1. leht 2-st
E39 ei käivitu hästi
Postitatud: 01.12.2007 22:09 52
Postitas kristoz
Mure selles , et igal hommikul kui hakkan autot käivitama , ei lähe auto eriti käima. Tavaliselt alles kolmandal korral saan käima ja pärast seda kui üks kord on auto käima saadud läheb nagu naksti käima. Äkki oskab keegi öelda milles viga olla võib? Auto on -97a, 525tds
Postitatud: 01.12.2007 22:13 07
Postitas Leho
kas keerad kohe käima, või lased eelsüüte küünaldel soojaks ka minna ?
kui kohe ketrama kukud siis ei lähegi käima. Näidikuteblokis peaks eelsüüte küündalde tuli ennem käivitust ära kustuma. Tuli läheb siis põlema kui süüde sisse keeratud.
Postitatud: 01.12.2007 22:15 38
Postitas H_Margus
lostol õigus aga lihtsam oleks alustada oma teemat siin ..
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=38094 
Postitatud: 01.12.2007 22:15 44
Postitas kristoz
Jah, ootan ikka ära et eelsüüteküünal ära kustuks , olen isegi nii proovind et kui eelsüüteküünal ära kustub siis keeran võtme tagasi ja ootan uuesti ära kui küünal kustub natuke paremaks läheb aga käima ei taha ikka kohe minna , peab suht pikal ketrama et üldse lubaks käima minna....
Postitatud: 01.12.2007 22:19 28
Postitas kristoz
Lugesin ka seda ennem , aga ma ei saa aru mis viga olla võiks nii kui ükskord auto on käima läinud , siis auto käivitub kui paugupill...
Üks sõber arvas, et vesi on paagis , kas see võib põhjuseks olla?
Postitatud: 01.12.2007 22:34 56
Postitas Leho
kas eelsüüte küünlad on üle kontrollitud ?,
ahjaa.. üks viga võib olla ka paagisisene pump. Seda näed kapoti alt. Võtad näiteks enne kütusefiltrit vooliku lahti , keerad süüte sisse ja siis peaks voolikust kütet peale voolama hakkama. Kui ei voola, siis on põhjuseks, et paagipump on omadega õhtal. See tähendab seda, et kõrgsurve pump peab topelttõõd tegema ja paagist kütte üles imema. Minu 7mekal läks sellega käivitumine tiba paremaks.
Postitatud: 02.12.2007 14:55 02
Postitas zopp
kui kaua Sul eelsüüteküünalde tuli põleb. mul kustub kohe peale süttimist ja viskab teksti "vorlüghen" ja käivitumisega sama jama... enne probleemi tekkimist mäletan et põles küünalde tuli ikka korralikult, külmalt umbes 5 -20 sek
Postitatud: 02.12.2007 15:22 19
Postitas tanel25
viga: eelsüüteküünlad
Postitatud: 02.12.2007 17:32 54
Postitas zopp
kuidas nii kindlalt tead et küünaldes viga.? kas pole nii et kui 6-est küünlast mõni läbi siis hoiab küünalde tuld ikka taga aga lihtsalt läheb halvemini tööle?
minul nii et tuli kustub kohe ja aru saada et ei võta ütki küünalt taha..
mõni päev proovin releed vahetada, vaatan kas saan veast lahti. kui ei aita siis proovin küünlad ära vahetada.
soojalt laksab ära et pole vaja küünlaid ja siis jääb ka "vorlüghen" ära.
Postitatud: 02.12.2007 17:50 15
Postitas Mikk_O
käi parem testriga küünlad üle, mitte ära hakka releed vahetama!
Postitatud: 03.12.2007 11:06 25
Postitas zopp
kuidas siis on, kas nii et kui kasvõi 1 küünal läbi siis ei võta teisi ka järgi või peaks olema nii et kasvõi mõne korras küünlaga hoiab eelsüüteküünlaid taga??
Postitatud: 03.12.2007 18:38 39
Postitas tanel25
Kui käima läheb kas siis puterdab ka nii u. 2-3sek.
Postitatud: 03.12.2007 23:27 13
Postitas zopp
mitte eriti, kui siis 1-2 sek jah..
Postitatud: 04.12.2007 07:07 50
Postitas tanel25
No siis ikka eelsüüteküünlad.
