Autoks E39 530D Touring 142kW, navi
Autoga sõitnud nüüd paar nädalat ja on tekkinud paar küsimust.
Osing annab koguaeg mingi errori või siis hakkab 30 sekundit tiksuma ja kui uuesti otsin siis hakkab uuesti 30 sekundit tiksuma.
Kui panen "and" vahele siis tuleb kohe error.
Esiteks, kliima ei tööta. Vanal autol ehk E34 525TDS`il oli nii, et vajutasin A sisse ja kliimanupu ka sisse ja hakkas kohe külma puhuma ja nii ta on töötanud mitu aastat järjest. E39 vajutan mõlemad nupud sisse, mingi lisaventikas tuleb taha või hakkab samune kiiremini pöörlema aga külma õhku ei tule. Mõlema nupu tuli hakkab küll põlema. Samuti ajab närvi see, et kui sooja õhku tahan siis peab selle salongiavade rulliku käsitsi soojapeale ehk punaseks keerama ja kui tahta jahedat õhku siis peab külma peale keerama ehk siniseks. Või olen ma millestki valesti aru saanud?
UMi sain aja Juuli algusse aga tahaks varem korda saada selle kliimaprobleemi kuna ülipalav on sõita.
Küsimus audio kohta. Bassi pole üldse. Saksakeelsest manuaalist on näha mingi ekraanimenüü, kust saab kõike käsitsi seadistada aga reaalselt leian üles ainult koha kus saab FADE, BALANCE, TREBLE ja BASS seadistada, muud midagi.
Veel selline küsimus, et raadiolevi on äärmiselt kehv. Ainult Tallinnas on levi, mujal põhimõtteliselt pole või on sahisev. Antenn on vasaku tagaklaasi sees. Kuidas kontrollida, kas ta ka reaalselt raadioga ühenduses on?
Aku käib taga paremas ääres olevast luugist sisse. Aku peal on tühi plastmass karp. Kas seal käib ma mingi asi või ei käi või on lihtsalt panipaik?
Telefoni koht on ka käetugedeks, mida saab edasi-tagasi liigutada. Aga kas seal all on mingi ruum ka või ei ole? Reaalselt võiks nagu olla aga pole julgenud kangutada.
Mis vahe on Exclusive ja tava 530D vahel? Mul nimelt Exclusive aga ei tea mis see täpsemalt endast kujutab.
Lisaks kommentaar, et 525TDS töötas madalamatel pööretel - 100ga sõites oli pöördeid 1500. 530`l mingi 1800 umbes, kuigi mootor võimsam.
Miks see nii on?
Terv,
K.
Küsimused 2003 E39 530D kohta
Re: Küsimused 2003 E39 530D kohta
Keerates sinise peale võetakse välisõhku, punase peal reguleerib õhu temperatuuri kliimaseade.KristjanT kirjutas:Esiteks, kliima ei tööta. Vanal autol ehk E34 525TDS`il oli nii, et vajutasin A sisse ja kliimanupu ka sisse ja hakkas kohe külma puhuma ja nii ta on töötanud mitu aastat järjest. E39 vajutan mõlemad nupud sisse, mingi lisaventikas tuleb taha või hakkab samune kiiremini pöörlema aga külma õhku ei tule. Mõlema nupu tuli hakkab küll põlema. Samuti ajab närvi see, et kui sooja õhku tahan siis peab selle salongiavade rulliku käsitsi soojapeale ehk punaseks keerama ja kui tahta jahedat õhku siis peab külma peale keerama ehk siniseks. Või olen ma millestki valesti aru saanud?
See, et külma ei anna, võib tähendada sadaüks viga - arvatavasti mingi leke kuskil ja kliima tühjaks jooksnud.
Sul pole lihtsalt vajalikku audiosüsteemi - neid on erinevaid. Erilist bassi ei anna ükski. "Kõike käsitsi seadistada" saab ainult Top Hi-Fi süsteemi puhul, millel on DSP.Küsimus audio kohta. Bassi pole üldse. Saksakeelsest manuaalist on näha mingi ekraanimenüü, kust saab kõike käsitsi seadistada aga reaalselt leian üles ainult koha kus saab FADE, BALANCE, TREBLE ja BASS seadistada, muud midagi.
Ei tea. Minu autol on seal subba.Aku käib taga paremas ääres olevast luugist sisse. Aku peal on tühi plastmass karp. Kas seal käib ma mingi asi või ei käi või on lihtsalt panipaik?
Ei ole.Telefoni koht on ka käetugedeks, mida saab edasi-tagasi liigutada. Aga kas seal all on mingi ruum ka või ei ole? Reaalselt võiks nagu olla aga pole julgenud kangutada.
Indrek
Re: Küsimused 2003 E39 530D kohta
imho see klaasi sees olev antenn on lihtsalt üks suur jama. endal on antenn tagaklaasi küljes ja tunduvalt parem kui näiteks e34 tagaklaasi sees olev antenn.KristjanT kirjutas:
Veel selline küsimus, et raadiolevi on äärmiselt kehv. Ainult Tallinnas on levi, mujal põhimõtteliselt pole või on sahisev. Antenn on vasaku tagaklaasi sees. Kuidas kontrollida, kas ta ka reaalselt raadioga ühenduses on?
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4147
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
Re: Küsimused 2003 E39 530D kohta
mul e46 kupees ka jube **** levi... e36 oli väga hea,mõlemas taga klaasi sees ülemised kolm triipu vistraimo_r kirjutas:imho see klaasi sees olev antenn on lihtsalt üks suur jama. endal on antenn tagaklaasi küljes ja tunduvalt parem kui näiteks e34 tagaklaasi sees olev antenn.KristjanT kirjutas:
Veel selline küsimus, et raadiolevi on äärmiselt kehv. Ainult Tallinnas on levi, mujal põhimõtteliselt pole või on sahisev. Antenn on vasaku tagaklaasi sees. Kuidas kontrollida, kas ta ka reaalselt raadioga ühenduses on?

On the 8th day, God created boost.
Re: Küsimused 2003 E39 530D kohta
Mõni asisem autoelektrik võiks järele vaadata - tõenäoliselt ei saa antennivõimendi voolu. Need klaasi sees olevad antennid püüavad tegelikult väga hästi kui mingi isehakanud makipaigladaja pole asja pekki keeranud.KristjanT kirjutas:Veel selline küsimus, et raadiolevi on äärmiselt kehv. Ainult Tallinnas on levi, mujal põhimõtteliselt pole või on sahisev. Antenn on vasaku tagaklaasi sees. Kuidas kontrollida, kas ta ka reaalselt raadioga ühenduses on?
Indrek
- Mulk
- Huviline
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
- Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
- Asukoht: Vantaa-Viljandi
Viimaseid e39 -said tuli kolmes eri paketis välja, tooriku lisaks.
lifestyle
exklusive
sportpakett
http://bmw.bazzi.biz lehelt leiad hinnakirjad 2002 ja 2003 a. autodele saksa keeles seal koik kirjas mis kuulus millegi paketti juurde ja milliseid lisavarustusi yltse sai autole tellida.
lifestyle
exklusive
sportpakett
http://bmw.bazzi.biz lehelt leiad hinnakirjad 2002 ja 2003 a. autodele saksa keeles seal koik kirjas mis kuulus millegi paketti juurde ja milliseid lisavarustusi yltse sai autole tellida.