Tervist tegu siis 2,5TDS-iga 96a.
Auto siis käis kohapeal kuskil 30 minutit, peale seda jätsin ta seisma kuskil 15 minutiks ja käima proovides enam ei käivitunud, okei mõtlesime, et proovime siis vett valada pumbale, valasime kuskil 5l vett pumbale ja auto käivitus aga vajutades gaasipedaali auto suri kohe välja ja nii kaks korda ja kolmas kord oli juba lihtsalt tühja käijamine.
Kontrollisin testriga:
Eelsüüteküünlad: Vool olemas
Suretusklapi: 11v ( ja klapp teeb klõksuvat häält ehk peaks korras olema)
ja juhtpihusti pistiku: Vool olemas
Küte jõuab ilusti pumpa aga mitte sealt edasi ja tagasivool on olemas.
Kas tõesti läks pump selle 15 minutiga piix ?
NB: Enne seda vajas auto ka pikemat käivitust soojalt(ehk pump hakkab saba andma) kuigi see ei olnud nüüd nii pikk käivitus kah 5-7 sek.
Sõber sõidab siiani peres pumbaga mis tahab ohtralt vett ja käijamist.
725 TDS( küte ei jõua pihustiteni)
Re: 725 TDS( küte ei jõua pihustiteni)
Kas need pumbad on nii tujukad siis, et käib ja siis enam lihtsalt ei 

- Heix
- Huviline
- Postitusi: 1611
- Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
- Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
- Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva
Re: 725 TDS( küte ei jõua pihustiteni)
Nii lihtsalt nad riknevad jah,kui pealetulev kyte korras ja pumbast miskit välja ei tule siis ei ole variante juErgo. kirjutas:Kas need pumbad on nii tujukad siis, et käib ja siis enam lihtsalt ei
E36 m50b20