1. leht 1-st

E39 528 probleem käivitamisega

Postitatud: 28.10.2007 17:20 10
Postitas Gunnar
Käivitumise asemel hakkab esitulesi vilgutama ja kojamehed üritavad paar liigutust teha aga auto käima ei lähe :(
salongist ja mootoriruumist on kuulda plõksimist ja valgustus on nõrk.

head ideed on oodatud, auto hetkel suht üksildases kohas.. ööbime teda sinna ei tahaks jätta.

Postitatud: 28.10.2007 17:44 38
Postitas Indrek_M
Kõlab nagu tühi aku või siis oksüdeerunud akuklemm. Puhasta akuklemmid ära ja proovi uuesti, kui ei parane, siis tõmba käima või anna teise auto pealt juhtmetega voolu ... kehva aku probleemi see muidugi ei lahenda.

Postitatud: 28.10.2007 19:35 36
Postitas unn23
kinldasti aku,,hea et see praegu endast märku andis,kuna miinus kraade poleks ta kannatanud.kui sa sõidad lühikesi otsi on soovitav vahepeal laadida,ons sul ikka õigesuurusega aku 2,8 on originaal aku päris suur ja see toimib hästi.Esmalt kontrolli akut!

Postitatud: 28.10.2007 20:07 10
Postitas Gunnar
Tundub tõesti aku viga olevat, sai aku sõbra juurde viidud ja proovisime laadida ...
kuigi näitude järgi nagu oleks pidanud aku ok olema, tirisin aku autosse tagasi ja oh imet, auto käivitus :?

Aga millega on seletatav esitulede vilkumine (polnud sisse lülitatud) ja kojameeste meeleheitlik katse majandama hakata ?

Postitatud: 28.10.2007 21:38 21
Postitas DiaLAB
Kui voolu pole piisavalt, siis suudavad elektroonilised juhtmoodulid vahepealses staadiumis igasugu huvitavaid asju teha. On olnud juhuseid, kus immo suudab võtmete rolling koodi vigaselt kirjutada, kuna akus polnud piisavalt voolu. Seega tuleks autot ostes (miks ka mitte ennem külmade ilmade tulekut) veenduda, kui heas olukorras on aku, kuna pole tegemist enam Zigulidega ja hiljem võib kahjusumma olla kordades suurem, kui hea või väga hea aku ostu hind.

Postitatud: 28.10.2007 22:23 36
Postitas Gunnar
Tekkis veel üks küsimus, hetkel 80Ah aku kas oleks mõtet panna uueks 90Ah ?

Postitatud: 28.10.2007 22:32 18
Postitas unn23
mul pani immo ka segast pärast aku TÜHJENEMIST suunad vilkusid jne .OSTA SEE AKU MIS ORIGINAALIS(aasta tagasi ostsin u.1200 krooni exide ) SEAL PEAKS PEAL OLEMA,EHk SIIS KÜSI POEST (EI PEA UM IST SOETAMA)

Postitatud: 28.10.2007 22:38 42
Postitas Gunnar
Originaalis ongi 80AH-ne aku kui see on ok, siis peale ta lähebki.
Vaatasin esinduse hinda ka (Aku 80Ah 1796.22 ) eks tuleb alternatiive ka uurida kuigi tundub, et hinnavõit ei ole teab mis suur.

Postitatud: 28.10.2007 23:18 43
Postitas Joel_H
Gunnar kirjutas:Tekkis veel üks küsimus, hetkel 80Ah aku kas oleks mõtet panna uueks 90Ah ?
90Ah-se võid täiesti vabalt panna, aga olulisem näitaja on käivitusvool - vaata palju originaalil on ja osta uus sama näitajaga ;)

Postitatud: 28.10.2007 23:35 34
Postitas Gunnar
Nujahh :)

Saabuva talve puhul võiks muidugi UM akudele pisukese ale teha :D

Postitatud: 29.10.2007 10:28 28
Postitas Yello
palju see originaal käivitusvool on?