1. leht 1-st

e-39 touring õhkpadi susiseb

Postitatud: 08.05.2008 19:45 13
Postitas felix
Parempoolne padi susiseb kergelt ja nurk vajub ca 15 min jooksul alla, kui auto käima panna tõuseb üles. Kas see tähendab ,et padi on minekul? Vabandan kui sellest eelnevalt juttu on olnud, otsinguga ei leidnud. Küsiks veel kas peale UM Lõuna Eestis keegi veel patju vahetab?

Postitatud: 08.05.2008 20:03 25
Postitas Indrek_M
Oled kindel, et padi susiseb mitte näiteks mõni ühendus vms?

Postitatud: 08.05.2008 20:08 30
Postitas felix
Alt vaatasin, tundub nagu ikka padja vahelt tuleks õhku, aga kompuuter mingit viga ei näita

Postitatud: 08.05.2008 20:14 54
Postitas Indrek_M
felix kirjutas:Alt vaatasin, tundub nagu ikka padja vahelt tuleks õhku, aga kompuuter mingit viga ei näita
Kompuuter näitab viga siis kui ettenähtud aja jooksul süsteem ennast norm kõrgusele pumbata ei suuda.
Lase mõnel pädeval mehaanikul üle vaadata, ära torma kohe patja vahetama.

Postitatud: 08.05.2008 20:49 46
Postitas Cert85
Räägin nüüd küll MB Vitost, aga oli ka teema, et tagaots all vajus. Veaks oli üldjuhul solenoidklapid, mis jäid pimba ja õhkpadja vahele. Millest süsteem siis vajadusel lasi tagaotsa allapoole. Ja vahel lekkis ka ühendus nende klappide juurest. Et tasuks kriitilise pilguga kõik ühendused üle vaadata. Muidugi ei tea nüüd kuidas BMW`l täpselt see teema on.

Postitatud: 08.05.2008 21:40 18
Postitas felix
Iga tõusu järel läheb susin vägevamaks, ja tõuseb siis kui autol kasvõi uks lahti teha.

Postitatud: 09.05.2008 08:32 06
Postitas Saint
mul omal oli sama teema, kuniks siis ükskord pauguga lõplikult puru läks.

Postitatud: 09.05.2008 08:58 17
Postitas jargo
kui autot kõigutades susin suureneb-väheneb siis ikka padi sest ainuke asi millele rõhku avaldad ongi padi.seal väikesed praod mis varsti suurenevad ja siis ei tõsta enam üldse.olen ise tühja padjaga peaaegu pärnust keilasse sõitnud(mugav see ei olnud)esialgu hoiab ka teine padi autot üleval(kuigi sellel on topeltkoormus),mis ajapikku ka tühjaks jookseb.vahetada võid ka ise see ei ole keeruline...tungrauaga üles,alt 13 võtmega ja ülevalt ainult splindiga+TORU(mida ei tohi katki teha)...aega läheb algajal mingi 30 min!
kui torudest laseks läbi siis ei oleks susinat väljast kuulda,kuna torud auto sees!endal on vahetatud parempoolne padi mis oli täitsa räbal ja vasakpoolne toru :lol:

Postitatud: 09.05.2008 12:17 55
Postitas rock5tar
Ei lähe võib-olla päris teemasse, aga UM'ist üks onuke seletas ära, miks padjad katki lähevad. Sinna kummi peale koguneb pigi ning pigi korjab liiva jne ja hõõrub lihtsalt katki. Kui seda vahepeal puhastada, siis on eluiga tunduvalt pikem:)

Postitatud: 09.05.2008 12:22 34
Postitas einar
felix kirjutas:Alt vaatasin, tundub nagu ikka padja vahelt tuleks õhku, aga kompuuter mingit viga ei näita

soovitan sellist asja et võta padi auto küljest maha ( maks 15min) ja proovi mahavõetud patja kompressoriga vaikselt täita(kuni2 bar-i) saad padja seisukorra teada.

Postitatud: 09.05.2008 20:10 43
Postitas felix
Vahetatud,vanal oli auk sees. Tänud kõigile kes vastasid.