Probleem siis kondi elektriventika lülitisse minevas pistikus (ümmarguse otsaga 3-kontaktiga pistik, mis suundub radiaatorisse kõrvalistuja poolt ülevalt äärest). Nimelt olid kõik kolm juhet, mis pistikust väljuvad murdunud ja kuna võtsin ühest teisest pistikust uued juhtmed, siis nüüd ei tea missugust värvi juhe missugusesse pistiku pessa käib. Juhtme värvid on: üks juhe on üleni pruun, teiste kahe peamised värvid on lilla ja must ning õrnalt on esindatud nende kahe juhtme juures ka veel mingi heledam värv.
Minu puhul on tegu siis E34 530i V8, aga peaks see pistik enamus E34-jadel sama olema, võibolla ainult vähe teise kujuga.
E34 konditsioneeri elektriventika lüliti pistik.
ETM e. Electrical Troubleshooting Manual abx.
See pistik peaks kõigil kliimaga autodel sama olema.
Mina ise ostsin UM-st uued hermeetilised pistikud sinna sisse (u. 50cm juhet on juba taga), kõik juhtmed on nüüd küll rohelised aga selle eest on plastik ise veel pehme.
See pistik peaks kõigil kliimaga autodel sama olema.
Mina ise ostsin UM-st uued hermeetilised pistikud sinna sisse (u. 50cm juhet on juba taga), kõik juhtmed on nüüd küll rohelised aga selle eest on plastik ise veel pehme.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ETM-i ehk siis Electrical Troubleshooting Manual-i ma küll leidsin, kuid neist elektriskeemidest ma suurt midagi välja lugeda ei oska 

Sind huvitab ainult see skeem
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e3 ... index.html
Ja sealt täpsemalt S36 - Dual temperature switch
juhtmete värvid on juurde märgitud.
Legend on siin
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e3 ... index.html
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e3 ... index.html
Ja sealt täpsemalt S36 - Dual temperature switch
juhtmete värvid on juurde märgitud.
Legend on siin
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e3 ... index.html
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tänud Hans, sai see pistik nüüd õigesti ühendatud.Hans kirjutas:Pistikul iga auk/klemm on nummerdatud ja kui skeem näitab pruun juhe läheb nr 1 siis ka pistikus peab see minema nr 1 külge, jne. Muud loogikat siin pole.
PS. Üks selline pistik mul veel üle, kui kellegi peaks vaja minema, korralik muidugi
