E38 ei puhu õhku korralikult (korras)
E38 ei puhu õhku korralikult (korras)
Ostsin auto salongipuhuri veaga. Remonditud sai salongipuhuri mootor ja "uus" siil. Mootor hakkas ilusti tööle ja puhuma.
Teeb normaalselt häält ja tundub, et toimetab õigesti, aga normaalses koguses õhku käbi avade ei tule. Tuleb väga õrnalt ja seetõttu kõik klaasid kogu aeg udused. Vahetasin välimised salongiõhufiltrid, aga seis ikka sama. Sisemisi ei tundunud olevat mõtet vahetada, sest võtab ju väljast siiski.
Lisaks üks tähelepanek, pannes siseõhu peale, puhub kõvemini.
Soojaklapid? Kui armatuur maha käis, siis nad kindlalt liikusid. Aga on võimalik, et liiguvad ka kuidagi valesti?
Google annab vastuseid ainult katkise puhuri v siili kohta.
Teeb normaalselt häält ja tundub, et toimetab õigesti, aga normaalses koguses õhku käbi avade ei tule. Tuleb väga õrnalt ja seetõttu kõik klaasid kogu aeg udused. Vahetasin välimised salongiõhufiltrid, aga seis ikka sama. Sisemisi ei tundunud olevat mõtet vahetada, sest võtab ju väljast siiski.
Lisaks üks tähelepanek, pannes siseõhu peale, puhub kõvemini.
Soojaklapid? Kui armatuur maha käis, siis nad kindlalt liikusid. Aga on võimalik, et liiguvad ka kuidagi valesti?
Google annab vastuseid ainult katkise puhuri v siili kohta.
Viimati muutis JPriit, 31.01.2016 22:28 38, muudetud 1 kord kokku.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E38 ei puhu õhku korralikult
Vaheta/puhasta armatuuri all olevad retsirk. filtrid ära



tel. 51 949 859
Re: E38 ei puhu õhku korralikult
Ostan homme uued, väga loodan, et aitab. Tänud soovituse eest. 

Re: E38 ei puhu õhku korralikult
Võtsin filtrid küljest ja sama probleem ikka alles. Ja tundub, et kui panna nagu ette puhuma siis nagu ei tule ûldse. Jalgade peale v üles, siis tuleb, aga kindlalt õrnemini kui peaks. Äkki ikka mingid klapid jamavad?
Edit: ise olin neid filtreid muidu uusi ostmas, kuid kuskil ei olnd koha peal, siis kui said prooviks kûljest võetud ja välismaa foorumeid loetud, tuli välja, et täiesti pestavad filtrid ja saab kenasti ise puhtaks, seega soovitan ise ära pesta teil need.
Edit: ise olin neid filtreid muidu uusi ostmas, kuid kuskil ei olnd koha peal, siis kui said prooviks kûljest võetud ja välismaa foorumeid loetud, tuli välja, et täiesti pestavad filtrid ja saab kenasti ise puhtaks, seega soovitan ise ära pesta teil need.
Re: E38 ei puhu õhku korralikult
Arutan siin üksinda edasi, ehk keegi liitub.
Eile googeldasin ja otsisin, et ehk kellelgi midagi sarnast. Leidsin sellise lehe http://www.magnum1.com/magnum/BMW-740/7 ... rs-740.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Oleks justkui sama probleem mul, aga vastupidine, siseõhk ja konditsioneer pigem töötavad, kuid välisõhk ei tööta.
Igatahes minul need alumised klapid liiguvad, mis avavad siseõhu ringi. Kuid kapotti lahti tehes ja need mustad jullad eest lükates, kui auto oli lülitatud välisõhu peale olid seal mustad klapid kinni ning ümberlülitades midagi ei teinud. EHK need klapid ei liigu, mis avaksid auto välisõhule. Peaks neid liigutama ilmselt samasugune akutaator!? nagu ka alumisi klappe.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E38/E ... condition/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas keegi suudab jooniselt välja tuua, millistega konkreetselt tegu ning kas selle jaoks peab armatuuri jälle maha võtma? Tõenäoliselt peab ma arvan.
Teine asi, mis tundus, et kui käega klappe lahti lükkasin, siis puhur justkui puhus õhku minu poole, ehk nagu puhur töötaks valetpidi, vaatasin veel jooniste pealt üle ja ikkagi tundub mulle pea võimatu juhtmeid valetpidi ühendada.
Ei tundu just kõige tavalisem probleem ja infot selle kohta väga palju ei ole või vähemalt ma ei leia.
Testisin täna nende välimiste klappide osas muidugi ainult juhi poolt, et peab ka teist poolt testima ja natukene rohkem selle kliimapaneeliga mängima.