Postitatud: 04.12.2007 14:52 14
Postitas zopp
kus asub muidu andur mis mõõdab temperatuuri, et kas on vaja eelsüüteküünlaid või mitte?
Postitatud: 04.12.2007 16:13 06
Postitas erikred
sisselaske kollektori all plokikaanes
terv
erich
Postitatud: 04.12.2007 17:20 35
Postitas zopp
ei saa midagi! homme käin DIA-s ära eks siis näha kas on osavad poisid ja leiavad vea.
täna vaatas elektrik küünlad üle ja ütles et töötavad. ja kaitse olevat ka terve.
Postitatud: 04.12.2007 19:53 49
Postitas Desty
zopp kirjutas:kui kaua Sul eelsüüteküünalde tuli põleb. mul kustub kohe peale süttimist ja viskab teksti "vorlüghen" ja käivitumisega sama jama... enne probleemi tekkimist mäletan et põles küünalde tuli ikka korralikult, külmalt umbes 5 -20 sek
Huvitav see ...
Et mul ütles ka Vorglühen.Panin asja Ingliskeele peale ja nüüd ütleb Pre-Heating, mis sis tähendab soojendab vms.Tuli kustub suht kiiresti ära mulgi. Käima ei lähe kohe, aga kui ootan mingi 5 secci, et Pre-Heating teada ära kustub, läheb tööle perfectselt.
Postitatud: 04.12.2007 21:21 44
Postitas H_Margus
Pre-Heating=Eelsoojendus ja loomulikult peadki ära ootama selle tsükli enne käivitamist.
Postitatud: 04.12.2007 21:52 59
Postitas zopp
jah oleks mul nii lihtne... olen proovind oodata ja mitu korda lasta ja veel sada nippi aga ei halligi... täna sain auto vaevalt tööle. oli seisnud 3 päeva, mida kauem seisab, seda raskemalt käivitub.
loodan et saan homme targemaks.
Postitatud: 05.12.2007 17:59 47
Postitas zopp
nii.. käisin täna diagnostikas ära. öeldi et küünlaid hoiab taga ilusti ja küünlad töötavad.(kuigi armatuuris küünalde tuli kutu). Soovitasid panna kütte pealevoolule tagasivoolu klapi. ja ka pihustite ülevoolu voolikud ära vahetada.
arvasid et küte vajub alla kui kauem seisab. samas kui vaadata filtri ja pumba vahelist voolikut siis see alati ilma mullideta kütet täis.
ostsin klapi 140.-
lähiajal paigaldan ja eks siis annan teada.. kas see klapp muidu eeltoitepumpa ei keera tuksi?? päris rakse on sealt läbi puhuda...ja kuna originaalis pole ette nähtud siis see pumbale lisakoormus.
kui keegi oskab seletada, et filtri ja pumba vahel voolik kütet täis aga sümptomid nagu allavajunud küttel. käivitamisel teeb törtsu, nagu tahaks tööle minna ja siis edasi jupp aega vaja starterit(20 sek) enne kui käivitub
Postitatud: 08.08.2008 17:58 24
Postitas murka390
mul 98.a e39 paagipumbaga oli jama ja sai see ära vahetatud uue vastu, misjärel läks auto esimesest matsust kohe ilusti käima. Nüüd olles umbes 500km sõitnud juba, ei käiviti enam nii hästi... ootan verglüheni ära, keeran süüdet, aga mingi 3-4 sekundi pärast läheb alles käima. Vaatasin nüüd ka seda voolikut ja see suht mulle täis ka... aga vähem siiski, kui enne pumba vahetamist. Teistkordsel käivitamisel läheb veidi kiiremini käima, aga päris korralikult ikka mitte.
Eeldusel, et paagipump on korras, siis kust need õhumullid sinna ikkagi tulevad??
