1. leht 1-st

E34 518 sidur või käigukast

Postitatud: 28.05.2007 14:27 10
Postitas elari
Tere

Kui auto on raskusega koormatud (neli inim), siis tekib kõrin asukohaga käigukangist eespool, keskel; käikudega 1-4. Pöörete kasvades on asi valjem. Esimeste käikude juures tugevam, 3-4 juures nõrgem.
Lisaks auto väriseb (käigukang eriti), kuigi veemik on kontrollitud, remonditud ja korras.


Olukord tekkis pärast plokikaane lihvimist. Korra esines sama asi aasta tagasi teise käigu juures.
Tühikäigul probleeme ei ole, tuurita palju tahad. Mootor töötab 5+

Teise käigu juures pööretega 2500+ on kõrin peaaegu alati olemas.
Aegajalt on kõrin ka esimese ja kolmanda käiguga, tühja autoga ja aeglaselt, rahulikult sõites.

Siduri pedaalile vajutades kaob kõrin ära, sidur võtab hästi.

Kas ma lähen käigukasti vahetama või pean millelegi veel mõtlema?
Kui ma romulast käigukasti ostan siis kas on mingeid ilmselgeid tunnuseid olemas mille järgi võib arvata, et ost ei kõlba sooritada? Või on remont mõttekam.

Autoks E34touring 518 88kw 95a

Keegi seda autot endale ei taha osta :) küsin vaid 30000.-
Panoraamluuk kah ei tööta, ei tea miks.

Postitatud: 28.05.2007 14:33 44
Postitas rasmus23
pigem kisub asi survelaagri poole, või siis käigukasti võlli otsa laager, mis asub väntvõlli otsa sees.

Postitatud: 28.05.2007 15:44 30
Postitas prelude20
aga survelaager teeb siis häält kui siduri alla vajutad. vähemalt mul oli nii.

Postitatud: 28.05.2007 17:21 22
Postitas rasmus23
kui kaasa jookseb siis teeb kogu aeg häält ja jääb siis natuke vaiksemaks kui siduri ära lahutad.

tänud vastuste eest

Postitatud: 28.05.2007 22:06 41
Postitas elari
Tänud vastuste eest
Ja mõtlen selles suunas edasi, eks annan tulemusest teada.

lõpplahendus

Postitatud: 29.07.2007 18:12 25
Postitas elari
lõpplahendus oli ühes läbikulunud puksis tänu millele kaks metallosa omavahel kokku klõbisesid (aegajalt) ning selle kõla kandus täpselt käigukasti alla :)
Probleem lahendatuu :oops: