pool mootorit ja väga ebaühtlaselt. ja siis üks bensu tagasivooluklapp (ma arvan et see on see) klõbiseb kahtlaselt, nagu ei saaks õiget toidet või on ise rikkis. UM'i saab alles kahe nädala pärastmarek740 kirjutas:Aastaid tagasi oli mu ühel tuttaval sama asi,et üks pool ei töötanud,kui ma nüüd õieti mäletan oli viga kas süütepoolis või jagajas,ühesõnaga vaheta ühe poole asjad teiste vastu ja vaata kas hakkab tööle,

Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel, ... Hobid: V12 ja bensiini luristavate autode kollektsioneerimine:) MB 600S, MB600SEC, BMW 750 ja palju muud toredat