Postitatud: 11.08.2008 13:39 05
Postitas peeter3000
zopp kirjutas:nii.. käisin täna diagnostikas ära. öeldi et küünlaid hoiab taga ilusti ja küünlad töötavad.(kuigi armatuuris küünalde tuli kutu). Soovitasid panna kütte pealevoolule tagasivoolu klapi. ja ka pihustite ülevoolu voolikud ära vahetada.
arvasid et küte vajub alla kui kauem seisab. samas kui vaadata filtri ja pumba vahelist voolikut siis see alati ilma mullideta kütet täis.
ostsin klapi 140.-
lähiajal paigaldan ja eks siis annan teada.. kas see klapp muidu eeltoitepumpa ei keera tuksi?? päris rakse on sealt läbi puhuda...ja kuna originaalis pole ette nähtud siis see pumbale lisakoormus.
kui keegi oskab seletada, et filtri ja pumba vahel voolik kütet täis aga sümptomid nagu allavajunud küttel. käivitamisel teeb törtsu, nagu tahaks tööle minna ja siis edasi jupp aega vaja starterit(20 sek) enne kui käivitub
kahju,et tulemustest ei viitsita kirjutada.et mis edasi sai.
Mul sama viga...
oleks huvitav olnud lugeda kuidas auto korda sai.
..aga alustan paagi-ja vahepumbast..
Postitatud: 11.08.2008 16:32 52
Postitas andre731
mul 98.a e39 paagipumbaga oli jama ja sai see ära vahetatud uue vastu, misjärel läks auto esimesest matsust kohe ilusti käima. Nüüd olles umbes 500km sõitnud juba, ei käiviti enam nii hästi... ootan verglüheni ära, keeran süüdet, aga mingi 3-4 sekundi pärast läheb alles käima. Vaatasin nüüd ka seda voolikut ja see suht mulle täis ka... aga vähem siiski, kui enne pumba vahetamist. Teistkordsel käivitamisel läheb veidi kiiremini käima, aga päris korralikult ikka mitte.
Eeldusel, et paagipump on korras, siis kust need õhumullid sinna ikkagi tulevad??
Eeldusel, et mullid on seal kogu auto töötamise vältel mitte ainult käivitades julgeksin pakkuda kütusefiltri korpust.
Vastasel juhul kõige lihtsam variant tagasivooluvoolikud aga võib olla mis iganes (ksp tihendid, pihustid, torustik paagi ja filtri vahel jne...)
Postitatud: 11.08.2008 17:40 14
Postitas toivoku
vaheta eelsüüte küünlad ära ja ka kütte filter. muls ama teema,et kui esialgu ootan ära eelsüüte küünalde märgi ja võtit annan siis korra turtsub ja siison vaikus majas. 3 korda uuesti eelsüütega mängida ja siis voilaa käib kui paugupill. Ehk siis vaheta eelsüüte küünlad ära

Postitatud: 11.08.2008 23:04 10
Postitas murka390
andre731 kirjutas:
Eeldusel, et mullid on seal kogu auto töötamise vältel mitte ainult käivitades julgeksin pakkuda kütusefiltri korpust.
Vastasel juhul kõige lihtsam variant tagasivooluvoolikud aga võib olla mis iganes (ksp tihendid, pihustid, torustik paagi ja filtri vahel jne...)
Kas siis ei peaks kütusefilter diisliga koos olema väljast ka?
Postitatud: 11.08.2008 23:43 48
Postitas andre731
Alati ei pruugi olla, kui tõmbab natuke õhku vahele ülevalt poolt filtri korpusest või selle ühendustest, sest antud kohas on juba kõrgsurvepumba kütuse "imemise" efekt suurem kui etteandepumba pumpamise oma.
Aga juhul kui mullid käimise ajaks ära kaovad siis ilmselt ikka midagi muud...
Postitatud: 12.08.2008 02:27 28
Postitas murka390
Aga kui peale paagipumba vahetamist ikkagi mingi 15 liitri kütuse olemasolekul sõidu pealt välja sureb ja enam käima ei lähe, mida see näitab? :/
Ei tahaks uskuda, et kohe uus pump ka rikkis. Kui panna sisse mingi 30liitrit või üle selle, siis mullid voolikust kadunud.
Postitatud: 12.08.2008 03:16 59
Postitas toivoku
murka390 kirjutas:Aga kui peale paagipumba vahetamist ikkagi mingi 15 liitri kütuse olemasolekul sõidu pealt välja sureb ja enam käima ei lähe, mida see näitab? :/
Ei tahaks uskuda, et kohe uus pump ka rikkis. Kui panna sisse mingi 30liitrit või üle selle, siis mullid voolikust kadunud.
paagisisenepump kutu, ei suuda survepump enam lihtsalt imeda.
Postitatud: 12.08.2008 10:17 03
Postitas murka390
No kui tihti juhtub, et uus pump ka kohe rikkis on ? :S