1. leht 1-st

E39 Automaadil tagurpidi käik kadunud - asi korras

Postitatud: 13.01.2008 20:07 37
Postitas indre425
auto on siis 523i E39 98a 125kw.
Tagurpidi käik kadus jumalast äkki ära ja kõik teised käigud toimivad normaalselt.
Äkki on kellelgi mingeid mõtteid ennem kui kasti lammutama hakata

Postitatud: 13.01.2008 21:08 05
Postitas indre425
lisaks siiski et mingi väike kõrin on kastile juurde tulnud siis R-i peale pannes

Postitatud: 14.01.2008 17:10 16
Postitas MuiduMees
kas see kõrin sellise undamise moodi pole, et nagu tahaks minna, aga samas ei lähe?
mu isa automaadil läks ka tagumine käik minema. Siis oli viga mingites friktsioonketastes, mis olid üksteise külge sulanud lihtsalt.
noo selle ma suure lollusega põhjustasin ise, aga ikkagi äkki asi sul sama :roll:

Postitatud: 14.01.2008 18:24 53
Postitas indre425
ja mis kanti see hind kah jääb, ja kas seda vahekorpust saab vahetada näiteks auto küljes või tuleb kindlalt kast maha võtta :?
ja kas on oht et ühtäkki ja edaspidi käigud ära kaovad

Postitatud: 15.01.2008 11:16 23
Postitas indre425
diislijoodik kirjutas:1. Diagnoos polnud kindlasti täpne, vaid oletuslik.
2. Kast tuleb maha ja juppideks võtta
3. Korpus ise maksab natukene alla 3k, kõik muu on töö ja võimalikud lisamaterjalid.
4.Hind sõltub paljuski sellest, palju maksab töö, pakun jämedalt, et kast maha-peale ca 2k, kast kokku-lahti kuskil 4k- oleneb kindlasti kohast.

Nii, et 10k-ga võiksid arvestada.

Igasugused ohud on alati olemas, kas tead mõnd raudkindlat sutot, mis üldse kuskilt ei lagune?
Aga äkki oskad sa mull realoem.ee-is viite anda milline see korpus välja näeb

Postitatud: 15.01.2008 11:48 33
Postitas eero
Pakun, et jutt samast asjast
Pilt

Siit laiali
Pilt

Kui peaks olema nii
Pilt

Et vaja on (vähemalt) uut seda trumlit, mis pildil ülemine, mida eelkõnelenud targem mees rääkis.
Üsna kindlasti on mehaaniline viga, mida mingi õli/filtri vahetuse ega diagnostikaga ei paranda ja enne ei tea midagi kui kast maas ja laiali.

Postitatud: 15.01.2008 11:52 18
Postitas eero
5HP30 on piltidel. Minu vana E34 540 kast. Arvan, et E39 523-l on 5HP18 (no või 5HP22) e. ehitus sama, aga väiksem.

EDIT: Aga absoluutsele tõele ei pretendeeri ja sinuga kastide kohapealt pikalt vaidema ei hakka anyway :)
Samas see siin spekuleerimine on nagu öeldud nagunii täiesti teema. Maha ja lahti ja selge pilt.

Postitatud: 17.01.2008 18:28 37
Postitas indre425
Panen kõrva taha, kui remondiks läheb ja viga selles siis ilmselt ostan selle korpuse sult ära :!:

Postitatud: 17.01.2008 21:26 58
Postitas indre425
diislijoodik kirjutas:
eero kirjutas:5HP30 on piltidel. Minu vana E34 540 kast. Arvan, et E39 523-l on 5HP18 (no või 5HP22) e. ehitus sama, aga väiksem.
Eero, väiksema mootori kasti ehitus on kardinaalselt erinev. Toonitan samamoodi, hetkel käib spekuleerimine võimaliku vea suhtes. kasti mudel on kas 5HP18 või 19. Kui vahekorpust vaja, mul 1 uus vedeleb riiulil, võin kuskil 2,3k-ga ära anda.

kuidas sinuga, diislijoodik, vajalikul hetkel ühendust saab kui seda juppi vaja :?:

Postitatud: 24.01.2008 20:46 24
Postitas indre425
Diislijoodikul oli õigus :D , vahe korpus oli juppideks ja tänud talle kiire abivalmiduse eest. See et ma pärast kasti kohe tööle ei saanud oli mu enda aps millest on isegi häbi rääkida :oops: aga nüüd asi korras ja kast jälle töökorras ja mina jälle ratastel.
Tänud Diislijoodikule