1. leht 2-st

Külm auto kiire auto,soe auto uimane?????

Postitatud: 23.05.2008 20:56 11
Postitas kurvii
Tegemist siis 93a 2,5 141kw autom. Kui auto hommikuti või kui on kaua seisnud käivitan sõitu alustan on minek ja kiirendus igati margi kohane. Nii kui auto üless soeneb kaob kiirendus särts ja muutub uimaseks?? Kus juures Pöörded ei ole külmana üleval püsivad täselt seasl kus soojast peast.Ainuke erinevus on et käike vahetab soe auto kiiremini kui külm.Aga kui juba soojaks sõidetud siis sama efekti kui külm auto on ei anna.
See teema vist oli mingi ammu aega kuskil teise teema sees ka üleval aga vastust ei saand.
Filtrid,õlid,vahetatud mootor sai ka eelmine aasta pool kap remondi.
Millest selline anomaalia,on see kõikide automaatide viga?

Postitatud: 23.05.2008 21:47 27
Postitas TiitR
Kas autol on õhulugeja või EGR klapp?

Postitatud: 24.05.2008 06:27 26
Postitas kurvii
Vastaks heameelega kui teaks.

Postitatud: 24.05.2008 09:21 06
Postitas mel76
Ei ole küll spetsialist aga minu talupoja mõtlemine viib kõigepealt mõtte küttesegule.Soojal ja külmal mootoril peaks olema erineva rikastusega küttesegu ja mingi andur nüüd ei toimi korralikult.
Aastaarvu ja kw-ede järgi vaadates peaks tegemist olema m50b25 mootoriga,millel soovitaksin just õhulugeja kontrollist pihta hakata.

Postitatud: 24.05.2008 11:08 27
Postitas priitv8
TiitR kirjutas:Kas autol on õhulugeja või EGR klapp?
EGR = Exhaust Gas Recirculation. Seda M50-l minuteada ei ole.

Postitatud: 24.05.2008 21:29 36
Postitas kurvii
Ehk saaks vähe veel vihjeid? kus see klapp asub jne.

Postitatud: 25.05.2008 15:59 10
Postitas pikk66
Võta esmalt õhulugejalt andur tagant ära ja kuula, kas mootori töös miski muutub. Kui ei muutu, siis viga õhulugejas.

Postitatud: 25.05.2008 17:24 44
Postitas TiitR
pikk66 kirjutas:Võta esmalt õhulugejalt andur tagant ära ja kuula, kas mootori töös miski muutub. Kui ei muutu, siis viga õhulugejas.
Sedasi kontrollides peab mootor kindlasti kuum olema, aga jah pidavat ära näitama küll (teine variant on õhulugejalt pistik tagant lahti ühendada ja trassile minna).

Postitatud: 25.05.2008 18:09 47
Postitas Kustas
TiitR kirjutas:
pikk66 kirjutas:Võta esmalt õhulugejalt andur tagant ära ja kuula, kas mootori töös miski muutub. Kui ei muutu, siis viga õhulugejas.
Sedasi kontrollides peab mootor kindlasti kuum olema, aga jah pidavat ära näitama küll (teine variant on õhulugejalt pistik tagant lahti ühendada ja trassile minna).
Mõtlesin, et lähen proovin oma auto peal järgi, kuna mootor just soe. Pistiku eemaldades, sekundi pealt, suri mootor välja. M50B20.

Postitatud: 25.05.2008 18:57 36
Postitas Ragnar
ära ei või rikkuda niimoodi midagi? et töötamise ajal..

Postitatud: 25.05.2008 19:50 30
Postitas Alari.
Ragnar kirjutas:ära ei või rikkuda niimoodi midagi? et töötamise ajal..
heh mida ta sul ära rikkuma peaks?midagi ei juhtu

Postitatud: 25.05.2008 20:58 14
Postitas kurvii
Tseen 2: Juhl kui mootor välja ei sure mis siis oleks järgmine samm? Ja ikkagi ka too õhulugeja andur asub kohe peale õhu filtrit või kus?

Postitatud: 25.05.2008 21:05 23
Postitas trummar
Andur on õhulugeja sees ju. Ja pistik õhulugeja küljes.

Postitatud: 26.05.2008 11:07 09
Postitas kurvii
:evil: :evil: :evil: :evil: Kus **** see õhulugeja asub???????? ja kui välja sureb mis siis edasi???

