1. leht 1-st
K:Kuidas õhutada 524TD(e34)küttesüsteemi?
Postitatud: 11.04.2008 11:55 01
Postitas Rufhouse
Tere!
Tegu siis 90a 524TD,jama selles,et taga lekkis üks küttetoru,mis sai asendatud-nüüd selline jama,et hommikul läheb alles 3 korraga käima-kütus jookseb nagu tagasi paaki?(Enne selle toru vahetust oli kõik normaalne,hommikul käivitus korralikult!)Sooja mootoriga käivitub normaalselt-4-5h ära seisab peab jällegi 3 korda käivitama.

Postitatud: 11.04.2008 12:53 06
Postitas Danil523
probleem ei ole õhutamises- pigem Lisõhk tuleb kusagilt- kas paagisisene pump töötab? mis on toruvahetuse käigus veel maha võetud?
Postitatud: 11.04.2008 13:19 14
Postitas TD
Võimalus on see tõmbab sealt samast toru vahelt, või siis mõne muu koha pealt mida sa lahti võtsid küttesüsteemil.
Õhutamiseks näiteks keerata filtri kopsiku peal olev punn lahti, või näiteks keerata mõni pihusti toru pihusti küljest Veidi lahti.
Postitatud: 11.04.2008 13:35 44
Postitas kapa
kui kõik õige on peaks ta ju selle õhu sealt ise välja ajama pihustite kaudu.
Postitatud: 11.04.2008 19:36 21
Postitas TD
et hommikul läheb alles 3 korraga käima
see on muidugi suhteline mõiste see 3 korraga.
Soovitan visata pilk peale hommikul enne käivitamist ,et kas filrist kõrgsurvepumpa minevas voolikus on küte või ei (juhul kui on läbipaistev voolik)
Postitatud: 12.04.2008 11:23 17
Postitas Rufhouse
TD kirjutas:et hommikul läheb alles 3 korraga käima
see on muidugi suhteline mõiste see 3 korraga.
Soovitan visata pilk peale hommikul enne käivitamist ,et kas filrist kõrgsurvepumpa minevas voolikus on küte või ei (juhul kui on läbipaistev voolik)
Ei ole,küte vajub alla ära...Pump on korras(paagisisene-kui filtri juurest õhutusnipli lahti keerasin,süüte sisse panin lõi sealt kütet välja).
Postitatud: 12.04.2008 11:24 16
Postitas Rufhouse
Danil523 kirjutas:probleem ei ole õhutamises- pigem Lisõhk tuleb kusagilt- kas paagisisene pump töötab? mis on toruvahetuse käigus veel maha võetud?
mitte midagi.
Postitatud: 12.04.2008 12:04 43
Postitas Danil523
Siin on kaks probleemi, mis on ka minul kunagi tekkinud> üks on et Eelsoendus küünlad kutud( näiteks 2 tükki)- samad sümptomid- nagu sinulgi...
teiseks kütte süsteemis õhk kuskil tavaliselt paagis või selle ümbruses- võivad seal väksed tihendid läbi olla- proovi paaki kuskil 50l või rohkem sisse saada peaks selljuhul aitama. Või siis kütusefiltri piirkonnas on midagi lahti või koht kust õhk pääseb sisse..
Need probleemid siis kõikidel diislitel millega olen sõitnud - viimane kord oli e39 525tds peal.... Peab eriti hoolikalt vaatama. Ja kui küünlaid kontrollid siis ei piisa et lihtsalt testriga- kuna need võivad voolu tarbida kuid õige koht soojaks ei lähe... Peab maha võtma KÕIK 6 tükki...