Terv,sai saksast ostetud wannabe alpina tuuninguga e38,loeb veakoode
4704 prefeed pressure monitor/pressure too low
4496 rail pressure monitoring/max pressure too high(laba põhjas suretab auto u 4000rpm kandis välja)
Edasi liigub üsna nobedalt ning kahtlustan et saksas on keegi juhtimist näppinud,kuulmise järgi käib üsna kõrge turborõhu peal.kui normaalselt sõita siis viga tagasi ei tule.
Mingeid tuningboxe,chippe pole leidnud.(kõikvõimalikud kohad üle kontrollinud)
Võimalik vajalik info-Käivitub ilusti nii soojalt kui ka külmalt,ei tahma isegi mitte tugeval kiirendusel.
Lähipäevil teen arvutiga koos sõidu,saab reaalsetest rõhkudest ka aimu.....
Teemasse palun vaid asjakohast infot-Tänud.
Parimat H
E 38 veakoodid 4496 ja 4704 3.0d 135kw
- Heix
- Huviline
- Postitusi: 1611
- Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
- Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
- Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva
E 38 veakoodid 4496 ja 4704 3.0d 135kw
E36 m50b20
Re: E 38 veakoodid 4496 ja 4704 3.0d 135kw
Turbo rõhku saaks ka vaadata INPAst, number peaks 2200 2300 vahel seisma jääma.
Kui turbo rõhk läheb üle, peaks sellest viga salvestuma (v.a. kui remapitud).
Antud viga vihjab probleemsele regulaatorile KSP küljes. Neid saab poest, 120€ vist oli A-osa.
Kui turbo rõhk läheb üle, peaks sellest viga salvestuma (v.a. kui remapitud).
Antud viga vihjab probleemsele regulaatorile KSP küljes. Neid saab poest, 120€ vist oli A-osa.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- Heix
- Huviline
- Postitusi: 1611
- Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
- Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
- Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva
Re: E 38 veakoodid 4496 ja 4704 3.0d 135kw
Leidsin ka ühe sarnase teema ja seal oli lahendus tõesti kõrgsurvepumba küljes olevas anduris/regulaatorisarnis kirjutas:Turbo rõhku saaks ka vaadata INPAst, number peaks 2200 2300 vahel seisma jääma.
Kui turbo rõhk läheb üle, peaks sellest viga salvestuma (v.a. kui remapitud).
Antud viga vihjab probleemsele regulaatorile KSP küljes. Neid saab poest, 120€ vist oli A-osa.
Turborõhuga seotud vigu pole üldse

Äkki oskad sa öelda,kas antud detail on pildil olemas?(det 20?)
Raili küljes olevat andurit pole põhjust kahtlustada?
http://bmwfans.info/parts-catalog/E38/E ... ress_pump/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisaks meenus just,et suretab välja vaid siis kui mootor täielikult soojenenud,kuni sinnamaani piitsuta igast asendist ja käib nagu sveitsi kell...
Kas kuidagi lihtsalt on võimalik kindlaks teha,kas asi on remapitud või ei?
E36 m50b20
- Heix
- Huviline
- Postitusi: 1611
- Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
- Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
- Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva
Re: E 38 veakoodid 4496 ja 4704 3.0d 135kw
Tervist...
Autole sai nüüd täishooldus tehtud(kõik filtrid vahetatud,õlid asjad ka)
Lisaks sai kütuelisandit proovitud ja paak täis.
Ja üllatuseks on mured praeguseks kadunud....juba pea 500 km.
Juhet pole sappa veel jõudnud panna....kuid kiirenda igast asendist kuidas vaid soovid,välja enam ei sure
Võta nüüd kinni,kus see viga oli
Autole sai nüüd täishooldus tehtud(kõik filtrid vahetatud,õlid asjad ka)
Lisaks sai kütuelisandit proovitud ja paak täis.
Ja üllatuseks on mured praeguseks kadunud....juba pea 500 km.
Juhet pole sappa veel jõudnud panna....kuid kiirenda igast asendist kuidas vaid soovid,välja enam ei sure

Võta nüüd kinni,kus see viga oli

E36 m50b20