1. leht 1-st

E39 termostaat

Postitatud: 27.10.2007 09:37 37
Postitas unn23
E39 kas termostaat otsad andnud, otsisin ka sellise probleemiga postitusi aga ei leidnud,asi nimelt selles et auto temperatuur ei tõuse sõidu ajal õigele tasemele (ehk siis keskele).Korra nagu läheb ja siis kukub uuesti alla,Autoks siis 96,528
Ette tänades!

Postitatud: 27.10.2007 10:06 18
Postitas AARE540
Kui kõrgemate pööretega ka ei lähe soojaks, siis võib olla küll termoka viga. Jahutusvedelik normis?

termostaat

Postitatud: 27.10.2007 11:02 19
Postitas unn23
vedelik normis ja isegi maanteel sõiduga ei jää ta sinna keskimees asendisse.....tund aega sõitu peaks ju mootori soojaks tegema küll :-)

Postitatud: 27.10.2007 11:25 13
Postitas Veljo_V
Vaheta termostaat ja asi korras!

Postitatud: 27.10.2007 14:03 26
Postitas unn23
tänud,aga kus poolt ma lähenema peaks termostaadile :-)

Postitatud: 27.10.2007 14:29 29
Postitas Kristjan_K
eest

Postitatud: 27.10.2007 15:15 41
Postitas unn23
leidsin aga see vahetus vist väga lihtne polegi,kas tosool jookseb kõik välja

Postitatud: 27.10.2007 17:39 02
Postitas kapa
mitte kõik , pisut jookseb.

Postitatud: 27.10.2007 18:26 18
Postitas Mirko
Kuna enda autol kah termostaadi vahetus ees, siis küsiks kas keegi kes on seda ise vahetanud võiks näpunäiteid jagada? Kas üldse tasub hakata ise jamama, või on lihtsam lasta UM-is töö ära teha?

Postitatud: 27.10.2007 23:09 49
Postitas bioattack
Kui radika eest saad,siis ei ole enam midagi keerulist.Tuleb ära vahetada detail nr.4.Link siinhttp://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Üks küsimus ka,et kui mitme tuhande tagant vahetatakse veepump?

Postitatud: 28.10.2007 08:36 25
Postitas Lauri_L
Oleneb täitsa masina mudelist. Oma autol läks termostaadi vahetamiseks kodustes tingimustes 30 minutit, millest 20 minutit kulus plastikkatete maha ja tagasi keeramiseks. Üldjuhul lihtne töö, hiljem tuleb kindlasti meeles pidada, et kogu õhk jahutussüsteemist välja saab.

Postitatud: 28.10.2007 09:20 56
Postitas Mirko
Eelmisel autol (E36) olen kah ise vahetanud, selle auto puhul oli lihtne. E39 kohta kogemus puudub.

Postitatud: 28.10.2007 15:47 06
Postitas unn23
termostaat vahetatud,aga süsteemist õhu väljasaamisega jama.kuidas see õhutus käib,kaks niplit(torustikupeal ja radika peal) lahti tühikäigul sealt juba oma 4 korda kuum õhk aur välja lastud.
,:-( mõistus otsas.

Postitatud: 28.10.2007 15:48 42
Postitas mike1
Kui ventilaatori lahti saad, siis ruumi rohkem ja lihtsam teha. Ise olen ilma ventikat eest võtmata vahetanud, nikerdamist on ja aega natuke läheb aga töö on täitsa võimalik ära teha.

Postitatud: 28.10.2007 15:55 33
Postitas kapa
milleks läbi prseaugu hambaid parandada ?:D

Postitatud: 28.10.2007 18:11 50
Postitas mike1
sest ventika eemalduseks võti puudus ja termostaadi korpus tuli purunemise tõttu ära vahetada. votnii

Postitatud: 28.10.2007 18:17 23
Postitas unn23
Asi tehtud,õhk väljas ja näidikud raudselt paigal,sooja puhub ja kõikidel kes siinkohal juhendasid suured tänud:-)
Teema lukku!

Postitatud: 29.10.2007 15:32 04
Postitas laurts
siin ka link kuidas vahetada termostaati http://www.bmwtips.com/tipsntricks/Ther ... tstat.html

Postitatud: 07.08.2008 19:47 59
Postitas trafo23
Kas termostaadi vahetamiseks peab ilmtingimata jahutusvedeliku välja laskma?

Sellel lehel on kirjas, et peab, samas siit foorumist nagu lugesin et ei ole vaja...

Postitatud: 07.08.2008 23:12 46
Postitas erx168
Mul selline mure siinkohal, et autol oli jahutusvedeliku süsteem kõik tühi jne, kuna plokikaan oli maas.
Kui juba kõik peale sai pandud ja tosool sisse ja õhutatud ka jne, siis sain sõita oma 1200km, kuni lambist temperatuur üles läks.
Siis jahtus, sõitsin edasi , sain kuskil aja jooksul veel 600km sõita, kuni jlle läks üle keskmise näidik.
Ja ma ei tea, ainult sooja puhub, külma ei puhu üldse, kas viga võib olla termostaadis või milleski muus?
Autoks siis 93.a 525i.