1. leht 1-st

E39 523i -01 paar (lolli?) küsimust..

Postitatud: 19.10.2007 06:50 29
Postitas lllegal
Tere,

1. mis peaks olema tühikäigu pöörete arv külmkäivitus ja saavutatud norm temp korral?
2. miks peaks madalatel pööretel kiirendamise korral (manuaal kast) masin jõunksu tegema? Näide: teisel käigul alla tuhande pöörde juurest gaasi põhjavajutamise järel teeb masin 1000 ja 1500 pöörde vahel võibolla 0,5 sekundilise (mõtte?;)"pausi" ja alustab kiirenamist uuesti sh teisel katsel probleemideta (gaas põhjas ilma rohkema võimlemiseta). Samas kui pöördeid on aga üle 3k siis justkui ei ole seda probleemi. Sama ka tühikäigul tuuritades aga, et kiirendamisel tõmbab madalatel pööretel nagu "hinge kinni" ja muidugi välja sureb ka tõbras liiga tihti kui pidevalt ei sõida. Tühikäigul pöörded praegu 400rpm or sth vist.. Masin tegi BMW esintuses täistesti edukalt läbi ja mingeid vigu ei leidunud, samas oli juba sel ajal see paus tuntav kiirendamisel, aga ei pööranud tähelepanu sellele kuna ise pidevalt ei sõida sellega. Veel võiks iseloomustada selliselt, et siis natuke automaatkastiga normaalselt tempolt äkilise kiirendamise moodi so kui madalamale käigule vahetus toimub enne "suurt möiret"/minemist muig (suur mootor muidugi ;) on samuti väike viivitus, kuid mitte nii suur kui antud juhul manuaaliga, et wtf?
3. ja küünlad millised ning kust kohast? Praegu peal NGK 4 elektroodiga ja vanust ei tea samas selles asi ilmselt pole, et nagu öeldud näiteks väändemoment 3,5k rpm alates on minekut küll ja 50 pealt korjab ka viiendaga kiiruse päris kiiresti üles jmt et jõud ära nagu ei kao mis võiks olla teemaks kui mõni pütt ei tööta. Mida manuaal veel pakuks (-01 vist) või mis min/max spec on küünalde kohta välja toodud kataloogides?


Kõik head/paremad mõtted/soovitused igatahes oodatud;
Tänud!

Postitatud: 19.10.2007 09:07 25
Postitas AARE540
Küünlad kindlasti NGK BBR6EK. See, et ta sul kiirendamisel hinge kinni tõmbab, selle põhjus võiks olla ka näiteks bensufiltris. Tühikäigupöörded peaks sooja mootoriga olema mingi 500-650 keerus vist, külmalt tiba rohkem.

Postitatud: 19.10.2007 18:51 54
Postitas Bmw....;)
Mul sama viga et kui tahad kohapealt ära minna siis pead põõrdes hoidma veits, olgu siis soe mootor või ei. muidu sureb välja äkki mingi tüübi viga ??? :?: :?:

Postitatud: 19.10.2007 21:40 32
Postitas namistai
Bmw.... kirjutas:... äkki mingi tüübi viga ?
Tüübi viga jah, selle tüübi kes rooli taga või omanikelistis on. Mine ometigi juba oskava ravitseja juurde ! Koos autoga muidugi !

Postitatud: 19.10.2007 23:11 36
Postitas Valdek
AARE530 kirjutas:Küünlad kindlasti NGK BBR6EK. See, et ta sul kiirendamisel hinge kinni tõmbab, selle põhjus võiks olla ka näiteks bensufiltris. Tühikäigupöörded peaks sooja mootoriga olema mingi 500-650 keerus vist, külmalt tiba rohkem.
õige on BKR6EQUP

Postitatud: 20.10.2007 02:58 28
Postitas AARE540
Paistab, et siiski mõnel mudelil läheb vähe teise tähistusega küünal ka :) Muuseas, tekkis omal väike apsakas ka- mitte BBR..., vaid BKR... :oops:

Postitatud: 20.10.2007 23:01 31
Postitas priitv8
AARE530 kirjutas:Paistab, et siiski mõnel mudelil läheb vähe teise tähistusega küünal ka :) Muuseas, tekkis omal väike apsakas ka- mitte BBR..., vaid BKR... :oops:
Aare, Sa võid enda autole ka seda EQUP-i panna, kui vaid raatsid! Küünal maksab 240.- tükk.