1. leht 1-st
E34 525TDS '92 kõrgsurvepumba vahetus
Postitatud: 19.01.2008 16:11 08
Postitas ahv
kuna pikk järjekord ja mingi muu veel ,otsustan pumba ise vahetada .
Selleks on vaja eri vahendeid .Kas keegi teab ,kus või kes neid rendib?
Kui ei laenuta,võib ka ise võtmega appi tulla.Tänaks väga

Postitatud: 19.01.2008 16:23 51
Postitas Lauri_L
Erivahendeid? Missuguseid?
Postitatud: 19.01.2008 21:57 37
Postitas rt23
saab ka ilma erivahenditeta, kui siis mina tegin ühe abistava rakise et pumpa paremini kätte saada- seda asendab muidu haamer ja torn. Aga ise vahtamisel peab ikkagi otsima kellegi kes pärast pumba vahetamist süütenurga täpselt paika paneb.
Postitatud: 20.01.2008 12:05 40
Postitas Viljar
Ise vahetamisel ei ole põhimõtteliselt mingit spetsriista vaja, aga natuke kogemust või pädeva inimses näpunäited oleksid väga abiks.
Tähtis on enne pumba välja võtmist keerata pump vabasse asendisse, kui jättad pumba nukka peale, siis uue pumba kohale panemisega on natuke jamamist.
Postitatud: 20.01.2008 23:31 10
Postitas Danil523
Mina märkisin enne pumbakaane mahavõtmist kõik kriipsud maha - teravalt ja suht täpselt sain jutid kirja ja ka kärniga paar kriipsu.
Kuna lugesin siit et see liiga raske ( endal hakkas nats hirm) - siis võtsin veel markeri ja tegin kõike mida sain.... Ühesõnaga tagasi panne sain auto kohe ka käima ja minuarust ei ole mõtet enam midagi näppida....(sõidab ilusti- kütte kulu madal- pöörded normis-)
Kõige raskem selle tööjuures oli kolmetahuline polt lahti saada.... Asemele sai ostetud teine tavalise peaga....
Postitatud: 21.01.2008 08:22 56
Postitas skiev
Pole seal hullu midagi rohkem ettevõtmise asi. Kui on sama numbriga siis on eriti lihtne.
Postitatud: 28.01.2008 17:43 05
Postitas kivimugi
mul sai kah pump vahetatud, aga peale seda on suurematsõrti klõbin mootoris, ja mootor jääb vabakäigul 1000+/- pöörde peale vibrama!
Postitatud: 28.01.2008 18:36 47
Postitas jackpuuk
Süüde vale, varajane tõenäoliselt.
Postitatud: 28.01.2008 20:14 52
Postitas soldat
Kas pumba võll peab väntvõlli suhtes mingis kindlas asendis ka olema?Või on seal midagi,mis takistab vales asendis paigaldamist? Võibolla on see loll küsimus aga pole elusees ühtegi vahetanud aga võib-olla on vaja lähitulevikus.
Postitatud: 28.01.2008 20:37 31
Postitas Lauri_L
soldat kirjutas:Kas pumba võll peab väntvõlli suhtes mingis kindlas asendis ka olema?Või on seal midagi,mis takistab vales asendis paigaldamist? Võibolla on see loll küsimus aga pole elusees ühtegi vahetanud aga võib-olla on vaja lähitulevikus.
Koos töötavad väntvõll, nukkvõll ning pump, seega peavad kõik elemendid teineteise suhtes õiges asendis olema.
Postitatud: 28.01.2008 20:58 22
Postitas soldat
Väntvõlli ja nukkvõlli õige asendi olulisusest ja sättimisest ma saan aru aga kuidas pumpa sünkroniseeritakse?Sisse ju ei näe. Kas seal on veel mingeid tunnusmärke?
Postitatud: 28.01.2008 22:17 48
Postitas Maiks
Pumba hammakal ja ketil on märgid, mis peavad kokku sobima ja pritsenurga seadistus tehakse pumbale plunseri tõusu mõõtmise teel.
Postitatud: 29.01.2008 06:34 32
Postitas soldat
selge,tänud.
Postitatud: 29.01.2008 15:52 47
Postitas kivimugi
kuhu oleks tallinnas kõige mõistlikum viia auto reguleerimisse?
Postitatud: 29.01.2008 20:30 55
Postitas soldat
Ma saan aru,et vahetuse tarvis tuleb siis ka mootor eest lahti võtta ja kett lõdvaks lasta?
Postitatud: 30.01.2008 08:04 10
Postitas skiev
Ei ole vaja. Sa võtad pumba kiiluga maha ja hammakas jääb omale kohale. uus pump läheb kiiluga tagasi ja korras.