1. leht 1-st

E39 Touring tagaluugi el.lukk tuksis!

Postitatud: 15.01.2008 22:09 55
Postitas bmwsõltlane
Lugu selline, et tagaluuk ei tule enam lahti kuigi el.luku mootor põriseb.
Lammutasin lahti ja selgus, et selles mootoriga mustas karbis on suure hammasrattaga võll(mis tigu keermega surub ja tõmbab) pooleks läinud :(
Kas kellelgi on seda el.karbikest või koguni katkise el.mootoriga karbikest?? Remontimisest liimiga vist see plastmassist võllike koos ei seisa tundub mulle!

http://cid-1ebbacff41d43b95.spaces.live ... fault.aspx

Postitatud: 16.01.2008 07:35 50
Postitas dantee
tuttav teema, aasta tagasi juhtus soome pakases sama lugu. Mina sain asjast jagu seda moodi, et veidi tsentrist välja viidult 2mm puuriga ava pikku võlli sisse (nii murdunud otsale, kui ka alles jäänule, veidi keeruline, kuid teostatav), Super Atac ja 2,5mm pikk kruvi sisse. Toimib ilma viperusteta tänaseni ja ilmselt veel aastaid! ;)

Postitatud: 17.01.2008 00:13 11
Postitas bmwsõltlane
Aga seda katkist plastmassist võllikest uurides on näha :shock: et keegi on sellel juba sama puurimise-liimimise tehnikat kasutanud. Kuid sisse oli torgatud vaskset tooni traat(teras oleks etem olnud), mis ikkagi pooleks.

http://cid-1ebbacff41d43b95.spaces.live ... fault.aspx

Plastmass võlli seest annab seda metall traati välja puurida...hambaarsti tund ka kallis :D

Postitatud: 17.01.2008 07:29 19
Postitas dantee
siis see asi sul peedis jah. Aga selle asenduseks sobib Sulle ka e39 sedaani vidin ideaalselt kuna need mootorid identsed. Kahjuks armastab BMW tootja kasutada seda valget kapronplasti, mis lihtsalt aja möödudes väsib ja hapraks muutub. Samast jurast valmistab ta ka esitulede reflektori šarniirid, mis samuti aukudes rappudes purunevad.

Postitatud: 05.02.2008 15:06 33
Postitas bmwsõltlane
Aga ma ei jätnud oma loovust sinnapaika, tegin sinu näpunäidete järgi: lõikan-liimin ja puurin :)
15mm sügavuse augu mõlemale poole ja 2mm puuriga, siis teras traat sisse (mille tagusin lapikuks veidi) koos super kiirliimiga. Tsentrisse andis seda võlli rihtida aga panin trelli keerleva padruni otsa ja liimisin sirgelt kinni :D
Esimene omatehtud töötav rats siis sellel autol... näeb kaua kestab :D

Postitatud: 07.02.2008 22:29 46
Postitas dantee
bmwsõltlane kirjutas:Aga ma ei jätnud oma loovust sinnapaika, tegin sinu näpunäidete järgi: lõikan-liimin ja puurin :)
15mm sügavuse augu mõlemale poole ja 2mm puuriga, siis teras traat sisse (mille tagusin lapikuks veidi) koos super kiirliimiga. Tsentrisse andis seda võlli rihtida aga panin trelli keerleva padruni otsa ja liimisin sirgelt kinni :D
Esimene omatehtud töötav rats siis sellel autol... näeb kaua kestab :D
:lol: Tubli!
Pakun, et Sinul sellega enam probleemi ei tule (ja sülitan 3x üle vasaku õla). :lol:

Postitatud: 08.02.2008 15:59 51
Postitas san
Mul oli kunagi sama jama, et see mootor ütles ülesse(kõrises) ja ostsin uue ca ~1000.-

Et kuidas te selle karbi lahti saite?
Vaataks enda vanale kah huvipärast sisse.

Postitatud: 09.02.2008 01:41 43
Postitas TheJX
san kirjutas: Et kuidas te selle karbi lahti saite?
Vaataks enda vanale kah huvipärast sisse.
...mina sain näiteks pussnoa ja haamri abil lahti teise...

...ja mis puutub selle jupi remontimisse, siis on see ainult enda aja ja närvikulu raiskamine...varem või natuke hiljem läheb see võll uuesti pooleks... ;)

Postitatud: 09.02.2008 11:41 53
Postitas bmwsõltlane
no see pooleks minemine sõltub vast sellest kui suure innuga remontida :D
kui remont õnnestub ja võlli sirgelt paika paned siis kestab...hingega tuleb asja juures olla :D
kui mul puruks läheb eks ma ütlen!!

Postitatud: 09.02.2008 12:06 07
Postitas Mulk
Selle lukul on ka erinevaid pistiku otsi, vastavalt aastakäigule.Kui aga avada siis völlid on sees yhesugused.Endalgi aastaid tagsi läks selline rikki, noa abil lahti ja teisest sellisest millel oli erinev pistik uus völl sisse.