1. leht 1-st
525 tds väga tuim
Postitatud: 16.03.2008 17:41 30
Postitas valts123
Mure siis 525 tds 97a aut. minekuga. Edasi hakkab alles 2500 pöörde juures minema aga startides uimab jubedalt. Soojalt käivitamise viga ka küljes ehk siis tahab pikemalt ketramist.
Tean, et aut kastiga autod ongi tuimemad aga paroovisin sarnase autoga sõita ja minek oli hoopis teravam.
Postitatud: 16.03.2008 18:59 10
Postitas redline
vb hakkab siis just sellepärast tõmbama, et turbo tuleb taha juhuslikult

Postitatud: 16.03.2008 19:22 56
Postitas Seigo
ei ole aut kastiga midagi uimasemad, spordi peale lükkad siis läheb küll ja ka tavaolekus, teeb nii mõnelegi manuaalile pähe, kui õige tihend on õiges kohas!
Postitatud: 16.03.2008 20:41 28
Postitas Cert85
Eeldusel, kui auto ikka korras on!
Postitatud: 16.03.2008 21:46 37
Postitas soldat
Ma pakuks,et pump nõrk(mainiti soojalt käivitumise probleemi),äkki aitab pumba pea toksimine.
Postitatud: 16.03.2008 21:48 35
Postitas Cert85
Toksimise all pead Sa mida silmas? Süütenurga sättimist?
Üldjuhul pidi nendel masinatel kett venima ja mis pidi vist selleni viima, et seda süüdet ei saagi enam päris paika ja ka nukk vist siis natukese juba paigast.
Ei pretendeeri täielikule tõesusele.
ÜLe tasuks ka vaadata ülelaade osad. Et ega ei aja sinist tossu tagant?(õli põlemisest). Kas tuleb musta üleliia( vähene õhk)?
Intelcooler puhtaks teha ja võib ka diagnostikut külastada!
Postitatud: 17.03.2008 09:47 50
Postitas soldat
Ei mitte pumba enda keeramist,vaid pea nihutamist küttehulga reguleerimise eesmärgil.Kuuldatavasti pidi imesid tegema.
Endalgi plaanis asja natuke uurida,minekuga on väga hästi aga tühikäik on jama(kipub välja surema kui natuke norida,eriti vaikselt ukerdades või foori taga)
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... =toksimine
Nimelt saab pumba pea liigutamisega muuta kütte hulka, mis lastakse peale. Kõrgsurve pumbal on pea(see on see osa, kust küljepeale tuleb juhtmepundar) ja on kaan. Vaja on liigutada pead salongi poole. Selleks on vaja: keerata lahti pead kinnihoidvad torx poldid. selleks on mõttekas kõigepealt anda nendele poltidele mingi tömbi esemega paar pauku, et nad lahti põruksid seejärel keerad lahti kõik neli torxi lahti ja siis kinni tagasi(kolm on madalamal ja üks on kaanepeal) Siis käivitad mootori ja keerad torxid peaaegu lahti ja koksd millegiga pea pihtaradika poolt. Kaan liigub võibolla mingi 0,3 mm ja sellest võib juba piisada. Kui pöörded väga tõusevad ja hüppma hakkavad siis sai palju. vahepeal võib anda tuuri. Kõige parem asend on nii et toksad kaant nii kaugele kui hakkavad pöördedtõusma ja kõikuma, siis on vaja suts tagasi ja asi korras. poldid kinni ja proovisõidule. Kui ajab palju musta siis võib tagasi liigutada, aga minek on surnust üles äratatud. Olen niimodi päästnud kahe TDS mured pumbaga(pöörete kõikumine ja välja sureine koormuse taha tulemisel) Ja olen ka kolm 2,4 äratanud. See nipp aitab ka pika käivituse vastu.
NB osadel peadel on nn fikseerimise punn, vasakul keskel. see on vaja enne toksimiste välja puurida.
Keeruline jutt, aga suhteliselt lihtne teostus.
Postitatud: 17.03.2008 10:57 50
Postitas Cert85
Selle väljasuremise vastu pidi ka selline rohi olema, et tõstetakse natukese tühikäigu pöördeid. Seal pumbas pidi mingine pendel olemas, mis siis kulutab kontaktraja ära sealt altpoolt, et kui nüüd natukese pöördeid tõsta, siis on ta korralikult raja peal. Aga proovi see enda variant ennem ära ja anna teada. Sest selle suuremate tühikäigu pööretega hakkavad automaadil "käiku" sisse pannes suuremat/ebameeldivamat jõnksu tegema.
Oli endalgi vahel nii, et tõmbasid automaadil "käigu" sisse, siis suri välja.
Aga endal jäi proovimata see tühikäigu värk, kuna pump juba vahepeal vahetatud. Vanal tõmbas võlli seest pooleks

