1. leht 1-st

E39 525 tds läheb ikka keema..

Postitatud: 20.07.2007 16:13 21
Postitas djarx
probleem siis selles kui pikemalt sõita kõrgemate pööretega nii 3000 ja üle siis läheb keema...vahetatud on juba termosidur,plokikaane tihend ja plokikaan käinud survestamises pesemises ja lihvimises,veepump,termostaat..enam ei oska midagi vahetada ega teha...

Postitatud: 20.07.2007 16:21 38
Postitas Rakvererax22
lööb lõdviku ka küljest ära? mul lõi. mingi voolik, toru olevat kusagil valetpidi külge pandud. Vähemalt nii UM is öeldi mulle. vahetasin ära ka termostaadi ja radika. veepump on korras ikka?

Postitatud: 20.07.2007 16:40 52
Postitas djarx
veepump on korras..ja ei löö lõdvikut ega midagi lahti...paisupaagi ülevoolust hakkab välja pritsima..temp läheb punaseks auto suretab välja ja ülevoolu torust hakkab välja pritsima...ja veepump korras jah

Postitatud: 20.07.2007 18:15 48
Postitas aise
djarx kirjutas:veepump on korras..ja ei löö lõdvikut ega midagi lahti...paisupaagi ülevoolust hakkab välja pritsima..temp läheb punaseks auto suretab välja ja ülevoolu torust hakkab välja pritsima...ja veepump korras jah
ja sa lasedki punase peale :shock: uskumatu, varsti võid uue mootori otsida kui sedasi edasi lased. radiaator paska täis? antifriizi asemel vett kasutatud ja katlakivi täis? jahutussüsteem läbi pesta?

Postitatud: 20.07.2007 18:42 39
Postitas djarx
enam ei lase keema..nüüd sõidan rahulikult..järgmisena proovingi radiaka läbi pesta jne..ja kui see kah ei aita siis tuleb vist mootor täiesti laiali kakkuda ja nood kanalid läbi vaadata...

Postitatud: 20.07.2007 18:52 44
Postitas aise
eks ta umbes ole mis seal muud kui sul kõik teised asjad korras on. ma ei saa aru inimestest kes vett sisse panevad :shock: (hea näide on elektriline veekeetja) mul on sees -36C punane ja pole mingeid probleeme.

Postitatud: 20.07.2007 22:22 12
Postitas Viljar
Kui kõiksugu asjad tehtud, siis võiks kahtlustada veel radikat: radikas on väliselt jama täis, kas on ka autol kont-kliima? Kui ja siis on juba kondiradikas jama täis.
Olen teinekord imesi korda saatnud, kui pesta kõik võimalikud radikad survekaga ilusti puhtaks (muidugi vaata, et sa radikat survega puru ei lase).

Postitatud: 21.07.2007 10:33 47
Postitas Rakvererax22
kui pesu ei aita siis vaheta radikas uue vastu võimalusel; maksis mindgi 3200.- ja kas lõdvikud muidu on ikka vedelikku täis kui katsuda( pigistada)?

Postitatud: 21.07.2007 12:20 41
Postitas djarx
kõdvikud on ikka vedeliku täis jah..

Postitatud: 21.07.2007 12:21 45
Postitas djarx
Viljar kirjutas:Kui kõiksugu asjad tehtud, siis võiks kahtlustada veel radikat: radikas on väliselt jama täis, kas on ka autol kont-kliima? Kui ja siis on juba kondiradikas jama täis.
Olen teinekord imesi korda saatnud, kui pesta kõik võimalikud radikad survekaga ilusti puhtaks (muidugi vaata, et sa radikat survega puru ei lase).
autol on kliima peal..eile natuke surveõhuga lasin puhtamaks radikaid..aga peab siis survekaga kah läbi laskma...

Postitatud: 22.07.2007 14:24 39
Postitas Veljo_V
djarx kirjutas:
Viljar kirjutas:Kui kõiksugu asjad tehtud, siis võiks kahtlustada veel radikat: radikas on väliselt jama täis, kas on ka autol kont-kliima? Kui ja siis on juba kondiradikas jama täis.
Olen teinekord imesi korda saatnud, kui pesta kõik võimalikud radikad survekaga ilusti puhtaks (muidugi vaata, et sa radikat survega puru ei lase).
autol on kliima peal..eile natuke surveõhuga lasin puhtamaks radikaid..aga peab siis survekaga kah läbi laskma...
Kas auto läheb ainult siis käima kui kliima sees või koguaeg!

Postitatud: 22.07.2007 22:51 25
Postitas djarx
auto läheb koguaeg käima ilma kliimata ja kliimaga...sõita saab kah rahulikult...a nii kui pöörded natuke pikemalt üle 2500-3000 on läheb keema...

Postitatud: 23.07.2007 03:17 48
Postitas Viljar
kurjam samas oleks nagu kuskil veesüsteemis pragu :roll:
nagu ma aru saan, siis kaan on survestatud, uue tihendiga ilusti peale pandud ja ka kinni pingutatud õigete jõududega.

Muidugi on olnud juhuseid, et on mingi väike pragu hoopis alumises osa.

Postitatud: 23.07.2007 13:33 53
Postitas djarx
pragu plokis?? see küll eriti hea ei oleks...aga peav otsast peale kõik üle kontrollima hakkama...ma mingi päev lasen kontrollida ega kuskil mingit ummistust ei ole tekkind..

Postitatud: 23.07.2007 15:24 41
Postitas Viljar
Noo alust odavamast, pese radikad väliselt korralikult survekaga puhtaks, siis kontrolli kindlasti ülejooksu-õhutust, et käiks vedelik korralikult läbi.

Kus kandis üldse elad ?

Postitatud: 23.07.2007 17:08 38
Postitas djarx
tartus elan..aga kas see on normaalne asi kui õhtul olen viimati autoga sõitnud ja hommikul kui keeran paisupaagi korgi maha on veel surve sees susiseb õhku välja...

Postitatud: 23.07.2007 17:38 18
Postitas Viljar
Noo kui on mootor töösoe, siis peaks saama vabalt korgi maha keerata ja teeb korraks sutsti.
Kontrolli kas radikast-paisupaaki tulev peenike voolik ei ole umbes, kas õhk käib ikka ilusti läbi, selles on tihtipeale jama.

Postitatud: 23.07.2007 18:29 13
Postitas djarx
asi selles ,et mootor ei ole siis töösoe mingi 6-8 tundi ikka seisnud...ja radiaatorist paisupaaki ikka tuleb jahutusvedeliku voolikust...