auto väriseb peale mootoripadja vahetust!?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Saint
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 10.11.2007 09:35 27
Asukoht: Lõunas

Re: auto väriseb peale mootoripadja vahetust!?

Postitus Postitas Saint »

ikka said, aga kui tugev see vaakum seal olema peaks? sõrmega sai proovitud aga tunda küll midagi polnud.
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Re: auto väriseb peale mootoripadja vahetust!?

Postitus Postitas Indrek_M »

Saint kirjutas:ikka said, aga kui tugev see vaakum seal olema peaks? sõrmega sai proovitud aga tunda küll midagi polnud.
Ikka peaks tunda olema ... järelikult on kuskilt vaakumvoolik puru ... seega ei tööta ka turbo juhtimine, pidurivõimendi jms vist korralikult.
Indrek
Saint
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 10.11.2007 09:35 27
Asukoht: Lõunas

Re: auto väriseb peale mootoripadja vahetust!?

Postitus Postitas Saint »

kui vaakum ei töötaks siis peaks piduripedaal jäik olema ju.. aga on täitsa normaalne..
ega ei tea keegi mis elektroonika vidin sellel voolikul vahel on
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=22&fg=05

pildil detail nr.7
Saint
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 10.11.2007 09:35 27
Asukoht: Lõunas

Re: auto väriseb peale mootoripadja vahetust!?

Postitus Postitas Saint »

miks mõlemad? teine on täitsa tip-top
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: auto väriseb peale mootoripadja vahetust!?

Postitus Postitas priitv8 »

Seda juhitakse elektrooniliselt.
Asi on nii, et ilma vaakumita on laager jäik.
Tühikäigul tõmbab DDE magnetklapiga vaakumi lahti ja laager läheb pehmeks.
Reguleerimistingimused:
laager pehme: pöörded alla 900rpm ja kiirus alla 60km/h
laager jäik: pöörded üle 950rpm või kiirus üle 65km/h
Seega eeldan, et viga ongi vaakumi puudumises tühikäigul.
Kontrolli vaakumvoolikud, magnetklapp, selle elektriühendus ja jaotuskolmik üle.
NB! Mootoripadja vaakum tuleb võtta kolmiku pika ühendustoru otsast, sest ainult sellel on düüsi läbimõõt 0.8mm, ülejäänud kahel aga 0.5mm. Need kaks peenemat on turbo geomeetria regulaatori ja AGR klapi jaoks.
Alarõhk peaks olema 0.5-0.9 baari.
PS Jaotuskolmik on see, mis siin pildil nr 6 juures (isegi pika toru tunneb ära!):
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
Viimati muutis priitv8, 16.10.2009 23:13 39, muudetud 4 korda kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Saint
Huviline
Postitusi: 83
Liitunud: 10.11.2007 09:35 27
Asukoht: Lõunas

Re: auto väriseb peale mootoripadja vahetust!?

Postitus Postitas Saint »

lihtlabasel moel sai kontrollitud õhuleket klapist patjadeni - sai puhutud sealt voolikust sisse aga mingit susinat kusagilt ei tulnud, samuti sai kontrollitud kas vool tuleb sinna klappi, samuti oli olemas...
aga tänud, eks tuleb homme jälle edasi uurida :)
Vasta