Eile googeldasin ja otsisin, et ehk kellelgi midagi sarnast. Leidsin sellise lehe http://www.magnum1.com/magnum/BMW-740/7 ... rs-740.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Oleks justkui sama probleem mul, aga vastupidine, siseõhk ja konditsioneer pigem töötavad, kuid välisõhk ei tööta.
Igatahes minul need alumised klapid liiguvad, mis avavad siseõhu ringi. Kuid kapotti lahti tehes ja need mustad jullad eest lükates, kui auto oli lülitatud välisõhu peale olid seal mustad klapid kinni ning ümberlülitades midagi ei teinud. EHK need klapid ei liigu, mis avaksid auto välisõhule. Peaks neid liigutama ilmselt samasugune akutaator!? nagu ka alumisi klappe.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E38/E ... condition/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas keegi suudab jooniselt välja tuua, millistega konkreetselt tegu ning kas selle jaoks peab armatuuri jälle maha võtma? Tõenäoliselt peab ma arvan.
Teine asi, mis tundus, et kui käega klappe lahti lükkasin, siis puhur justkui puhus õhku minu poole, ehk nagu puhur töötaks valetpidi, vaatasin veel jooniste pealt üle ja ikkagi tundub mulle pea võimatu juhtmeid valetpidi ühendada.
Ei tundu just kõige tavalisem probleem ja infot selle kohta väga palju ei ole või vähemalt ma ei leia.
Testisin täna nende välimiste klappide osas muidugi ainult juhi poolt, et peab ka teist poolt testima ja natukene rohkem selle kliimapaneeliga mängima.
- Hiis
- Huviline
- Postitusi: 1329
- Liitunud: 22.08.2004 15:00 12
- Peamine sõiduk: Bmw F02 730 ld
- Asukoht: Tallinn
Re: E38 ei puhu õhku korralikult
On need klaasid siis sul alguses udused või sõiduga ka ei suuda klaase puhtaks puhuda. Kui auto seest niiske siis on nad ka,hommikul seestpoolt jääs või udused .Ma tavaliselt pann algul esiklaasi soojenduse peale ja nati ajapärast kui tuleb juba soojemat siis pole ennam prob tava vendi peale see lülitada.
]Datsun 120>E30 318i>E30 320i>E30 325i>E34 525I>E34 fl525i>.E-38 725tds>E-65 730D faclift.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Re: E38 ei puhu õhku korralikult
Alguses on klaasid ikka tavalised ja puhtad. Kui auto juba soe, siis ta ei suuda neid enam tava peal puhtaks teha. Ainult klaasi peale lülitades suudab enamvähem puhuda ja puhtana hoida.Hiis kirjutas:On need klaasid siis sul alguses udused või sõiduga ka ei suuda klaase puhtaks puhuda. Kui auto seest niiske siis on nad ka,hommikul seestpoolt jääs või udused .Ma tavaliselt pann algul esiklaasi soojenduse peale ja nati ajapärast kui tuleb juba soojemat siis pole ennam prob tava vendi peale see lülitada.
Testisin veel, kliima peale lülitades siiski muutust pole ja salongiõhu peale lülitades suudab veidi paremini puhuda.
Mul ikka probleem selles, et ta puhub ülinõrgalt v peaaegu mitte üldse, kuigi ventikas huugab nii kuis vaja.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E38 ei puhu õhku korralikult
Vb el klapid siiski ei suuna õhku õigesse punkti.Kui ikka korralikult uugab siis peaks õhku ka tulema.
Või siis on kuskil salongi mootori korpuses mingi mehaaniline vigastus.
Kõigehullem,kui keegi on juba seda mootorit vahetanud ja mingi jamaga hakkama saanud.
Muidugi on ka võimalus,et keegi paigaldas salongi mootori nn valet pidi.Või ntks õhuvoolu kanalid pole õigesti tagasi paidaldatud jne.
Sosseppasi leidub igasuguseid.
E46el ntks ühepoole labad spetsiaalselt mustavärvi(kõrvalisutja poolne),et paigaldataks õiget pidi.
Muidu tekib kerge tagurpidi efekt.Need kõik vaid oletused ja norima hakata pole mõtet.
Ega sul muud üle ei jäägi,kui armatuur välja juurida.
Praeguste külmadega kipub see klaasike sul siis vägisi jääse minema
Või siis on kuskil salongi mootori korpuses mingi mehaaniline vigastus.
Kõigehullem,kui keegi on juba seda mootorit vahetanud ja mingi jamaga hakkama saanud.
Muidugi on ka võimalus,et keegi paigaldas salongi mootori nn valet pidi.Või ntks õhuvoolu kanalid pole õigesti tagasi paidaldatud jne.
Sosseppasi leidub igasuguseid.
E46el ntks ühepoole labad spetsiaalselt mustavärvi(kõrvalisutja poolne),et paigaldataks õiget pidi.
Muidu tekib kerge tagurpidi efekt.Need kõik vaid oletused ja norima hakata pole mõtet.
Ega sul muud üle ei jäägi,kui armatuur välja juurida.

