auto väriseb peale mootoripadja vahetust!?
Re: auto väriseb peale mootoripadja vahetust!?
ikka said, aga kui tugev see vaakum seal olema peaks? sõrmega sai proovitud aga tunda küll midagi polnud.
Re: auto väriseb peale mootoripadja vahetust!?
Ikka peaks tunda olema ... järelikult on kuskilt vaakumvoolik puru ... seega ei tööta ka turbo juhtimine, pidurivõimendi jms vist korralikult.Saint kirjutas:ikka said, aga kui tugev see vaakum seal olema peaks? sõrmega sai proovitud aga tunda küll midagi polnud.
Indrek
Re: auto väriseb peale mootoripadja vahetust!?
kui vaakum ei töötaks siis peaks piduripedaal jäik olema ju.. aga on täitsa normaalne..
ega ei tea keegi mis elektroonika vidin sellel voolikul vahel on
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=22&fg=05
pildil detail nr.7
ega ei tea keegi mis elektroonika vidin sellel voolikul vahel on
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=22&fg=05
pildil detail nr.7
Re: auto väriseb peale mootoripadja vahetust!?
miks mõlemad? teine on täitsa tip-top
Re: auto väriseb peale mootoripadja vahetust!?
Seda juhitakse elektrooniliselt.
Asi on nii, et ilma vaakumita on laager jäik.
Tühikäigul tõmbab DDE magnetklapiga vaakumi lahti ja laager läheb pehmeks.
Reguleerimistingimused:
laager pehme: pöörded alla 900rpm ja kiirus alla 60km/h
laager jäik: pöörded üle 950rpm või kiirus üle 65km/h
Seega eeldan, et viga ongi vaakumi puudumises tühikäigul.
Kontrolli vaakumvoolikud, magnetklapp, selle elektriühendus ja jaotuskolmik üle.
NB! Mootoripadja vaakum tuleb võtta kolmiku pika ühendustoru otsast, sest ainult sellel on düüsi läbimõõt 0.8mm, ülejäänud kahel aga 0.5mm. Need kaks peenemat on turbo geomeetria regulaatori ja AGR klapi jaoks.
Alarõhk peaks olema 0.5-0.9 baari.
PS Jaotuskolmik on see, mis siin pildil nr 6 juures (isegi pika toru tunneb ära!):
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
Asi on nii, et ilma vaakumita on laager jäik.
Tühikäigul tõmbab DDE magnetklapiga vaakumi lahti ja laager läheb pehmeks.
Reguleerimistingimused:
laager pehme: pöörded alla 900rpm ja kiirus alla 60km/h
laager jäik: pöörded üle 950rpm või kiirus üle 65km/h
Seega eeldan, et viga ongi vaakumi puudumises tühikäigul.
Kontrolli vaakumvoolikud, magnetklapp, selle elektriühendus ja jaotuskolmik üle.
NB! Mootoripadja vaakum tuleb võtta kolmiku pika ühendustoru otsast, sest ainult sellel on düüsi läbimõõt 0.8mm, ülejäänud kahel aga 0.5mm. Need kaks peenemat on turbo geomeetria regulaatori ja AGR klapi jaoks.
Alarõhk peaks olema 0.5-0.9 baari.
PS Jaotuskolmik on see, mis siin pildil nr 6 juures (isegi pika toru tunneb ära!):
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
Viimati muutis priitv8, 16.10.2009 23:13 39, muudetud 4 korda kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: auto väriseb peale mootoripadja vahetust!?
lihtlabasel moel sai kontrollitud õhuleket klapist patjadeni - sai puhutud sealt voolikust sisse aga mingit susinat kusagilt ei tulnud, samuti sai kontrollitud kas vool tuleb sinna klappi, samuti oli olemas...
aga tänud, eks tuleb homme jälle edasi uurida
aga tänud, eks tuleb homme jälle edasi uurida
