1. leht 1-st

E34 524td kast 4HP22-LUKKU

Postitatud: 29.06.2008 20:32 53
Postitas vaikeboa
Mure siis järgmine.Hommikul külma mootoriga tagurpidi käiku pannes käib jube rops seest läbi.Ja kui kohe tagurpidi ei sõida siis ei saa ennem tagurpidi liikuma kui mootor ja õlid soojad.Edaspidi käigud kõik ok nii sooja kui külma mootoriga.Kui õlid soojad siis ei mingit ropsu,tagurpidi käiku pannes kõik sujuv.

Postitatud: 30.06.2008 19:20 32
Postitas junior
Kas kasti õli oled kontrollinud? Kui mingi paksem õli sees siis tekivad käikude lülitamistega probleemid. Pane ATF õli sisse nagu tehas ette näeb. Sai ka oma 524-l manuaalkastis vahetatud ja käigud palju kergemad. :D

Postitatud: 30.06.2008 20:05 51
Postitas vaikeboa
junior kirjutas:Kas kasti õli oled kontrollinud? Kui mingi paksem õli sees siis tekivad käikude lülitamistega probleemid. Pane ATF õli sisse nagu tehas ette näeb. Sai ka oma 524-l manuaalkastis vahetatud ja käigud palju kergemad. :D
Kas Sa ei arva,et nii palju vedelama õliga võib määrimine puudulik olla?Päaegu küll käigud kergemad lülitada kuid varsti hakkad metalli häält kastist kuulma ja siis... Manuaalkastile soovitab tehas minu arust spets manuaalkasti õli (SAE 80 vist).ATF ehk Automatic Transmission Fluid sobib ainult automaatkastidesse.Mul ongi praegu sees ATF Dexron II aga jama ikkagi.Nüüd veel siis see kah,et hommikuti ei taha enam ka külmalt käike vahetada.D peal ainult esimene käik,kilomeetri pärast paneb teise ja nii edasi.Kui kasti õli soe siis kõik käigud olemas.
Oskab ehk keegi midagi soovitada-õli?

Postitatud: 30.06.2008 21:45 00
Postitas TD
Kas Sa ei arva,et nii palju vedelama õliga võib määrimine puudulik olla?Päaegu küll käigud kergemad lülitada kuid varsti hakkad metalli häält kastist kuulma ja siis... Manuaalkastile soovitab tehas minu arust spets manuaalkasti õli (SAE 80 vist).
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-23_0289/

Ega vedel õli ei tähenda koheselt määrimisomaduste puudulikust.

Postitatud: 30.06.2008 22:59 44
Postitas vaikeboa
Vaatasin minagi seda silti imestusega,et manuaalkastis ATF õli aga kui nii öeldakse ju siis võib/peab olema.ATF õlisid ju ka mitut sorti arvatavalt on siis üks sort selline mida kannatab ka manuaalkastis kasutada.

Postitatud: 03.07.2008 21:41 52
Postitas vaikeboa
Mitte kui midagi ei saa enam aru.Pidin hakkama kasti juba maha nokkima kui äkki täna hommikul D pealt käigud kõik olemas.Vahetab sujuvalt nagu peab,kuid tagurpidi ei lähe ikkagi enne kui õli soe.
Nagu ma aru saan siis keegi mulle midagi tarka öelda ei oska,eks hakka siis jälle iseenese tarkusest sebima.Eks homme lähen toon algatuseks uue filtri ja õli ära ja eks siis vaata edasi.

Postitatud: 06.07.2008 22:22 16
Postitas vaikeboa
Vaata kui hea on,ise küsin ise vastan!
Nii ikka ei taha keegi mulle mingit head nõu anda jah?Kus on Hr.diislijoodik kes ka siin foorumis päris pädevat juttu rääkis automaatkastide teemades?
Panen siis oma saavutused siia kirja,ehk on keegi kes vaest aitaks.
Vahetasin ära siis filtri ja õli kuid sama jama käib edasi.Külma õliga ei taha kuidagi käike vahetada.D peal ainult esimene ja teine käik ning tagurpidi mitte midagi.Soojalt kõik käigud 5+ nii edasi kui tagasi.Ühe asja avastasin kui filtri maha võtsin.Nimelt rõngastihendit ei olnud.See viitab aga sellele,et keegi "pädev?" automaatkasti remondimees on kallal käinud.Mäletan,et kui kunagi oma eelmisel bemaril oli kast lahti siis leidsin sealt hüdraulikaploki kanalitest nii nimetatud seibid kas kolm või neli tükki.Praegu ei oska öelda kas sellel kastil on ka seal kallal käidud või ei.Küsimus oleks siis selline,et kas ja kui palju võib nende seibide puudumile käigukasti tööd mõjutada?