1. leht 1-st
520-ne probleem
Postitatud: 14.06.2008 21:15 02
Postitas erki518
Kes teab milles võib viga olla.Auto võtmest käima ei lähe,tõmmates läks käima aga suitses ullult.Bensu oli kaheksa liitrit ,sellest jätkus umbes kolmeks kilomeetriks ja siis oli ta otsas ,milles probleem?Kas võib olla õhulugejas asi.Auto ise 89.a.vist pritsung.Kui õhulugejas siis kus ta asub?
Postitatud: 14.06.2008 21:26 24
Postitas Hannes
Ehk saad oma probleemile vastuse sellest teemast.
http://foorum.bmw-club.ee/viewforum.php?f=39
See siin on lugejate autode teema.
Postitatud: 14.06.2008 21:26 39
Postitas Reimers
Teema on ülivales kohas ikka
Tehnilise jaoks on eraldi rubriik niiet uuri ka ennem kuhu teema teed
Re: 520-ne probleem
Postitatud: 14.06.2008 21:47 42
Postitas Kustas
erki518 kirjutas:Bensu oli kaheksa liitrit ,sellest jätkus umbes...

Klassika
Postitatud: 15.06.2008 08:53 26
Postitas rehv
miks oli üldse vaja auto käima panna kui bensiini pole sees eriti?

Postitatud: 15.06.2008 09:44 43
Postitas Kalev
Ära neid õhulugejaid ja asju enne puutu kui kompressioon mõõdetud on. Lambist tuli selline viga?
Postitatud: 15.06.2008 11:12 20
Postitas erki518
Võib see siis kompresioonist tingitud olla selline küttekulu?
Postitatud: 16.06.2008 12:22 06
Postitas Rain.
Palun kirjuta ka mis seeria 520-ga tegemist on ja pealkiri võiks kajastada probleemi ennast, mitte sõna probleem!
Postitatud: 22.06.2008 19:26 42
Postitas erki518
Bmw on siis 89.a. e-34-ja kerega.Praeguseks olen niipalju teada saanud,et benssu tuleb niipalju peale,et benns satub karterisse.Silindrites surve näitab 10.See peaks vist korralik mootor olema ei ole hõre või kuidas?Praegu seisab bmw esinduses ja ootab diagnostika järjekorda.Kas kellelgi on olnud sellist probleemi,andke teada kui hullud tagajärjed võivad olla,et üllatust ei tuleks peale diagnostikat!Auto muidu sõidab ,mootor töötab aga plödiseb imelikult.See vist tõsine viga ei tohiks olla!