1. leht 1-st
E39 ASC- kohta küsimus
Postitatud: 09.05.2007 20:50 07
Postitas Danil523
525tds. Kui armatuuris põleb ASC (kollane märk) siis auto sõida ja liigub, kui aga selle kustutada siis(asc nupul) siis ei taha auto üldse saavutada üle 1000rmp ja puterdab, kui tagasi panna asc ette siis sõidab edasi. Mis tal puudub või millele see viitab?
Postitatud: 09.05.2007 21:43 11
Postitas kapa
diagnostikale.
Postitatud: 09.05.2007 22:52 55
Postitas Danil523
kapa kirjutas:diagnostikale.
Tean küll aga tahaks lihtsalt ennem teada(muidu suht paha tunne)
Kui kellelgi oli nii (või umbes selline viga) siis huviga tahaks teada mis seda põhjustas või kus viga oli...
Postitatud: 09.05.2007 22:55 18
Postitas Oleg P
(ASC - veojõu kontroll), kui armatuuris põleb kollane siis tähendab, et asc on väljas, kui ei põle siis on aktiveeritudon.
Ehk tõmbab trossiga klappi täitsa kinni ja seepärast ei ole autol jõudu??
Postitatud: 09.05.2007 23:00 56
Postitas Danil523
parbmw- kirjutas:(ASC - veojõu kontroll), kui armatuuris põleb kollane siis tähendab, et asc on väljas, kui ei põle siis on aktiveeritudon.
Ehk tõmbab trossiga klappi täitsa kinni ja seepärast ei ole autol jõudu??
tänud , sain targemaks.
nüüd siis küsimus : miks kui asc sees on, siis auto ei taha eriti üldse sõita, kui aga väljas siis sõidab ilusti ....
Postitatud: 09.05.2007 23:45 24
Postitas Oleg P
Ütleme kui asc on sees, siis kui sõidad ja tagumised rattad hakkavad libisema, hakkab asc seda takistama sellega, et tõmbab klapiga mootorile peale tuleva õhu sissevoolu kinni, mootoril ei ole enam jõudu, et rattaid ringi tõmmata, ja kui enam libisemist ei ole saab auto sellest aru teeb klappi uuesti lahti ja laseb sul edasi rahulikult sõita -siit ka minu variant, ehk kui sa asc aktiveerid tõmbab ta selle klappi kohe kinni ja seepärast ei ole ka motol jõudu
Kui auto käivitad peaks asc automaatselt sisse lülitatud olema ju!
Ehk mõni elektroonika kala.
Las mõni targem mees ütleb ka sõna.
Postitatud: 09.05.2007 23:51 59
Postitas priitv8
Kuna jutt paistab käivat diislist, siis sel polegi mingit klappi.
Postitatud: 10.05.2007 12:48 00
Postitas Danil523
priitv8 kirjutas:Kuna jutt paistab käivat diislist, siis sel polegi mingit klappi.
Aga mis seal siis kinni keeratakse et ei taha mootor normaalselt töötada kui ASC on peal. Kui väljas siis toimib kõik enamvähem normaalselt.
Postitatud: 10.05.2007 15:26 04
Postitas patrik
Danil523 kirjutas:parbmw- kirjutas:(ASC - veojõu kontroll), kui armatuuris põleb kollane siis tähendab, et asc on väljas, kui ei põle siis on aktiveeritudon.
Ehk tõmbab trossiga klappi täitsa kinni ja seepärast ei ole autol jõudu??
tänud , sain targemaks.
nüüd siis küsimus : miks kui asc sees on, siis auto ei taha eriti üldse sõita, kui aga väljas siis sõidab ilusti ....
sest sõidad vale rehvimõõduga näiteks
Postitatud: 10.05.2007 16:11 25
Postitas Danil523
patrik kirjutas:Danil523 kirjutas:parbmw- kirjutas:(ASC - veojõu kontroll), kui armatuuris põleb kollane siis tähendab, et asc on väljas, kui ei põle siis on aktiveeritudon.
Ehk tõmbab trossiga klappi täitsa kinni ja seepärast ei ole autol jõudu??
tänud , sain targemaks.
nüüd siis küsimus : miks kui asc sees on, siis auto ei taha eriti üldse sõita, kui aga väljas siis sõidab ilusti ....
sest sõidad vale rehvimõõduga näiteks
rehvimõõt on minuteada õige ja kõik neli rehvi samad (195-65-R15)
Otsingus leidsin et mingi ASC tross on ja ka vedru, kuid see vist bensukatel -- Kus aga selline asi asub tds- il, või selle laadne... Otsingus oli aint vist bensiini e39 asc probleemind, tds kohta ei olnud

Postitatud: 10.05.2007 17:32 58
Postitas Danil523
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15see siis nr1 ja nr3 - ja mul ona aga 525tds - kus seal otsida analoogilist asja , või diislil on üldse teine süsteem?
Postitatud: 11.05.2007 00:33 31
Postitas priitv8
Postitatud: 11.05.2007 10:33 28
Postitas Danil523