Postitatud: 17.03.2008 11:08 21
Postitas soldat
Mul tuttav UM'is natuke tõstis tühikäiku,aitas aga kõikumise probleemi ikka ära ei lahendanud ja tarbijate taha ühendamisel tõmbab korraks hinge kinni.Teinekord seistes,pidur peal,lased pedaali lahti,tõmbab ka hinge kinni ja võib ka välja surra.Ja just pedaali lahti lastes.Päris 1000 peale ei tahaks ka tõsta. Eks ma annan teada oma tulemustest kui peaks asi sinnamaani jõudma,mul muidu tegu manuaaliga aga muus osas peaks sama olema.
Postitatud: 18.03.2008 10:59 52
Postitas valts123
Kui mul pöörded ei kõigu ja välja ei sure, kas siis tasub proovida seda pumba pea keeramist tuima mineku ja soojalt halva käivitumise parandamiseks?
Postitatud: 18.03.2008 12:12 53
Postitas Ragnar
ise sai proovitud 2 erinevat 525 diislit hiljuti, et äkki polegi nii uimased.
sõber käis peale ka, et proovime ja hakkab meeldima.
mõlemad automaadid ja kui panin S reziimi (S4 armatuuris näitas) ei toimunud mitte mingit muutust. raamatust vaatasin ka, et 11s sajani
mis minekut sealt ikka tahta.
Postitatud: 18.03.2008 12:47 25
Postitas Cert85
Muidugi, tegu ju ikkagi nö väiksema diisliga ja nö vanema põlvkonna automaadiga. Kui minekut tahta, siis sellele ka BMW mõelnud - M

Postitatud: 18.03.2008 13:12 14
Postitas valts123
Ma saan aru, et ei peagi midagi erilist olema aga vahet tundsin samasuguse autoga proovides, mootor oli sama ja aasta ka.
Praegu on nii et startides gaas põhja vajutades ei liigu kuidagi kohe.
Postitatud: 18.03.2008 17:12 54
Postitas soldat
Mis seisukorras sul mootor on,surveid oled kontrollinud?Soojalt kehv käivitus viitab igatahes kulunud pumbale ja seda annab pea liigutamisega mingi aeg parandada.Hea mootoriga 525 tds liigub üsnagi hästi,minu arvates.
Postitatud: 18.03.2008 17:30 57
Postitas Cert85
Suhteliselt reibas on teine küll jah.
Siinsel kasutajal, oli vist nimega bmwturbo, oli 525tds manuall ja asi liikus väga reipalt tema käes

