1. leht 1-st

E39 523i 1998 Universaal Jahutustemperatuur

Postitatud: 05.02.2008 10:01 02
Postitas gun
Tere

Kas on keegi kokku puutunud järgneva probleemiga:

Pikemalt sõites, kipup jahutusvedeliku temperatuur punase lähedale. Tosooli tase on norm, ventikas töötab. Kliima lükkab juba külma mootoriga pöörded suht lakke, varem viskas siis kõrgemaks kui mootor soe oli, nüüd puhub täiega külma, kuni üks hetk soojaks saab mootor. Samas soojaks ikka läheb.

Ootan vihjeid mida kontrollida lasta, termostaat? Veepump?

Tänud

Ahto

Postitatud: 05.02.2008 13:00 14
Postitas Rakvererax22
ise küsisid, ise vastasid eks need esimesed asjad ole jah. Radikas oleks siis veel lisaks. Äkki umbes vms.

Postitatud: 09.04.2008 15:09 41
Postitas gun
viga oli paisupaagi ja radika vahelises lekkes. Uus radikas(koos paisupaagiga) ja asi kombes

Postitatud: 09.04.2008 20:59 51
Postitas joffe
Kuidas saab asi lekkes olla, kui tase normis? :roll: Kaldun arvama, et viga on eelmise postitaja poolt ära mainitud- radikas umbes! Vaevalt, et sa ühe lohvi pärast hakkasid uut radikat ja paisupaaki muretsema! :)

Postitatud: 10.04.2008 09:20 16
Postitas Ragnar
äkki sealt ei lekkinud vaid tõmbas õhku vahele.
mul ka praegu paisupaagi ja radika vahelt lekib. proovin rõngastihendid esialgu vahetada aga see nii kehv konstruktsioon, et ilmselt ei päästa ja peab ka uue radika ostma.

Postitatud: 10.04.2008 09:42 23
Postitas gun
kle jah mulle tundus ka mõistatus, et milles kamm on. Kaotas mõned cm-d päevas taset. Alguses oli tase ok, ma ei täiendanud postitust kuna sain korda. Aga sellel mudelil on paisupaak koos radikaga ja komplekti hind oli 2K ja paak eraldi 500. Ja tuttav töömees ütles kohe, et ei pruugi see asja korda teha. Lakist uus radikas ja korras.