bmw 740 95,a ja 750 95.a plusiid ja miinused
bmw 740 95,a ja 750 95.a plusiid ja miinused
tervist. selline küsimus, et tahaks hakata soetama endale bmw-d kas 740 või 750 95-2000.a omat. mis on nende autode suured miinused ja ja kütusekulud? ja samas kuidas vastupidavus on kah`?
Re: bmw 740 95,a ja 750 95.a plusiid ja miinused
Ega sa kukkunud ei ole? Või natuke haige? Sa küsid kütusekulu kohta selliste autode juures? Mis sa arvad palju need V8 ja V12 mootorid kütust võiksid võtta? 6-7l/100km? Krt nagu lasteaed!
Autosid igasuguseid. Nii suuri kui väikeseid.
Re: bmw 740 95,a ja 750 95.a plusiid ja miinused
e38.eevennu kirjutas:tervist. selline küsimus, et tahaks hakata soetama endale bmw-d kas 740 või 750 95-2000.a omat. mis on nende autode suured miinused ja ja kütusekulud? ja samas kuidas vastupidavus on kah`?
BMW X5 3,0d 160kw xDrive 10/2005a.
Re: bmw 740 95,a ja 750 95.a plusiid ja miinused
Jah olgem ausad ega need just öko pillid pole. Mina soovitaks v8 kuna mootori ülal pidamine natuke odavam ja on ka vastupidav mitte et v 12 poleks seda.
minu 4.0 igatahes võtab kõik kytuse paagist ära ja midagi ei jäta järgi ja täpselt nii kiiresti võtab kui gaasipedaali tallan
minu 4.0 igatahes võtab kõik kytuse paagist ära ja midagi ei jäta järgi ja täpselt nii kiiresti võtab kui gaasipedaali tallan

E32 740, E34 530, E32 740, E46 318d ja E34 540 :)
Re: bmw 740 95,a ja 750 95.a plusiid ja miinused
Teeb ikka õnnetuks küll, kui kütusenäidik langeb sama kiiresti nagu pöörded tõusevad. 

Re: bmw 740 95,a ja 750 95.a plusiid ja miinused
seda ma tean et linn alla 15 pole mõtet arvestadagi ja maante alla 9 pole mõtet arvestada ja see täitsa normaalne.aga tunneks huvi muude kohta nende autode juures et mia paneks rohkem veenma seda ostma ja mis mida tasuks tähele pannes ostes.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: bmw 740 95,a ja 750 95.a plusiid ja miinused
Linnas jah alla 15 suht raske saada.Aga maanteel enda omaga 100ga sõites tuleb küll alla 9l/100km.vennu kirjutas:seda ma tean et linn alla 15 pole mõtet arvestadagi ja maante alla 9 pole mõtet arvestada ja see täitsa normaalne.aga tunneks huvi muude kohta nende autode juures et mia paneks rohkem veenma seda ostma ja mis mida tasuks tähele pannes ostes.
Ostes ikka jälgi kindlasti ,et mootor käiks ilusti(ei lonkakas ja turtsuks),õli lekkeid tuleb kindlasti jälgida.E38sal pidi roolivõimu leke suht tüüpviga olema.Jälgida,et kõrgematel pööretel tagant sinist ei viska,v siis käivitusel.Kuula kindlasti,et ketid ei klõbiseks.Ülejäänud nagu ikka-proovi sõidul saad sildade olukorra teada jnejnejne.
Re: bmw 740 95,a ja 750 95.a plusiid ja miinused
ülevaatuspunktist läbi käia ja lasta ülevaadata enne tehingut pole ka vist ka paha mõte
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: bmw 740 95,a ja 750 95.a plusiid ja miinused
V lepid kuskil töökojas aja kokku.vennu kirjutas:ülevaatuspunktist läbi käia ja lasta ülevaadata enne tehingut pole ka vist ka paha mõte
Saad teha autoeelse ülevaatuse.
Arvesta sellega,et ideaalset autot sa niikui nii ei saa.
Mingid suuremad/väiksemad vead on alati olemas.
Re: bmw 740 95,a ja 750 95.a plusiid ja miinused
ülevaatusele ja heitgaasi testi lased teha. siis võtad näidud ja lased mõnel teadjal tuttaval omale asja lahti seletada. gaaside järgi saab enamvähem täpselt teada, kas mootor töötab korralikult või on mingeid probleeme.
võib ka mudugi lihtsalt vaadata, et kas gaasid on normi piires. parem kui mitte midagi
autorevjüüsid võid ise netist ostida ja lugeda. miks peaks keegi suvaline foorumis sind tahtma veenda mingit autot ostma?
v8 ja v12 mootoriga autod on mõnusad selle poolest, et "jõud on taga" koguaeg. njuutonmeeter teatavasti tekitab rebimistunnet ja neid vastavatel mootoritel jagub.
muidu on bemm nagu bemm ikka.
võib ka mudugi lihtsalt vaadata, et kas gaasid on normi piires. parem kui mitte midagi

autorevjüüsid võid ise netist ostida ja lugeda. miks peaks keegi suvaline foorumis sind tahtma veenda mingit autot ostma?
v8 ja v12 mootoriga autod on mõnusad selle poolest, et "jõud on taga" koguaeg. njuutonmeeter teatavasti tekitab rebimistunnet ja neid vastavatel mootoritel jagub.
muidu on bemm nagu bemm ikka.
Re: bmw 740 95,a ja 750 95.a plusiid ja miinused
Soovitan ikka 740-i osta, poole vähem asju mis laiali võib joosta ja kütusekulu ka väiksem, seda eriti linnas.
Samas aga 750 ja V12 on omatte näitaja.
Kui ostes diagnostikast läbi ei satu, siis soovitan kindlasti korralikult kuskil highway peal lapatsi põhja lasta, siis näed kuidas käimar ka töötab.
Samas aga 750 ja V12 on omatte näitaja.
Kui ostes diagnostikast läbi ei satu, siis soovitan kindlasti korralikult kuskil highway peal lapatsi põhja lasta, siis näed kuidas käimar ka töötab.
Re: bmw 740 95,a ja 750 95.a plusiid ja miinused
Kus võiks mõni highway olla? Ma mõtlen sellist kuhu nii vana masinaga minna tasuks. Ameerikas on selline auto kohapealt odavam olla kui siit kaasa vedada.
Autosid igasuguseid. Nii suuri kui väikeseid.
Re: bmw 740 95,a ja 750 95.a plusiid ja miinused

Kahjuks neid palju pole, Tartus Raadi, Haapsalus Kiltsi ja Kunda lähedal Rutja ka, kellelgi veel ehk mõni salajane koht. Mujal lennuväljadel peaks enne lennujuhtidelt luba küsima

Re: bmw 740 95,a ja 750 95.a plusiid ja miinused
pärnust virtsu minnes jookseb otse tee ka läbi lennu välja
Re: bmw 740 95,a ja 750 95.a plusiid ja miinused
Tartust Haapsallu mitu lennuvälja kohe
Re: bmw 740 95,a ja 750 95.a plusiid ja miinused
pärnuski sellinne hea maantelõik just uus asfald pandud sinna ja hea pikk sirge mitmed kildidi ja peale sirget mõlemal pool suured ja lauged kurvid kus saab suurel kiirusel sõita. aga oskad ehk soovitada mõnda e38-t.mikumiku kirjutas:Tartust Haapsallu mitu lennuvälja kohe
Re: bmw 740 95,a ja 750 95.a plusiid ja miinused
Mis te arutate selle teelõigu valimise peale nii palju. Kella peab korralik 740 või 750 suht igal vähegi normaalsel maanteel põhja saama ilma õudustundeta. Ega see mingi väike japs pole, et häält teeb aga kiirust pole. 
Ma muidugi ei propageeri seda teedel kupatamist, kuid mingit ulme pikka teed tal küll selleks vaja pole, jookseb korralik pill kiiruse piirikusse kinni lihtsalt (254km/h). Sõites arvestage kindlsati ka sellega, et need pillid on iseõppiva kastiga ja arvestavad seda ka, kui järsult sa gaasi vajutad. Kui uimaselt põhja vajutad läheb nagu Niva edasi, kui äkiliselt rabab kast kinni ja sööstab minema. Tihti võite leida ka seda, et kasti Economy modes läheb auto paremini, kui S modes... sest valesti õpetatud.

Ma muidugi ei propageeri seda teedel kupatamist, kuid mingit ulme pikka teed tal küll selleks vaja pole, jookseb korralik pill kiiruse piirikusse kinni lihtsalt (254km/h). Sõites arvestage kindlsati ka sellega, et need pillid on iseõppiva kastiga ja arvestavad seda ka, kui järsult sa gaasi vajutad. Kui uimaselt põhja vajutad läheb nagu Niva edasi, kui äkiliselt rabab kast kinni ja sööstab minema. Tihti võite leida ka seda, et kasti Economy modes läheb auto paremini, kui S modes... sest valesti õpetatud.
Re: bmw 740 95,a ja 750 95.a plusiid ja miinused
ega võtab jah kirelt hoo üles kui hea mootor vana kerega 4.2l a8 kuskil 1.5 kildiga 230 km t seitse inimest autos polnud probleem aga võttes arvese et bmw parem siis ei ole maad vaja vaid rasket jalga vaja
Re: bmw 740 95,a ja 750 95.a plusiid ja miinused
Eks sa pead ise hakkama proovima neid. Kui diagnostist läbi käid, võid isegi mõne hea isendi odavalt saada.
Oleneb muidugi kui suur eelarve on.
Niisama ostes võib üsna loterii olla ja saad mõne suurema vea korral auto hinna topelt kinni maksta.
Kõige tähtsam ikkagi, et mootor ja käimar korras oleks. Pidurid ja sillaosad on rohkem kuluosad, neid kulub sul nagunii sellise raskuse all korralikult.
Soovitan ikka V8 peale minna, endal vana kerega 3.0 V8, minek nagu nelja liitrisel ja kütte kulu täitsa rahuldav. Mootoriks M60, uuema M62 kohta ei oska midagi öelda, kindlasti parem, aga hinnad ka kõrgemad.
UM-is käia on kindla peale minek, kui sul mõnda head kogenud tuttavat pole, kes kontrolli ära teeks.
Oleneb muidugi kui suur eelarve on.
Niisama ostes võib üsna loterii olla ja saad mõne suurema vea korral auto hinna topelt kinni maksta.
Kõige tähtsam ikkagi, et mootor ja käimar korras oleks. Pidurid ja sillaosad on rohkem kuluosad, neid kulub sul nagunii sellise raskuse all korralikult.
Soovitan ikka V8 peale minna, endal vana kerega 3.0 V8, minek nagu nelja liitrisel ja kütte kulu täitsa rahuldav. Mootoriks M60, uuema M62 kohta ei oska midagi öelda, kindlasti parem, aga hinnad ka kõrgemad.
UM-is käia on kindla peale minek, kui sul mõnda head kogenud tuttavat pole, kes kontrolli ära teeks.