Postitatud: 18.03.2008 20:53 28
Postitas valts123
Kui viga ketis on, saab siis seda ilma välja vahetamata pingutada ka ja kas tohiks üldse?
Postitatud: 18.03.2008 20:58 46
Postitas Maiks
Ketti pingutab hüdrauliline pinguti ja ise ei saa seal midagi teha.
Postitatud: 19.03.2008 07:20 18
Postitas Cert85
Üldjuhul, kui tahad asja korda saada, ning kett ikkagi veninud. Tuleks see vahetada koos pingutus taldadega.
Postitatud: 19.03.2008 10:37 33
Postitas Viljar
Cert85 kirjutas:Üldjuhul, kui tahad asja korda saada, ning kett ikkagi veninud. Tuleks see vahetada koos pingutus taldadega.
Kindlasti tuleb ka vahetada kettihammasrattad!
Postitatud: 19.03.2008 17:48 38
Postitas TiitR
Oml selliste sümptomitega vahetati e39 530d-l ära õhulugeja....samas missugust jama hakkab korraldama nuka/vändaandur?
Postitatud: 19.03.2008 19:57 03
Postitas soldat
Sai endal ka korrigeeritud natuke seda kaane asendit,kõikumise probleemid kadusid ja käivitumine läks ka paremaks.Samas tahma tuleb rohkem,kui kohapeal piirajasse lasta,viskab pahmakaid jne.Muidugi sai üsna lõppu ka asi keeratud.Tundub et ei pääse pumba vahetusest aga noh vähemalt saab natuke aega jälle rahulikult sõita.Küttekulu seieri järgi ei tundub sama olevat,või isegi natuke parem ja jõnksutamist 1-2 käiguga ei toimu madalal pöördel.Minek tundub olevat sama või õrnalt kehvem
Postitatud: 19.03.2008 21:20 57
Postitas Rakvererax22
sry kui vahele segan. Ei hakka uut teemat tegema, kuna äkki kedagi teist ka huvitab. Ühesõnaga mis see nuka-vändaanduri ja õhulugeja vahetus maksma võib minna?

Postitatud: 19.03.2008 21:51 38
Postitas Cert85
Kas vahetus, nagu töörahana või detailid?
detailid leiad ning nende toootekoodid bmwfans.info ja hinna (kui on laos olnud)
http://www.bmw.ee/page.php?pgID=a40511c ... a&lang=est
Postitatud: 20.03.2008 07:35 24
Postitas Rakvererax22
nuh jupid pluss töö, kui keegi on seda UM -is teha lasknud

ise seda vast teha ei oska ju(ei tea kui keeruline on), seepärast küsikski juppide pluss tööraha hinda?

Postitatud: 20.03.2008 11:06 24
Postitas TiitR
Rakvererax22 kirjutas:nuh jupid pluss töö, kui keegi on seda UM -is teha lasknud

ise seda vast teha ei oska ju(ei tea kui keeruline on), seepärast küsikski juppide pluss tööraha hinda?

Mina lasin UM-s teha. Õhulugeja maksis mäletamist mööda mingi 4500 eeku. Vända/nuka andurit ei vahetatud.
Postitatud: 20.03.2008 18:32 45
Postitas Rakvererax22
ok tänud. kudas seda selgeks teha et õhulugeja ja see nuka andur üldse p..s on?
Postitatud: 20.03.2008 21:34 57
Postitas Cert85
Nukaanduril takistus ja õhulugeja osstilloskoobiga. Seda vist ei anna arvutiga diagnoosida. Saab aimdust ka vast korrasoleva lugeja vastu vahetada -proovimiseks.
Postitatud: 06.04.2008 22:41 54
Postitas valts123
Tulles tagasi auto tuimsuse juurde, kas kütusefilter mängib ka siin suurt rolli?
Küljes on ka selline sümptom, et külma mootoriga auto mitte ainult ei värise kõvemini, vaid ka turtsub kohati, st. jätaks nagu hetkeks kütet vahele vms. ja nii ca 3 korda.
Postitatud: 07.04.2008 00:11 33
Postitas TiitR
valts123 kirjutas:Tulles tagasi auto tuimsuse juurde, kas kütusefilter mängib ka siin suurt rolli?
Küljes on ka selline sümptom, et külma mootoriga auto mitte ainult ei värise kõvemini, vaid ka turtsub kohati, st. jätaks nagu hetkeks kütet vahele vms. ja nii ca 3 korda.
Loomulikult on mootori korralikuks töötamiseks vajalik kütuse filtri korralik filtreeritavus. Kui sa jalaga gaasi surud, siis pump tahab paagist ka korraga rohkem kütust kätte saada, aga kui filter umbes, siis antakse sinna vähem kui mootori poolt nõutud, ehk toitesüsteem "jääb nälga"

...kütuse filter ära vahetada (eriti kui teada pole millal seda viimati tehtud on) ja vaadata kuidas auto järgmiseks käitub.