1. leht 1-st

E39 automaatkasti õlitaseme kontrollimine

Postitatud: 18.03.2008 17:44 25
Postitas Alari.
Väheke loll küsimus aga siiski!masinaks 525!
Kui õli on vähe sis mida kast võib teha?libiseb v ei taha üldse käike vahetada?

Postitatud: 18.03.2008 18:33 08
Postitas BMW POWER
nii seda kui teist õli kontrolitakse alt kust välja lastakse vana õli ja samast avast käib uus õli sisse

Postitatud: 18.03.2008 18:40 27
Postitas PeeterA
to BMW POWER: Mõtle nüüd ükskord veel natuke, mida sa kokku kirjutasid.

to freddy21: Sõltub, kui vähe õli sees on. Halvemal juhul võid varsti uut kasti otsima hakata.

Postitatud: 18.03.2008 19:04 00
Postitas TarmoV12
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/68013
üsna täpne juhend, inglise keeles.

Postitatud: 18.03.2008 19:48 21
Postitas Alari.
PeeterA kirjutas:to BMW POWER: Mõtle nüüd ükskord veel natuke, mida sa kokku kirjutasid.

to freddy21: Sõltub, kui vähe õli sees on. Halvemal juhul võid varsti uut kasti otsima hakata.
Seda ma usun et kast peeti läheb aga mis sümptonid võiksid sellele viidata?libisemine,mingi hääl kastis??
TarmoV12 kirjutas:http://www.bimmerboard.com/forums/posts/68013
üsna täpne juhend, inglise keeles.
Tänud sellest oli suur abi!

Postitatud: 19.03.2008 12:32 36
Postitas BMW POWER
PeeterA kirjutas:to BMW POWER: Mõtle nüüd ükskord veel natuke, mida sa kokku kirjutasid.

to freddy21: Sõltub, kui vähe õli sees on. Halvemal juhul võid varsti uut kasti otsima hakata.
aut kasti õli lisamine taseme kontrollimine ja vahetamine toimub kõik ühest punnist mis asub kasti karteri küljes kas nüüd on piisavalt selge ??? kui jagad vene keelt siis abiks www.golgofa.ru

Postitatud: 19.03.2008 12:47 22
Postitas Indrek_M
BMW POWER kirjutas:
PeeterA kirjutas:to BMW POWER: Mõtle nüüd ükskord veel natuke, mida sa kokku kirjutasid.

to freddy21: Sõltub, kui vähe õli sees on. Halvemal juhul võid varsti uut kasti otsima hakata.
aut kasti õli lisamine taseme kontrollimine ja vahetamine toimub kõik ühest punnist mis asub kasti karteri küljes kas nüüd on piisavalt selge ??? kui jagad vene keelt siis abiks www.golgofa.ru
Küsiti ju millised sümptomid on mitte kuidas lisada :)

Postitatud: 19.03.2008 17:31 06
Postitas kapa
bmw power , automaatkaste on erinevaid.

Postitatud: 19.03.2008 18:49 22
Postitas PeeterA
to BMW POWER: Nimeta mulle mõni E39-le(või mõnele muule mudelile) paigutatud aut. kast, kus õli välja laskmine ja juurdevalamine käiks ühest avast. Võibolla olen ma liiga kitsa silmaringiga ja loll kah veel pealekauba. Eeldusel, et õli väljalaskmise punn on kasti karteri kõige madalas otsas, siis mismoodi sealtkaudu õli hiljem juurde valatakse/pumbatakse?

Postitatud: 20.03.2008 10:08 36
Postitas BMW POWER
PeeterA kirjutas:to BMW POWER: Nimeta mulle mõni E39-le(või mõnele muule mudelile) paigutatud aut. kast, kus õli välja laskmine ja juurdevalamine käiks ühest avast. Võibolla olen ma liiga kitsa silmaringiga ja loll kah veel pealekauba. Eeldusel, et õli väljalaskmise punn on kasti karteri kõige madalas otsas, siis mismoodi sealtkaudu õli hiljem juurde valatakse/pumbatakse?
vaielda kui sa kuuled sellisest asjast esimest korda et õlivahetus tehakse samast avast kust välja lastakse

