1. leht 1-st

E34 -92 Akkuga probleeme!

Postitatud: 20.02.2008 12:49 08
Postitas maaall14
Tere
Selline mure siis et osin eile uue aukku ja täna siis aku tühi äkki keegi oskab öelda milles on probleem !! :(

Postitatud: 20.02.2008 15:11 47
Postitas Viljar
Viga imelihte, mingi tarbija on kuskil, mis sööb aku tühjaks :D
Kõige mõttekam oleks pöörduda elektriku poole, näiteks Patriku poole.

Postitatud: 21.02.2008 15:56 09
Postitas Danil523
Nii palju kui ma akusid olen ostnud(varta) , siis peale ostu panin ööseks laadima... Ka müüja soovitas enne paigaldust laadida täis.
Kui ei aita siis genekas ja juhtmesüsteemid

Postitatud: 21.02.2008 17:17 23
Postitas Kryx
Lase jah autol laadimist kontrollida.See on tavaliselt esimene asi,mida sellise probleemi puhul teha. Võimalik,et genekaharjad-üks varjantidest,mis sellise asja puhul kõige sagedamini esineb(kuid võib ka muu jama olla). Mul endal alles oli see jama ning saigi vahetatud nii geneka harjad kui ka genekalaagrid.

Postitatud: 21.02.2008 17:42 49
Postitas Cert85
Kui laadimine tõsiselt puuduks, peaks armatuuris vastav kujutis selleks põlema. Kui on endal mingi tester pane see aku juhtmele vahele, kui võti süütelukust eemaldatud. Ära kindlasti süüdet sisse keera, kui tester vahel -põleb maha tester. Tarbimine ei tohiks väga suur olla. Pane see kirja siia, mis selleks näiduks on. Oota ka mingi aega, et äkki veel mõni asi tarbib hetke voolu. Kui tarbimine pidevalt suur, siis võid hakata eemaldama kaitsmeid. Kui mingi kaitsme eemaldamisel tarbimine kaob, saad vea tekitajale natukese lähemale.

Kõike teed omal riskil- mitte et miskit hullu juhtuma peaks.

Postitatud: 21.02.2008 17:46 09
Postitas rynno300
Nii küll minumeelset ei saa mõõta, kas midagi taha jääb! :? Tester tuleks ühendada hoopis jadamisi ja seda mitte aku peale panna, vaid kui tõmbad kaitsme välja, siis otsad kaitsme klemmidele või üks ots aku + otsale ja teine kaitsme klemmile.

Postitatud: 21.02.2008 17:49 43
Postitas TanelE34
Täiesti teemaväline, aga aku kirjutatakse ühe k-ga :idea:

aku, aku, akut, akuga

Kui oleks minu teha, siis ma tooksin tsenseeritud sõnade nimekirja üle HV-st siia foorumisse, kuna siin eksitakse massiliselt grammatikareeglite vastu :D

Postitatud: 21.02.2008 17:54 13
Postitas Cert85
Muutsin jah seda faktiviga. Aga miks ei peaks saama nii mõõta kui tester vahael (kui räägime ikka asja samamoodi teostamisest)? Kui tester vahel, millega jälgida voolu tarbimist ja kaitsme eemaldamisel selle tarbija jätad ju ühenduseta, mille tulemusena tarbija kaob ja see kajastub ka ju testri näidus?

Postitatud: 21.02.2008 17:59 53
Postitas rynno300
Cert85 kirjutas:Muutsin jah seda faktiviga. Aga miks ei peaks saama nii mõõta kui tester vahael (kui räägime ikka asja samamoodi teostamisest)? Kui tester vahel, millega jälgida voolu tarbimist ja kaitsme eemaldamisel selle tarbija jätad ju ühenduseta, mille tulemusena tarbija kaob ja see kajastub ka ju testri näidus?
Mugavam variant tegelikult jah aku + otsa ja juhtme vahele panna. Nii nagu ma ennem kirjutasin, siis see näitab iga eraldi kaitsme all olevate sedmete tarbimist ning siis ei peaks akujuhet maha võtma.

Postitatud: 21.02.2008 18:58 02
Postitas erikred
Cert85 kirjutas:Kui laadimine tõsiselt puuduks, peaks armatuuris vastav kujutis selleks põlema.
Alati ei hakka, lihtne moodus testimiseks mõõta palju pinget aku peal on töötava mootoriga, 14+-0,3 loetaks vist veel normaalseks, olenevalt tarbijate taga olekust, üle või alla selle on probleem.

terv
erich