Postitatud: 26.05.2008 11:11 32
Postitas JannP
õhufiltri kopsiku kõrval

kui välja sureb siis on korras

Postitatud: 26.05.2008 11:23 02
Postitas Indrek_M
Pigem astu Patriku juurest diagnostikast läbi - ilmselgelt niimoodi foorumis sa viga üles ei leia. Patriku kontaktid leiad foorumist.

Postitatud: 26.05.2008 12:46 52
Postitas kurvii
Ok leidsin üless,tegin ära.Võtsin andurilt juhtme tagant ära ja ei midagi.Korraks tõmbas tuurid üless ja siis taastus mootori ühtlane töö.
Mis siis nüüd tegema peaks? Kui viga põhimõtteliselt teada! Ei ole see vist midagi erakordset.

Postitatud: 26.05.2008 16:56 02
Postitas kurvii
Okei,nüüd on selge et too õhulugeja on pees!!! Mis on alternatiiv?kas seda korda saab teha või kas sellele b osa on kuna um-s maksab too jurakas 5000eestlast!!!!! :!: :!: :!:

Postitatud: 27.05.2008 08:18 24
Postitas truumu
kurvii kirjutas:Okei,nüüd on selge et too õhulugeja on pees!!!
Mitte midagi pole Sul selge
Proovi enda õhulugejat teise samasuguse auto peal, siis saab alles asi selgeks
Igasugune pistikute lahtivõtmine töötava mootoriga ajab lihtsalt aju lolliks ja ei midagi muud
Ja vigade kustutamiseks tuleb arvuti külge panna

Postitatud: 27.05.2008 09:05 05
Postitas kurvii
Egas siis midagi,arvan et tulek Sinu(truumu) tasuks rohkem ära.

Postitatud: 27.05.2008 09:19 35
Postitas TiitR
kurvii kirjutas:Okei,nüüd on selge et too õhulugeja on pees!!! Mis on alternatiiv?kas seda korda saab teha või kas sellele b osa on kuna um-s maksab too jurakas 5000eestlast!!!!! :!: :!: :!:
Õhulugejat B-osana inu arust ei pakuta. Olen mõlemal viimasel autol (ka viimasel e60-l) need vahetanud ja maksab ta tõesti pea 5K UM-s.

Postitatud: 27.05.2008 09:57 43
Postitas Heiki_L
B- osana on saadaval kuid hinna vahe A osaga on minimaalne või siis tuleb kallim.

Postitatud: 27.05.2008 10:55 24
Postitas kurvii
Samas seal sees pole peale mingite vask klemmide midagi,ise seda puhastada/parandada ei ole siis võimalik?

Postitatud: 27.05.2008 10:59 43
Postitas trummar
Parandada minu teada pole võimalik.
Aga lammarist on võimalik sul kasutatud õhulugeja soetada.
Mõnes kohas lasevad proovida ka ja mitte sobivuse korral mõne teise vastu vahetada.
Seal hinnad kuskil tuhande ringis.

Postitatud: 27.05.2008 11:06 56
Postitas kurvii
Aga selle peetis lugejaga edasi sõitmine,ei kahjusta midagi.Sest minu teada on juba see jama pikemat aega.

Postitatud: 27.05.2008 11:23 07
Postitas trummar
Ma sõitsin kah mõnda aega peetis õhulugejaga ringi.
Ei kahjustanud midagi, ainult kütusekulu oli tunduvalt suurem.

Postitatud: 27.05.2008 12:41 55
Postitas kurvii
Ja uue ostsid um-st või rommarist.To viimane koht ka vähe kahtlane,kas saad korras või mitte!!!

Postitatud: 27.05.2008 12:50 41
Postitas trummar
Ma võtsin lammarist selle. Oldi ilusasti nõus, et sõidan ja proovin ja kui ei tööta korralikult, siis saan vahetada ümber.
Nii oligi ja teine töötab siiamaani korralikult.
Hinnaks oli 900.- . See tuntav vahe, kui võtta uus või kasutatud.

Postitatud: 27.05.2008 13:46 24
Postitas kurvii
kui saladus pole siis millisest?

Postitatud: 27.05.2008 13:55 19
Postitas kurvii
Kas väliselt pole võimalik kindlaks teha selle töökindluses/korrasolekus?