E39, 520i sureb välja

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
tulnukas
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 19.09.2007 20:08 52

E39, 520i sureb välja

Postitus Postitas tulnukas »

Tere

Autoks on E39, 520i, 1996, automaat. Probleem selline, et auto mingil hetkel lihtsalt sõidu ajal suri välja. Keerasin süüte välja, uuesti sisse, kõik tuled armatuuris hakkasid põlema, kuid mootor oli täiesti tumm. Seejärel keerasin süüte uuesti välja, võtsin võtme süütelukust, ootasin, kuni immo tuluke läks punaseks, võtsin siis immo maha, keerasin võtit ja auto käivitus.
Sarnane probleem on esinenud ka enne korra, kui auto peale käivitust on samas välja surnud. Siis on uuesti proovides kohe käivitunud.

Ükski tuluke armatuuris sõidu ajal ei põle.

Kui kellelgi foorumlastest on sarnast probleemi esinenud, siis vahetaks heameelega mõtteid või on ainsaks lahenduseks UM ja mootori diagnostika?
elvo456
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 01.10.2007 00:40 33

Postitus Postitas elvo456 »

vända andur
tulnukas
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 19.09.2007 20:08 52

Postitus Postitas tulnukas »

Tänan vastuse eest. Kas selle väntvõlli anduri seisukorda annab ka diagnostikaga tuvastada ja mis oleks lahendiks- väljavahetamine? Kui palju selline vidin ka maksab?
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11707
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Diagnostika näitab seda tõesti ja ainuke lahendus on väljavahetamine. Hinna saad teada, kasutades www.realoem.com ja www.bmw.ee teenuseid ;)
tulnukas
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 19.09.2007 20:08 52

Postitus Postitas tulnukas »

Küsin teema jätkuks veel sellist asja, et kas see väntvõlli andur võib mõjutada ka automaatkasti tööd? Täna nimelt selline juhus, et alustades maanteel möödasõitu 90 km/h-lt, vajutasin gaasi põhja, kuid selle asemel, et käik alla vahetada, tõstis ainult mootori pöördeid, mootor ise aga muutus täiesti jõuetuks, nagu polekski käiku sees. Edasiliikumiseks tuli gaasiga väga ettevaatlikult kiirus üles meelitada, järsemalt vajutades hakkas kast jõnksutama ja jõud kadus.
Kontrollisin õlitaset- õli on puhas ja normis (15000 km tagasi vahetatud longlife). Hiljem linnavahel liikudes töötas kast jälle laitmatult :roll:

Suure tõenäosusega ilmselt diagnostikasse minek, kuid kas sarnast probleemi on veel kellelgi esinenud ja mis on olnud lahenduseks?
tulnukas
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 19.09.2007 20:08 52

Postitus Postitas tulnukas »

Käisin Laki diagnostikas ja diagnoositi viga "crankshaft position sensor" ehk väntvõlli asendi anduris.

Tegin varuosapäringu UM-i ja sain vastuseks, et oletatav detail maksab 3206.- krooni ja tuleb tellida. Samas on foorumi teemadest läbi käinud info, et see andur maksab ca 1500.- krooni?

Kas peale UM-i oleks seda võimalik kuskilt mujalt odavamalt hankida?
Kasutaja avatar
IvoMei
Huviline
Postitusi: 363
Liitunud: 29.05.2007 09:31 16

Postitus Postitas IvoMei »

kui mina ostsin enda e39 528 1998a automaadile Väntvõllianduri Jaanuaris (04.01.2008) Maksis see Kokku koos KM-ga 1440 EEKi
Bailando
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 07.03.2008 20:01 55

Postitus Postitas Bailando »

mul valdek tegi koos töörahaga 1400.-
tulnukas
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 19.09.2007 20:08 52

Postitus Postitas tulnukas »

kui mina ostsin enda e39 528 1998a automaadile Väntvõllianduri Jaanuaris (04.01.2008) Maksis see Kokku koos KM-ga 1440 EEKi
Kustkohast ostsid? UM-ist? Kas selle vidina tellimine käib tingimata VIN koodi järgi või saan selle ka kuskilt mujalt autovaruosade poest kätte?
mul valdek tegi koos töörahaga 1400.-
Sellest variandist oleksin isegi huvitatud ;)
tulnukas
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 19.09.2007 20:08 52

Postitus Postitas tulnukas »

Väntvõlli andur vahetatud ja probleem lahendatud. UM-ist 1488.- + lühitest 595.- + tööraha 300.-
Vasta