Postitatud: 20.03.2008 10:10 40
Postitas BMW POWER
Indrek_M kirjutas:
BMW POWER kirjutas:
PeeterA kirjutas:to BMW POWER: Mõtle nüüd ükskord veel natuke, mida sa kokku kirjutasid.

to freddy21: Sõltub, kui vähe õli sees on. Halvemal juhul võid varsti uut kasti otsima hakata.
aut kasti õli lisamine taseme kontrollimine ja vahetamine toimub kõik ühest punnist mis asub kasti karteri küljes kas nüüd on piisavalt selge ??? kui jagad vene keelt siis abiks www.golgofa.ru
Küsiti ju millised sümptomid on mitte kuidas lisada :)
Loe teema pealkiri läbi :D

Postitatud: 20.03.2008 10:23 39
Postitas Alari.
BMW POWER kirjutas:
Indrek_M kirjutas:
BMW POWER kirjutas:aut kasti õli lisamine taseme kontrollimine ja vahetamine toimub kõik ühest punnist mis asub kasti karteri küljes kas nüüd on piisavalt selge ??? kui jagad vene keelt siis abiks www.golgofa.ru
Küsiti ju millised sümptomid on mitte kuidas lisada :)
Loe teema pealkiri läbi :D
õli kontorllimise sain ma teada aga teema alguses veel küsitud,et mis sümptomid võiksid tulla,kui kastis on vähe õli?

Postitatud: 20.03.2008 18:00 06
Postitas PeeterA
BMW POWER kirjutas:
PeeterA kirjutas:to BMW POWER: Nimeta mulle mõni E39-le(või mõnele muule mudelile) paigutatud aut. kast, kus õli välja laskmine ja juurdevalamine käiks ühest avast. Võibolla olen ma liiga kitsa silmaringiga ja loll kah veel pealekauba. Eeldusel, et õli väljalaskmise punn on kasti karteri kõige madalas otsas, siis mismoodi sealtkaudu õli hiljem juurde valatakse/pumbatakse?
vaielda kui sa kuuled sellisest asjast esimest korda et õlivahetus tehakse samast avast kust välja lastakse
Hari siis mind natuke, mismoodi õli väljalaskmise ava kaudu õli taset kontrollitakse. See foorum ongi ju selleks, et targematelt õppida :lol:

Postitatud: 20.03.2008 18:20 01
Postitas Maiks
Mina tahan ka teada! Ma siiani arvasin teadvat, et minu auto kastil on all kaks punni. Üks on suurem ja asetseb kõrgemal, sellest siis kontrollitakse taset ja vajadusel lisatakse ja teine pisem, päris karteri põhjas, millest lastakse õli välja :roll: .

Postitatud: 21.03.2008 18:36 22
Postitas BMW POWER
PeeterA kirjutas:
BMW POWER kirjutas:
PeeterA kirjutas:to BMW POWER: Nimeta mulle mõni E39-le(või mõnele muule mudelile) paigutatud aut. kast, kus õli välja laskmine ja juurdevalamine käiks ühest avast. Võibolla olen ma liiga kitsa silmaringiga ja loll kah veel pealekauba. Eeldusel, et õli väljalaskmise punn on kasti karteri kõige madalas otsas, siis mismoodi sealtkaudu õli hiljem juurde valatakse/pumbatakse?
vaielda kui sa kuuled sellisest asjast esimest korda et õlivahetus tehakse samast avast kust välja lastakse
Hari siis mind natuke, mismoodi õli väljalaskmise ava kaudu õli taset kontrollitakse. See foorum ongi ju selleks, et targematelt õppida :lol:
käiva mootoriga keeratakse punn lahti ja kui õli hakkab jooksma siis on tase normis sama teema ka kui vahetad õli kõigepealt lased alt õli sisse siis kui üle hakkab ajama siis paned mootori tööle tõmbad üks aaval käigud läbi siis P alt punn lahti ja lased õli juurde seni kui akkab välja jooksma loodan et said nüüd aru :D

Postitatud: 21.03.2008 19:18 20
Postitas mike1
Ilus lause.