Praeguste külmadega kipub see klaasike sul siis vägisi jääse minema

Re: E38 ei puhu õhku korralikult
Ma ise vahetasin seda mootorit, seega kui kedagi süüdistada, siis vast ennast.Alari. kirjutas:Vb el klapid siiski ei suuna õhku õigesse punkti.Kui ikka korralikult uugab siis peaks õhku ka tulema.
Või siis on kuskil salongi mootori korpuses mingi mehaaniline vigastus.
Kõigehullem,kui keegi on juba seda mootorit vahetanud ja mingi jamaga hakkama saanud.
Muidugi on ka võimalus,et keegi paigaldas salongi mootori nn valet pidi.Või ntks õhuvoolu kanalid pole õigesti tagasi paidaldatud jne.
Sosseppasi leidub igasuguseid.
E46el ntks ühepoole labad spetsiaalselt mustavärvi(kõrvalisutja poolne),et paigaldataks õiget pidi.
Muidu tekib kerge tagurpidi efekt.Need kõik vaid oletused ja norima hakata pole mõtet.
Ega sul muud üle ei jäägi,kui armatuur välja juurida.![]()
Praeguste külmadega kipub see klaasike sul siis vägisi jääse minema

Aga imelik ikka see, et sealt kust kapoti alt õhk sisse pääseb, et need klapid seal ei avane. Selle probleemi lahendamiseks vist ei aita armatuuri välja kakkumine ka. Ei teagi, kuidas edasi hetkel, nii külm ka väljas, pea nädalakese aut seisnud juba.

- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E38 ei puhu õhku korralikult
no jah
vana salongi vendiga seda jama pold?
Kui sa kapoti avad siis sulguvadki need klapid kapotiall.
Kapoti enda küljes on nn jalad mis kapotti sulgedes klapid lahti lükkavad.On need terved?
Õhukanalid ühendasi korrektselt tagasi?

Kui sa kapoti avad siis sulguvadki need klapid kapotiall.
Kapoti enda küljes on nn jalad mis kapotti sulgedes klapid lahti lükkavad.On need terved?
Õhukanalid ühendasi korrektselt tagasi?
Re: E38 ei puhu õhku korralikult
Ostsin auto katkisega, seega ei tea. Minu arust sai kõik õigesti ja samamoodi kokku, seal nagu ei annagi väga midagi valesti panna, vähemalt mulle tundus. Samuti mootor läheb minu arvates ainult ühte pidi, juhtmed samuti, sest muidu lihtsalt ei ulatu jne.Alari. kirjutas:no jahvana salongi vendiga seda jama pold?
Kui sa kapoti avad siis sulguvadki need klapid kapotiall.
Kapoti enda küljes on nn jalad mis kapotti sulgedes klapid lahti lükkavad.On need terved?
Õhukanalid ühendasi korrektselt tagasi?
Aga räägin hoopis nendest klappidest, mis asuvad nende suurte klappide taga, mille kapott eest lükkab. Seal sellised liikuvad klapid ees, mida ta minu arvates peaks ikka avama. Käsitsi sai neid liigutatud, aga muidu olid kinni.
Üritan vana omanikuga ka korra kontakti saada, kui hakkan uuesti lahkama seda probleemi, siis saab teada, kas oli ka varasemalt.
Re: E38 ei puhu õhku korralikult
Täna sai uuesti armatuur maha võetud. Sellest oli abi ainult vea diagnoosimisel.
Salongipuhuri eemaldamisel tuleb selle eest kaks hooba eest võtta, üks liigutab siseõhu klappe ja teine välisõhuklappe. Mõlemad liiguvad mootoritega. Siseõhu oma töötas, välisõhu oma mitte. Seega sai välisõhuklappide akutaator küljest võetud, oligi katki. Ligi pääseb kindalaeka alt.
Viga pmst sama, mis paar postitust tagasi lisatud lingis, ainult seal oli probleem siseõhu omas. Selle jaoks muidu armatuuri küljest võtma ei pea, aga noh me varem aru ei saanud. Üsnagi tüütu asi, mida diagnoosida, loodan, et kellelegi kunagi abiks.
Hetkel otsin uut juppi, siis saab täiesti kindlalt öelda, rt viga selles, aga olen üsnagi veendunud.
edit: probleem lahendatud, seega kellelgi midagi sarnast, siis kontrollige neid akutaatoreid, neid suht miljon tglt seal.
Salongipuhuri eemaldamisel tuleb selle eest kaks hooba eest võtta, üks liigutab siseõhu klappe ja teine välisõhuklappe. Mõlemad liiguvad mootoritega. Siseõhu oma töötas, välisõhu oma mitte. Seega sai välisõhuklappide akutaator küljest võetud, oligi katki. Ligi pääseb kindalaeka alt.
Viga pmst sama, mis paar postitust tagasi lisatud lingis, ainult seal oli probleem siseõhu omas. Selle jaoks muidu armatuuri küljest võtma ei pea, aga noh me varem aru ei saanud. Üsnagi tüütu asi, mida diagnoosida, loodan, et kellelegi kunagi abiks.
Hetkel otsin uut juppi, siis saab täiesti kindlalt öelda, rt viga selles, aga olen üsnagi veendunud.
edit: probleem lahendatud, seega kellelgi midagi sarnast, siis kontrollige neid akutaatoreid, neid suht miljon tglt seal.