1. leht 1-st
peale vedru vahetust ikka lääpas rattad
Postitatud: 24.05.2007 16:58 05
Postitas Rain
autoks siis -91. a. 524 td, kuna vasak tagumine ratas hoidis ennast lääpas siis otsustasin ära vahetada kõigepealt vedru. Kõik käis suht. valutult aga kui alla tagasi lasin tungraua pealt ja natu edasi sõitsin siis selgus, et mingisugust vahet ei ole. Ikka on samamoodi lääpas. Mis koterman seal siis on? Kas tõesti need 8 kujulised kondid mõjutavad seda nagu siin foorumis ikka juttu on olnud?
Postitatud: 24.05.2007 18:04 18
Postitas hanzvonkazak
sillapuksid on võtmesõna

Postitatud: 24.05.2007 21:54 25
Postitas Rain
aga kuidas saavad need suured sillatalapuksid mõjutada rataste kallet? Kas tõesti on see võimalik? Samas mine sa tea.
Postitatud: 24.05.2007 22:54 29
Postitas hanzvonkazak
Postitatud: 24.05.2007 23:03 44
Postitas kapa
e34 veermiku remont (mitte tuuning jupiidega ) ei tohiks küll väga kulukas olla.eriti vaadates tagumist osa.Ehk kõik pulgad vahetusse ja küll siis hea saab

Postitatud: 25.05.2007 08:29 37
Postitas Rain
ega vist muu ei aita jah
vahetan kõik ära siis on rahu majas mõneks ajaks
Postitatud: 25.05.2007 08:32 35
Postitas Viljar
Ja kõikide pukside vahetus ei pruugi veel probleemi lahendada, võib olla juhus, et on õõts ise lääpa vajunud.
Postitatud: 25.05.2007 14:28 32
Postitas erikred
Kui tihti seda õõtsa lääbastumist esineb ja kuidas seda ära tunda.
Vahetad kõik puksid ära ja kui ei aita siis õõtsa??
Huvitav kas see võib olla tavaliselt touringute probleem sest sellega kiputaks rohkem raskeid asju vedama
terv
erich
Postitatud: 25.05.2007 14:45 06
Postitas Rain
no aga siis kui see õõts peaks ära vajunud olema siis peaks ju rattale kalle sisse jääma ka siis kui auto tungrauaga ülesse tõsta. Ka seepärast välistan õõtsa, et autot alla lastes tungi pealt jäi ratas nagu enam-vähem õigesse asendisse, kui aga sõitsin edasi siis vajus oma esialgsesse asendisse aga kõvera õõtsa puhul peaks kohe alla lastes vale kalde all olema. Minu loogika räägib mulle sellist juttu.