1. leht 2-st
E39 mootoris kahtlane hääl
Postitatud: 19.12.2007 20:25 42
Postitas Alari.
Autoks sis 528i automaat kastigia!
Mure seisneb selles,et hommikuti külm käivitusel käib mootor ilusti ja vaikselt(ca15 min),aga kui mootor piisavalt soe ja väheke ringi sõidetud on,sis tekib mootorisse nagu selline kerge klagin/klabin!Et äkki kellelgi on sellega kogemusi old?
Postitatud: 19.12.2007 20:53 32
Postitas Hendrik_R
Mul sama asi, aga ei tea ka milles probleem täpselt on. (Mul diiselmootor, arvati et saab liigapalju kütet.) Kas sul gaasipedaali järeleandmine aitab, st. võtab selle hääle ära?
Postitatud: 19.12.2007 21:11 56
Postitas Alari.
vahest teeb siis ka kui kaas täitsa maas,vahest aitab nii et anna korra pööret sis jääb vähe vaiksemaks!Rohkemat ma öelda ei oska!Kas hüdrotõukurid teevad seda?mootori kett v keti leevendi? väntvõll v saaled?ise enesest käib ja töötab kõik hästi aga nuh häirib selline heli!Väike kartus ka sees,alles hiljuti ostetud auto ka!aga ei oska viga otsida kuskilt

!
Postitatud: 19.12.2007 21:49 53
Postitas tds105
Võibolla ei ole sobiv õli mootoris.Alati ei pruugi kanistris olla see õli mis kirjas.Müüakse väga palju kust ka õlipähe
Postitatud: 19.12.2007 22:18 07
Postitas kamewa
Jah soovitaks sul ka esialgu õli ja filtri ära vahetada enne kui midagi kulukamat ette tuleb....
Postitatud: 19.12.2007 22:20 23
Postitas Alari.
See ongi esimene asi!Kleepsu järgi 36tkm tagasi tehtud õli vahetus,aga kes teab kui õige see on,igasuguseid hulle on kes lihtsalt kleepsu peale panevad!Lähipäevil teen õlivahetuse ära ja siis annan teada mis seis on!
Aga mis tüüpi õli oleks sellele motole kõige parem/kasulikum??
Tänud.
Postitatud: 19.12.2007 22:42 26
Postitas kamewa
No poes räägitakse, et võib ka poolsünti panna, aga ei soovita. Täissünt on ikka selle mootori jaoks parim. Endal oli eelmine aasta poolsünt ja talvel ikka hea tunne ei olnud kui õlituli hommikusel käivitamisel rõhu puudumise tõttu kauemaks põlema jäi. Aga see talv täissündiga pole seda jama olnud, muidugi ega korraliku lülma ka pole ju veel tulnud.
Postitatud: 19.12.2007 23:18 51
Postitas tds105
Poes räägivad mida tahes.Manuaalist vaata milline ette nähtud ja kõik.
Postitatud: 20.12.2007 17:07 29
Postitas romm
Soovitaks ka kõigepealt õlivahetust. Endale oli autol kunagi täpselt samad sümptomid, külgi uue õliga olin sõitnud ainult umbes 5000 km. Järelikult oli ilusasse värvilisse kanistrisse lihtsalt mingi solk kallatud ja hüdrotõukurid hakkasid tiksuma.
Postitatud: 20.12.2007 21:09 39
Postitas erx168
Mul oli keti leevendustald 2.0 bensukal ära,samamoodi oli nii,et külmalt polnud midagi,aga peale sõitmist natuke, tuli plõgin sisse.
Postitatud: 21.12.2007 18:26 49
Postitas Alari.
vahetatud kõik leevendi ja tallad aga viga alles!
Postitatud: 20.01.2008 16:29 43
Postitas Alari.
täna lammutades selgus et plõgina ja kõrina tekitajaks oli vee pump mille labad olid purud ja laager läbi!
homme sis vaja uus veepump osta ja kokku tagasi!
Postitatud: 20.01.2008 16:47 31
Postitas Cert85
freddy21 kirjutas:Kleepsu järgi 36tkm tagasi tehtud õli vahetus
Huhuuuu, Vaheta see ära!
Postitatud: 20.01.2008 16:51 53
Postitas TiitR
Cert85 kirjutas:freddy21 kirjutas:Kleepsu järgi 36tkm tagasi tehtud õli vahetus
Huhuuuu, Vaheta see ära!
Eelmisel autol (e39 3,0d) vahetasin õli küll 15 tuh. järel, kuidas bensukal on, seda ei tea. Kuid kuidagi pikk intervall tundub küll.

Postitatud: 20.01.2008 16:56 13
Postitas aise
Cert85 kirjutas:freddy21 kirjutas:Kleepsu järgi 36tkm tagasi tehtud õli vahetus
Huhuuuu, Vaheta see ära!
aju ise käsib vahetada kuskil ~20k tagant, 2x üle juba

Postitatud: 20.01.2008 17:25 29
Postitas Alari.
aise kirjutas:Cert85 kirjutas:freddy21 kirjutas:Kleepsu järgi 36tkm tagasi tehtud õli vahetus
Huhuuuu, Vaheta see ära!
aju ise käsib vahetada kuskil ~20k tagant, 2x üle juba

õli vahetuse tegin 2p hiljem peale auto soetamist!ütleme nii et pääris s**ane kökats tuli sealt välja!Lasin õli näidiku armatuuris ka ära nullida!
Postitatud: 20.01.2008 19:28 33
Postitas aise
kes väitis, et remonditakse

Postitatud: 20.01.2008 19:38 53
Postitas Alari.
ega vist keegi!mingipäev lappan auto kokku tagasi siis saab täpsemalt teada kas ikka oli vee pumbast tingitud kõrin/plõgin!
Postitatud: 28.01.2008 17:00 25
Postitas Alari.
Nii nüüdseks kõik rihmad rullikud,veepump ja termostraat vahetatud!Kriginat ja kraginat/klaginat enam pole!aga avastasin,et pikema sõidu järel kui kapoti avan sis see pealmine tosooli lõdvik on punnis

!!lasin natuke jahtuda ja õhutasin!käega katsudes on tunda et ühel poolt on lõdvik suht koht pehme ja teisepoolt selline tugev!Kas nüüd voolik vanadusekätte ära suremas v süsteemis surve sees

??
Postitatud: 28.01.2008 17:40 55
Postitas TiitR
diislijoodik kirjutas:Tal autol veepump tuksis, mida jahute nagu papagoid oma õlivahetusest?! Peaks vist paluma suure kleepsu panna, et õlivahetuse teel autot üldjuhul ei remondita! Sellest reeglist erandiks võiks lugeda käsikasti lülituste nöökimist külmaga ja vb olla veel mõned kiiksuga vead.
Kle dislajota! Õlivahetusest targutame sellepärast, et see välp mis kirjas oli lihtsalt karjus vahetuse järele! Remonti kui sellist pole keegi õlivahetusega pakkunudki.
Postitatud: 28.01.2008 18:25 09
Postitas Maiks
Minul ajas katkine paisupaagi korgi klapp süsteemi surve alla. Pressis jahutusevedelikku välja ja lõdviku kangeks.
Postitatud: 28.01.2008 21:11 08
Postitas Alari.
Maiks kirjutas:Minul ajas katkine paisupaagi korgi klapp süsteemi surve alla. Pressis jahutusevedelikku välja ja lõdviku kangeks.
praegu pimedas eriti midagi aru ei saand aga homme laenan tuttavalt korra tema korki ja kui sama jama siiis blokikaas maha
üks mure teise järel!

Postitatud: 30.01.2008 00:39 28
Postitas Alari.
Süsteemis surve sees

seega lähiajal väike mootori lammutus
pole mul kohe üldse vedand selle autoga!Ostuajal käisin kontrollis ja kõik tundus ok mõne pisiveaga!aga nüüd peale 1,5 kuulist sõitu üks jama teise järel!vahetatud juba kõik õlid,filtrid,sisselaske filter,salongi filtrid,esisilla nn kaprem ja tagasillas sama,rihmad rullikud,kett keti leevendid ja need plastik jurad,tosool termostraat ja veepump,roolivõimu pump ja uus õli sinna,täna vahetasin veel küünlad ära,vanad oli nii ära põlend et ise ka imestasin et üldse töötasid!nüüd veel blokikaas ka maha

mis järgmiseks????? !Aga vähemalt saab sitast asja

!
Postitatud: 02.02.2008 17:23 42
Postitas Alari.
Surve oli sees kuna kaane tihend oli omadega vähe läbi!
Nyydseks kõik mured lahendatud ja seega teema lukku!!!
Postitatud: 02.02.2008 17:37 58
Postitas Reimers
freddy21 kirjutas:Süsteemis surve sees

seega lähiajal väike mootori lammutus
pole mul kohe üldse vedand selle autoga!Ostuajal käisin kontrollis ja kõik tundus ok mõne pisiveaga!aga nüüd peale 1,5 kuulist sõitu üks jama teise järel!vahetatud juba kõik õlid,filtrid,sisselaske filter,salongi filtrid,esisilla nn kaprem ja tagasillas sama,rihmad rullikud,kett keti leevendid ja need plastik jurad,tosool termostraat ja veepump,roolivõimu pump ja uus õli sinna,täna vahetasin veel küünlad ära,vanad oli nii ära põlend et ise ka imestasin et üldse töötasid!nüüd veel blokikaas ka maha

mis järgmiseks????? !Aga vähemalt saab sitast asja

!
ma oleks kuskil poolepeal juba auto maha müünud

eks see on sedasi et ennem pole keegi hooldanud ja siis hakkab järjest juppe loopima

on sul hõbedane 528 steptronic `?
Postitatud: 02.02.2008 18:01 23
Postitas Alari.
Reimers66 kirjutas:freddy21 kirjutas:Süsteemis surve sees

seega lähiajal väike mootori lammutus
pole mul kohe üldse vedand selle autoga!Ostuajal käisin kontrollis ja kõik tundus ok mõne pisiveaga!aga nüüd peale 1,5 kuulist sõitu üks jama teise järel!vahetatud juba kõik õlid,filtrid,sisselaske filter,salongi filtrid,esisilla nn kaprem ja tagasillas sama,rihmad rullikud,kett keti leevendid ja need plastik jurad,tosool termostraat ja veepump,roolivõimu pump ja uus õli sinna,täna vahetasin veel küünlad ära,vanad oli nii ära põlend et ise ka imestasin et üldse töötasid!nüüd veel blokikaas ka maha

mis järgmiseks????? !Aga vähemalt saab sitast asja

!
ma oleks kuskil poolepeal juba auto maha müünud

eks see on sedasi et ennem pole keegi hooldanud ja siis hakkab järjest juppe loopima

on sul hõbedane 528 steptronic `?
Musta värvi on

Postitatud: 02.02.2008 18:07 58
Postitas Reimers
aa ok siis ei ole see auto

aga loodan et saad korda enamus asju sul juba uued
Postitatud: 02.02.2008 18:22 55
Postitas Alari.
Reimers66 kirjutas:aa ok siis ei ole see auto

aga loodan et saad korda enamus asju sul juba uued
Natuke on jah juba tehtud aga päris palju on veel ees!Kruvisin täna rattad alt ära ja avastasin et piduri klotsid juba pm raudrauaga aga armatuuris märkutuli ei põle?Kettad ka omadega juba suht pees ning käsipidur ei võta kohe üldse!
Postitatud: 02.02.2008 18:32 04
Postitas Reimers
klotsidel peaks olema kulumisandur ! äkki eelmine omanik on selle eemaldanud või midagi ? 180k km pealt peabki E39 kettad ära vahetama

Vaata et B kettaid ei pane lähevad kõveraks
Postitatud: 23.02.2008 20:41 49
Postitas Alari.
Nii seisan uuesti täpselt sama mure ees!Kõik rihmad rullikud,kett ja leevendid vahetatud!genekalaagrid ja roolivõimu pump ka vahetatud!aga ikka mingi pikemasõidu pärast jäad seisma on kohapeal käies klagin sees

ei saa aru ka kus täpselt tuleb!käib täpselt naq diisel aga tsipa vaiksemalt!Ning klapid ka seda häält ei tee
Ja veel tagatipuks on hakand mootorist õli kaduma,ümmarguselt 10tkm ja 1,8 liitrit õli oli vaja peale kallata!
Nt kui oletame,et saaled läbi v sis kergelt ringi tõmmand ,et kas siis ei või seda häält tegema hakata??????probleeme õlirõuga äkki?
Jube-täiesti s**aauguni sellest autost juba!Ainult vaheta juppe nii mis kole aga tolku si**agi ei ole,lagune samamoodi edasi!