1. leht 1-st

E39 530 D 2003a probleem käivitamisel

Postitatud: 14.11.2007 09:47 18
Postitas copy1
Tere,mu autol on selline viga küljes,et ühel hetkel enam käima ei lähe.Seisab pool päeva ilma ,et midagi temaga teeks ja siis lähed ja annad võtit ja asi toimib.
Sai ka arvuti järgi pandud kui esimene kord selline jama juhtus ,näitas kütuse madalat rõhku.Kuid hommikul oli rõhk kuskilt tagasi tulnud.
Kas kellelgi on sarnast asja juhtunud ja mida oled teinud selle parandamiseks?

Postitatud: 14.11.2007 10:20 12
Postitas patrik
arvuti tahapanemisest ei piisa, tuleb normaalsesse diagnostikasse minna!
kui rõhk oli kadunud ja siis äkki müstiliselt tagasi tuli..
no otsinud seda rõhu kadumise põhjust siis kui teda polnud, ega kui auto töötab, on teda tunduvalt raskem remontida kui katkist

aru ma ei saa, terve maailm neid "arvutimehi" täis, mis kasu sest on kui maksate neile ja tulemust pole?

Postitatud: 15.11.2007 12:39 44
Postitas sosta
Oli just paar kuud tagasi sama asi. Ja jamas nukkvõlli andur. Uus maksis natuke üle 1000.-

Postitatud: 18.11.2007 14:28 43
Postitas pets555
nukkvõlli asendi anduri viga on ülimalt tõenäoline

Postitatud: 18.11.2007 14:32 55
Postitas patrik
arvuti näitas madalat rõhku. see ei ole seotud nuka anduriga. nuka andur on temperatuurist sõltuv- soojalt ei käivitu.
iseasi mida see arvuti tal üldse näitas

Postitatud: 17.03.2008 21:56 16
Postitas kaspujaspu
ei hakanud uut teemat tegema,panen siis ka oma mure siia.autoks siis samamoodi e39 ja kolmene disla.Ühel heal päeval hakkas ka pihta et soojalt ei tahtnud enam tööle minna,külmalt aga laksust.Käisin siis Patriku juures ära ja mitte yhtegi elektroonilist viga polnd,kontrollis pihusteid ka,polnud nagu ka väga viga(lekkimise kohapealt nagu).koos siis avastasime et see kütusevoolik mis läheb filtrist kõrgsurve pumpa,hakkasid mootori seiskamisel mullid jooksma,selgus siis et volla katki.nii palju veel ka patrik nägi et kui starterit anda,siis ilmselt see surve mis pihustiteni jõuab,tõusis nagu vähe aeglaselt.vooliku vahetamise järgi tundus isegi et auto korras,aga paari päeva pärast jälle jama käes.
ise nagu ei paku peale kõrgsurve pumba midagi välja,aga lambist ei tahaks nagu ka seda vahetada.Kas peaksin UM-is ka veel käima?seal muidugi öeldaxe niikuinii et vaheta terve kone ära :)Ega nad tegelt arvutiga ilmselt rohkem ei näe ju ka kui Patrik,aga äkki kogemusi rohkem seoses pumbaga!?

Postitatud: 18.03.2008 21:42 05
Postitas copy1
Sellele veale sain enam vähem jälile.Nimelt on juhi jalgade juures põhja all mingi etteande pumba sarnast.See pidi 3,0 diislite häda olema,kipuvad teised ära kuluma ja siis jäävad lihtsalt kinni.Nüüd kui ei lähe käima siis on mul roolilukk millega äsada ja jälle töötab.

Postitatud: 18.03.2008 22:58 45
Postitas kaspujaspu
kui mul see viga oleks olnd,oleks seda ka diagnost näidand ja pealegi see pump mul pool aastat vana,seega mul nii lihtsalt ei lähe :(

Postitatud: 19.03.2008 16:24 56
Postitas patrik
jääb üle vaid oodata mil viga süveneb või tulla diagnosti siis kui ei käivitu. niisama juppe osta pole ka nagu mõtet, kulukaks läheb

Postitatud: 19.03.2008 19:46 35
Postitas kaspujaspu
jube tüütu on oodata :) täna jälle läks viimase aku hingetõmbega veel käima :) aga ju see pump ikka on.ilmselt pean ikka kuhugi minema,äkki Testrem??

Postitatud: 19.03.2008 21:59 03
Postitas patrik
seda kas on pump saab öelda ainult siis kui on võimalus testida mittekäivitumisel. ülejäänud tegevus on ajaraiskamine

Postitatud: 19.03.2008 22:27 27
Postitas PeeterA
to copy1:

Aga kui "arvuti" küljes oli, mis veakood(id) olid salvestunud?
Kas 1260 "Presupply pressure monitoring"?

Selle veakoodi korral, sõltuvalt rõhu kõrvalekaldest, korrigeerib aju sissepritse mahtu(et vähegi autoga liigelda saaks) või kui rõhk liiga madalal, ei käivitu mootor üldse.

BMW vähemalt väidab, et paagisisese pumba rikke korral mootor jääb endiselt tööle. Inline-pumba(põhjaalune) rikke korral aga mitte. Mootor siis M57.

P.S. Normaalne "arvuti" näitab ekraanil ka reaalajas(live data) ühe parameetrina kütusepumpade poolt tekitatud rõhku.

Postitatud: 20.03.2008 20:23 14
Postitas kaspujaspu
to Patrik: tulen su juurest läbi jälle kui linna satun,ehk õnnestub mitte käima saada siis :)

Postitatud: 20.03.2008 21:01 37
Postitas patrik
PeeterA kirjutas:to copy1:

Aga kui "arvuti" küljes oli, mis veakood(id) olid salvestunud?
Kas 1260 "Presupply pressure monitoring"?

Selle veakoodi korral, sõltuvalt rõhu kõrvalekaldest, korrigeerib aju sissepritse mahtu(et vähegi autoga liigelda saaks) või kui rõhk liiga madalal, ei käivitu mootor üldse.

BMW vähemalt väidab, et paagisisese pumba rikke korral mootor jääb endiselt tööle. Inline-pumba(põhjaalune) rikke korral aga mitte. Mootor siis M57.

P.S. Normaalne "arvuti" näitab ekraanil ka reaalajas(live data) ühe parameetrina kütusepumpade poolt tekitatud rõhku.
normaalne arvuti näitab et rõhud püsti enne kõrgsurvepumpa. käima vedamisel kerkib rõhk aeglasemalt kui tavaliselt. sama veaga auto oli ka täna minu juures. temal oli viga nii süvenenud et hakkas lausa välja lülitama kiirendades

Postitatud: 21.03.2008 09:06 27
Postitas PeeterA
Jep...välja loetud infot tuleb osata ka analüüsida ja selle põhjal järeldusi teha. Kogemused on samuti suureks abiks. Muidu pole aparatuuri kasutamisest mingit abi.

Postitatud: 21.03.2008 22:10 17
Postitas kaspujaspu
mis sellest autost sai siis? nüüd ikka vea leidsid....

Postitatud: 08.04.2008 20:16 42
Postitas kaspujaspu
Mul nüüd asi korras.Lõpus veel juhtus nii et sõiduajal suri välja,kui pedaali põhja vajutasin... aga käidud sai siis Testremis ja viga oli surve anduris.veateadet nagu iseenesest ei näidanud aga rikkis ta oli... ligi kolm kilo uus jupp UM-ist ja korras. Imelik vaadata oma autot kohe,et nii ruttu läheb käima :)