1. leht 1-st

mure e34 mootoriga

Postitatud: 07.02.2008 16:23 18
Postitas Wilson
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-11_0112/
jupid nr 9,10,11,12
Nimelt ma ei tea kas ma olen kokku pannes selle valesti külge pannud või midagi aga kui auto töötab siis alt august loobib õli välja :shock:
Mis jupp see on üldse ja mis selle jupi otstarve on?

Postitatud: 07.02.2008 16:56 23
Postitas TD
(Pead ei anna) kuid ma pakun, et see on karteri tuulutuse toru.
lekke põhjus vb on see et tihend on oma eluaja ületanud (kui seal on rõngas tihend)

Postitatud: 07.02.2008 17:01 56
Postitas Wilson
toru pole sees alumises auguski.aga seal õli ei tule veidi vaid kohe loobib julmalt välja ja niriseb mööda ploki seina maha.
Äkki siis surve karteris?

Postitatud: 07.02.2008 17:14 10
Postitas Wilson
nonii.pm võib teema lukku panna kuna sai targema inimesega arutatud ja surve karteris ei tea kas siis rõngad läbi või mõrane plokk!

Postitatud: 07.02.2008 17:21 20
Postitas TD
Siiski peab olema selle toru ja bloki ava hermeetiline.

Postitatud: 07.02.2008 17:28 14
Postitas Wilson
seal raudrõngas ja kummitihend mis muidu seda toru kinni hoiavad aga sealt ei tohiks tulla sellistes kogustustes õli nagu mul sealt tuleb.nüüd garaazi ja algul kaan maha ja siis ka plokk.

Postitatud: 07.02.2008 19:17 10
Postitas omega
Sealt peabki õli tulema, kui sul see toru paigast ära on ! Näiteks kui mõnel Ladal võtta mootori töötamise ajal õlivarras välja, siis ka hakkab sealt õlivarda august õli välja pritsima.

Postitatud: 07.02.2008 19:24 52
Postitas Wilson
omega kirjutas:Sealt peabki õli tulema, kui sul see toru paigast ära on ! Näiteks kui mõnel Ladal võtta mootori töötamise ajal õlivarras välja, siis ka hakkab sealt õlivarda august õli välja pritsima.
ma ei tea mis Lada mootoritega sa tegelenud oled mul pole ühestki tulnud kuigi olnud neid 8 ja mootoreid vahetand oma 6korda! Kui ladal võtad ära karterituulutuse toru ei tule sealt pm tilka ka õli. Lada ja Bmw ehitus kindlasti erineb teineteisest! Eks kõige paremini saaks teada kui surved ära mõõta!

Kuidas see toru seal üldse olema peab? kellelgi mingit pildimaterjali ei leidu? ei oska kuidagi otsida ka :S

Postitatud: 08.02.2008 08:25 14
Postitas TD
Selle toru asetus on vaata kui madalal ploki sees ja mõni ime siis pole et sealt avast õli välja lahmab. Tee see toru avade suhtes hermeetiliseks ja kui siis on ikka mingi jama siis kontrolli surved üle.

Postitatud: 09.02.2008 17:16 34
Postitas Wilson
kas see toru mis seal on,kas see peab olema ühenduses mõlema poolega(kollektori ja karteriga) ? miks see vedru veel vajalik on?

Postitatud: 09.02.2008 17:19 07
Postitas TD
See toru peab olema kindlasti mõlema poolega ühendatud.
Ei oska sulle selgitada kahjuks selle vedru täpset otstarvet!
Ehk keegi targem teab.
Vb oled sa pannud selle karterituulutuse süsteemi valesti kokku. :?

Postitatud: 09.02.2008 18:40 23
Postitas Wilson
aga mul see toru ei ulata alla välja ei mingit moodi :?
no lähemalt siis:
sai vahetatud kaas.ja see toru jäi algul panemata. Pärast märkasin et see jäi üle ja panin külge.aga kui selle panen üles vastu sisselaske kollet siis alt jääb karterist puudu oma 4-5 cm?
Praegu loodan et on selle viga,tegelt peaks IGAKSJUHUKS üle vaatama ka silindrite surved!

Postitatud: 09.02.2008 19:34 19
Postitas hello22
proovi toru teistpidi ?
vedru ülesanne oleks et hoida toru pinge all

Postitatud: 09.02.2008 20:06 20
Postitas Wilson
hello22 kirjutas:proovi toru teistpidi ?
vedru ülesanne oleks et hoida toru pinge all
esimese postituses pildilt ju näha kuidas see mootori küljes käima peab!
kas toru peab sis olema ühenduses karteri ja sisselaske kollektoriga täielikult ? nii et kuskilt õli lekkida ei saaks?

Postitatud: 09.02.2008 20:12 06
Postitas TD
Ei tohi lekkida. otsi uus toru, vastavalt kaane ja mootorile
Vb nende torude pikkused on erinevad.
vähemalt omal ajal 2,0 mootoril ei tähendanud mina sellist probleemi karterituulutuse juures.
Milline on mootor vanematüübi või uuema, kaan kas on uuema või vanema ja milline on toru.

Otsi mõne identse mootoriga auto ja vaata asetust ;)

Postitatud: 09.02.2008 20:17 54
Postitas TD
Põhimõtteliselt ega meil autod ei sõiga ilma õli korgita ka :D

Postitatud: 09.02.2008 20:19 46
Postitas Wilson
torude pikkused olid mõlemal mudelil samad!
praegu mõtlen kus ma leian teise sellise mootoriga isendi :cry:
samas võiks ka huvi pärast ära mõõta surved.vb siiski millegi muu viga,ja see karterituulutuse asi korras.
Pm teada tahaks kas sealt alumisest august tohib õli loopida töötava mootoriga või mitte?

Postitatud: 09.02.2008 20:22 16
Postitas TD
EI TOHI. :D
See auto on rakverest toodud ju?
Mis sellel autol viga oli üldse? (mootori juures)
mida sa remontid oled selle juures?

Postitatud: 09.02.2008 20:26 06
Postitas Wilson
ega jah siis on vahva :cry:
survekella tarvis :roll:

Postitatud: 09.02.2008 20:32 12
Postitas TD
ega jah siis on vahva
survekella tarvis
Tuttava remondi töökojas tutvus sees, siis ei ole ju probleem.

Postitatud: 09.02.2008 21:03 37
Postitas Wilson
sai odava raha eest juba kell ära tellitud :roll:
äkki läheb teine kordki tarvis.
tuttava remondi töökojas?