1. leht 1-st

Karteri tuulutus e39-l ?

Postitatud: 14.06.2007 18:57 22
Postitas tanel25
Et mis see on ja mida teeb :oops:

Postitatud: 15.06.2007 09:19 20
Postitas priitv8
tuulutab karterit.

Karterisse jõudvad põlemisgaasid viiakse tagasi sisselaskesse ja põletatakse uuesti.

Postitatud: 15.06.2007 19:04 04
Postitas tanel25
priitv8 kirjutas:tuulutab karterit.

Karterisse jõudvad põlemisgaasid viiakse tagasi sisselaskesse ja põletatakse uuesti.
Kui see tuulutus ei toimi, kas siis mootor võtab õli

Postitatud: 15.06.2007 19:52 26
Postitas mike1
jah, võtab küll.

Postitatud: 16.06.2007 10:59 24
Postitas tanel25
kuidas ise kindlaks teha kas töötab ja palju uus maksab?

Postitatud: 16.06.2007 23:34 05
Postitas mike1
ise kindlaks tegemise kohta ei oska midagi öelda, daignostika on abiks. hinna saad UM-st teada näiteks.

Postitatud: 17.06.2007 08:41 57
Postitas truumu
tanel25 kirjutas:kuidas ise kindlaks teha kas töötab ja palju uus maksab?
Mis mootor?
Klapid maksavad ca 800.-

Postitatud: 17.06.2007 13:39 42
Postitas werks
diagnost aitab.....endal oli sama viga aga seal voib veel midagi viga olla!! näiteks. klapisääre tihend

kui tegu on oli kadumisega

Postitatud: 17.06.2007 14:03 58
Postitas aise
diagnostika siin ei aita! tegu on puhtalt mehhaanilise detailiga (ei lähe sinna ühtegi juhet). kuna ta lahti ei käi siis kahtluse korral vaheta lihtsalt ära, e39 oma maksis mingi 5xx,- UM´s (bensuka oma, dislat ei tea).

Postitatud: 17.06.2007 16:56 35
Postitas truumu
aise kirjutas:diagnostika siin ei aita! tegu on puhtalt mehhaanilise detailiga
Aitab ikka küll :D
Carb Cleaneriga pihustades ja gaasianalüüsi tehes näitab vigase ära

E-test ei näita, samas peaksid olema sees lambdadega seotud vead

Postitatud: 17.06.2007 17:21 17
Postitas aise
jälle targem, endal vahetasin lihtsalt ära kui see õlijama hakkas. pole väga kallis ju, umbes 1 diagnostika hind :P

Postitatud: 17.06.2007 17:41 24
Postitas truumu
aise kirjutas:jälle targem, endal vahetasin lihtsalt ära kui see õlijama hakkas. pole väga kallis ju, umbes 1 diagnostika hind :P
Täielik diagnostika meil 400.- foorumi kasutajale
Klapp 600-800.-

Postitatud: 17.06.2007 19:33 27
Postitas tanel25
tegimist siis 525tds -ga

Postitatud: 17.06.2007 19:34 29
Postitas tanel25
aise kirjutas:jälle targem, endal vahetasin lihtsalt ära kui see õlijama hakkas. pole väga kallis ju, umbes 1 diagnostika hind :P
Ja õli enam ei võtnud?

Postitatud: 17.06.2007 20:59 01
Postitas aise
tanel25 kirjutas:
aise kirjutas:jälle targem, endal vahetasin lihtsalt ära kui see õlijama hakkas. pole väga kallis ju, umbes 1 diagnostika hind :P
Ja õli enam ei võtnud?
võttis ja võtab siiani 1L ~1500km kohta :D vahet pole kas 0w30 või 5w40. peale tuulutusklapi on vahetatud veel sääretihendid. minu oletus: rõngad kinni/pekkis kahel silindril või veel halvem variant, et silindri sein kahjustada saanud, mootorit laiali võtma ei hakka. nii palju kui olen USA foorumitest lugenud siis M54B25 ja M54B30 söövad enamusel õli. kahjuks enne auto ostu ei teadnud seda. R6 mootoriga BMW´d enam ei julge osta ka.

Postitatud: 17.06.2007 21:24 27
Postitas tanel25
Mul liiter 10 000km peale.(eelmistel autodel sellist kulu ei täheldanud) Nuh ma raske jalaga. Ei hakka ise ka lahti võtma,sõidan sita pilbasteks.Eks näis siis mis edasi.

Postitatud: 17.06.2007 21:40 53
Postitas Cert85
Liiter 10 000 km peale loetakse suht normaalseks veel.

Postitatud: 17.06.2007 21:54 29
Postitas tanel25
viimasest õlivahetusest oli 13000km möödas kui võtsin varda välja ja vaatasin :shock: õli juurde vaja.valasin 1L juurde ja asi normis.Hakkasin siis tihedamalt kontrollima ja tundub et rebib järjest rohkem.