Postitatud: 06.05.2008 13:24 57
Postitas Alari.
niih selline küsimus foorumikaaslastele,et kas keegi oskab enamvähem täpselt öelda palju läheb automaatkastile ja turbiinile ja õliradikale õli?
seda ma tean et kasti läheb 3,5l ! päris lampi ei taha kogust osta kuna pole just kõigeodavam õli!äkki keegi on enda kasti õlist täiesti tühjaks last ja uuesti täiT? autoks E39 528i!

Postitatud: 06.05.2008 14:35 49
Postitas Ragnar
kui sul A5S310z siis 12l võid julgelt varuda.

BMW POWER ajab segast muidugi.
täitmine ja kontroll 1 ava, väljalaskmine ikka teine ava.

Postitatud: 06.05.2008 15:41 45
Postitas Alari.
Ragnar kirjutas:kui sul A5S310z siis 12l võid julgelt varuda.

BMW POWER ajab segast muidugi.
täitmine ja kontroll 1 ava, väljalaskmine ikka teine ava.
Just seesama kast mul ongi!!:shock: ,et sis jah tänud igatahes :shock:

Postitatud: 06.05.2008 16:05 46
Postitas alex_x
al. 1995 aastast pole vaja ju üldse õli vahetada automaatkäigukastides..

Postitatud: 06.05.2008 16:22 51
Postitas Alari.
alex_x kirjutas:al. 1995 aastast pole vaja ju üldse õli vahetada automaatkäigukastides..
kast läks laiali ja õli oli metallipuru täis ja üli must!ei hakka ju vana õli tagasi panema :?

Postitatud: 28.06.2008 20:49 17
Postitas randolsd
aga kuidas on 535 99 a manuaaliga... palju sinna öli mahub ja kas seda peaks vahetama kui vahel tagumist käikku välja lööb??

Postitatud: 29.06.2008 09:15 39
Postitas confu
kuulsin sellist juttu et õlivahetus toimib täiesti külma mootori ja käigukasti puhul. Alumisest lastakse õli välja ja samuti alumisest lastakse nii palju õli sisse kui ülemisest hakkab välja ilmuma õli. alumine punn ja ülemine läheb kinni ja pannakse mootor tööle.. siis avatakse ülemine punn taas kus õlitase on juba langenud mida käigukast juba õlitamiseks ära võttis.. ja siis lisatakse süstla taolise asjaga nii palju kui mahub(st et jälle õli välja ilmuma hakkab.. siis läheb ülemine punn kinni ja valma.. kusjuures rõhutati ka seda, et õlivahetus toimub vaid külma mootoriga..

Postitatud: 29.06.2008 11:40 17
Postitas --kala--
ylikõvad naljad ikka sellekasti õli vahetamisekohapealt
naera pooleks
põhi lauseteks on ikka olen kuulnud, räägitakse aga keegi midagi ei tea.
sisse läeb ikka ylevalt punist ja vällja alumisest, nagu inimestelgi.
kuigi pool eelmisest jutust on õige.
aga BMW POWER võiks küll ennast asjaga kurrsi viia ennem kui yhe jalapealt teisele kargama hakkab.
Freddy21 kui kasti korda saad siis anna teada mis täppsemalt oli ja palju läkks maksma.

Postitatud: 29.06.2008 18:44 30
Postitas Alari.
--kala-- kirjutas:ylikõvad naljad ikka sellekasti õli vahetamisekohapealt
naera pooleks
põhi lauseteks on ikka olen kuulnud, räägitakse aga keegi midagi ei tea.
sisse läeb ikka ylevalt punist ja vällja alumisest, nagu inimestelgi.
kuigi pool eelmisest jutust on õige.
aga BMW POWER võiks küll ennast asjaga kurrsi viia ennem kui yhe jalapealt teisele kargama hakkab.
Freddy21 kui kasti korda saad siis anna teada mis täppsemalt oli ja palju läkks maksma.
kast on pea kuu korras old juba!Siduri koda oli puru ja need hammastega kettad olid purud!hra diislijoodik pakus mulle teise lahenduse!andsin enda vana kasti talle (ilma turbiinita),seega sain temalt kasti poole soodsamalt!
remont oleks läind 5000-8000,samas täiesti korras lapitud kasti sain 5000 eesti krooniga!