1. leht 1-st
E-34 diisli kat.
Postitatud: 09.09.2004 19:43 42
Postitas tom2
kat. on umbes(vist) Pikemalt sõites kaob nagu jõud ära.
Kas kat.i välja löömisega kaasneb ka muid komplikatsioone.
Auto 525 tds
Postitatud: 09.09.2004 20:11 24
Postitas acid
Kas gaasi põhjavajutades (hetkeliselt)tühikäigul pöördesse läheb ilusti?
Ennem katti lase sumps lahti ja sõida siis vaata mis siis teeb,äkki ikka pole kati viga.
Postitatud: 09.09.2004 20:19 32
Postitas tom2
pöördesse läheb hästi,1ja2 käik kiirendab ka hästi,aga üle 100 siis oleks nagu jõudu vähe
kütust sööb ka linnas 12 l
Postitatud: 09.09.2004 21:19 15
Postitas acid
Ennem kui kati tühjaks hakkad lööma võta sumps ennem kati lahti ja proovi kuidas siis sõidab.
Postitatud: 09.09.2004 21:32 35
Postitas tom2
Tänud
Homme proovin järele
Postitatud: 10.09.2004 21:17 45
Postitas raits
Viga võib olla veel EGR klapis, asub sisselaske kollektori otsas. Klapp võib jääda liiga kauaks avatud asendisse ja imeb üleliia väljalaskegaase sisselaske kollektorisse. Pane pleki tükk EGR klapi ja plekist toru vahele mis tuleb väljalaske kollektorist. Kui siis tõmme paremaks ei lähe on viga mujal.
Postitatud: 10.09.2004 23:27 49
Postitas tom2
see EGR klapp on mul vaakumist lahti ühendatud(enne tossas liiast)
Lõin kat.i ka välja .Tundub ,et läks paremaks.Käin homme Pärnus ära,siis on näha kas kütusekulu ka vähenes.
Postitatud: 13.09.2004 00:44 24
Postitas acid
Looda sa et kütust vähem läheb kui kat väljas.
Re:
Postitatud: 11.01.2011 10:45 57
Postitas maarekl
tom2 kirjutas:see EGR klapp on mul vaakumist lahti ühendatud(enne tossas liiast)
Lõin kat.i ka välja .Tundub ,et läks paremaks.Käin homme Pärnus ära,siis on näha kas kütusekulu ka vähenes.
mis moodi tossas liiast? ajas musta?
Re: E-34 diisli kat.
Postitatud: 11.01.2011 15:27 31
Postitas fiziks
"Looda sa et kütust vähem läheb kui kat väljas"
ja miks ei võiks seda loota? kui kat oli tõepoolest liiga umbes ning piiras gaaside väljumist väljalaske kaudu piisavalt suurel määral siis seetõttu oli mootori töö ebaefektiivsem (loe: kasutegur väiksem) ning sellega kaasnab loomulikult omakorda kütusekulu tõus.
kui suur see erinevus on täpselt liitrites 100 kohta, see oleneb muidugi päris mitmetest asjadest. eesotsas siiski sellega kui umbes konkreetne kat parasjagu ikkagi on.