Kui auto värskelt minu kätte sai,siis proovisin kellale 200km/h ette korraks,siis viskas imeliku haisu(meenutas kummikärsa haisu) äkki tänu sellele hakkas õli jooma(minu käes kuuma pole saanud). Aga jah pedaal puutub üsna tihedalt seda gaasipedaali all olevat klappi(automaat)

Postitatud: 17.06.2007 22:51 27
Postitas aise
Cert85 kirjutas:Liiter 10 000 km peale loetakse suht normaalseks veel.
kuidas kellelegi, BMW ise ütleb M54B30 kohta 0,75L 1000km kohta on veel normi piires. muidugi ei tahaks sellega kuidagi nõustuda.

Postitatud: 17.06.2007 23:11 38
Postitas priitv8
Kui leiad kuskilt sellise optilise sondi, nagu gastroenteroloogid neelata annavad, siis saaksid silindrisse ka küünlaaugust vaadata, ilma mootorit lahti võtmata.

Postitatud: 17.06.2007 23:38 10
Postitas aise
priitv8 kirjutas:Kui leiad kuskilt sellise optilise sondi, nagu gastroenteroloogid neelata annavad, siis saaksid silindrisse ka küünlaaugust vaadata, ilma mootorit lahti võtmata.
hea idee :D ainult kuskohast sellist seadet leida, huvitav kas mõnel remondifirmal pole taolist

edit: müügil on küll, ainult hind on hirmus :P
http://www.ronex.ee/index.php?product_i ... roup_id=63

Postitatud: 18.06.2007 06:00 45
Postitas truumu
aise kirjutas: hea idee :D ainult kuskohast sellist seadet leida, huvitav kas mõnel remondifirmal pole taolist
OÜ Tõukur omab
http://www.hot.ee/toukur1/

Postitatud: 20.06.2007 00:20 11
Postitas hotwing
aise kirjutas:diagnostika siin ei aita! tegu on puhtalt mehhaanilise detailiga (ei lähe sinna ühtegi juhet). kuna ta lahti ei käi siis kahtluse korral vaheta lihtsalt ära, e39 oma maksis mingi 5xx,- UM´s (bensuka oma, dislat ei tea).
Vihjaks, et V8 mootoritel vähemalt see vahetamine nii lips-lops ei käi. Endal oli 730i E38 see tuulutuse jama (õli ei söönud, aga talvel külmaga ei tahtnud käia normaalselt). Vahetus koos klapi ja poltidega läks UM-is 3000 kr. Algul üritasin ise lahti saada seda sealt aga see oli sihuke piix et ei tahtnud närve enam mustaks ajada selle käte väänamisega.

Postitatud: 20.06.2007 09:52 50
Postitas aise
nu siin oli jutt e39´test, pole väitnudki, et e38´l seda lihtne ja odav oleks teha.

Postitatud: 20.06.2007 10:46 59
Postitas raimo_r
aise kirjutas:
priitv8 kirjutas:Kui leiad kuskilt sellise optilise sondi, nagu gastroenteroloogid neelata annavad, siis saaksid silindrisse ka küünlaaugust vaadata, ilma mootorit lahti võtmata.
hea idee :D ainult kuskohast sellist seadet leida, huvitav kas mõnel remondifirmal pole taolist

edit: müügil on küll, ainult hind on hirmus :P
http://www.ronex.ee/index.php?product_i ... roup_id=63
Audi esinduses peaks selline seade olemas olema.

Postitatud: 21.06.2007 00:36 16
Postitas hotwing
aise kirjutas:nu siin oli jutt e39´test, pole väitnudki, et e38´l seda lihtne ja odav oleks teha.
Kuna teema algataja ei maininud, mis mootor tal on, siis mainisin lihtsalt kuna 3,5 ja 4,4 mootor on E38 ja E39 identne. Vaevalt et viiese kapoti all sama operatsiooni teostada oluliselt lihtsam on kui sama mootori puhul seitsmesel.

Postitatud: 21.06.2007 10:34 46
Postitas priitv8
hotwing kirjutas:Vaevalt et viiese kapoti all sama operatsiooni teostada oluliselt lihtsam on kui sama mootori puhul seitsmesel.
E34-l oli seal kindlasti ruumi toimetada, sama võivad kinnitada ka eero, Aare530 ja kindlasti veel mõned.
Vaatasin ka oma E39-l et seal on ruumi vähemalt sama palju. Vana kate tuleb maha lihtsamini, kui teda veidi lõhkuda (alumistele poltidele juurdepääs läbi murda).
Uute poltide tagasipanek läks kuidagi palju lihtsamalt.

Postitatud: 21.06.2007 12:04 54
Postitas tanel25
hotwing kirjutas:
aise kirjutas:nu siin oli jutt e39´test, pole väitnudki, et e38´l seda lihtne ja odav oleks teha.
Kuna teema algataja ei maininud, mis mootor tal on, siis mainisin lihtsalt kuna 3,5 ja 4,4 mootor on E38 ja E39 identne. Vaevalt et viiese kapoti all sama operatsiooni teostada oluliselt lihtsam on kui sama mootori puhul seitsmesel.
525tds