1. leht 1-st
Vajan abi klappide reguleerimisel
Postitatud: 03.05.2007 13:01 09
Postitas sild
Tere kõigile.
Selline mure et tahan hakata klappe reguleerima. Aga kas keegi võiks mulle ennem ära seletada et mis kuidas jne.
Olen kunagi regullind sigullil ja mossel. Aga bmw kaane alla pole veel näinud.Ehk oskab keegi näpunäiteid anda ja täpsemalt seletada.
Autoks e28 528
Ette tänades
Re: Vajan abi klappide reguleerimisel
Postitatud: 04.05.2007 11:24 42
Postitas BMW POWER
sild kirjutas:Tere kõigile.
Selline mure et tahan hakata klappe reguleerima. Aga kas keegi võiks mulle ennem ära seletada et mis kuidas jne.
Olen kunagi regullind sigullil ja mossel. Aga bmw kaane alla pole veel näinud.Ehk oskab keegi näpunäiteid anda ja täpsemalt seletada.
Autoks e28 528
Ette tänades
mina sinu asemelt sellisel juhul ei hakaks ise torkima kuigi seal midagi üle mõistuse rasket pole aga see on minu soovitus

Postitatud: 04.05.2007 14:52 35
Postitas sild
Nu siiski tahaks ise teha. Ikse katsetade õpib ikka kõigeparemini. olgu siis lõptulemus milline tahes.
Postitatud: 05.05.2007 08:53 48
Postitas truumu
1. Mootor TÄIESTI külm(öö läbi seisnud)
2. Klapikambri kaane tihend
3. Värske lehtkaliiber 0,30
3. 10 silmusvõti
4. Konksukujuline 3mm traat
Keerad silindri nukad võrdselt alla
Vahet mõõdad klapi otsa ja nookuri vahel
Paned lehtkaliibri vahesse ja keerad lahti stoppermutri
Paned konksu ekstsentriku auku ja keerad seda väljapoole, kuni lehtkaliiber vastu tuleb
Hoides kerget survet konksu peal, keerad stopperi kinni(mõistusega, keere on õrn)
Kaliiber peab paraja takistusega välja tulema
Enne töö alustamist pead muidugi vaatama, et nukk ja nookurid korras oleks, muidu pole mõtet üldse asjaga tegeleda

Postitatud: 15.05.2007 12:54 25
Postitas killer666
truumu kirjutas:Keerad silindri nukad võrdselt alla
Mis asendis kolb samal ajal on?
Ja nukka keeratakse siis silma järgi v?
Edit:P6him6tteliselt mulle arusaamatu , milises asendis nukkv6ll peab olema .Kas kuskil mingeid märke ei ole?
Postitatud: 15.05.2007 18:23 18
Postitas Tinavile
Kolb on ülemises surnud asendis ja klapp kinni, kui sul surve on nookuri poolt klapile siis kuidas sa selle kaliibri sinna vahele surud ?
Nukka keerad jah silma järgi - silm sirkel, nina vinkel.
Postitatud: 15.05.2007 18:49 36
Postitas truumu
Postitatud: 19.05.2007 21:00 36
Postitas Aivar
truumu kirjutas:
Enne töö alustamist pead muidugi vaatama, et nukk ja nookurid korras oleks, muidu pole mõtet üldse asjaga tegeleda

Mul E30 323I puhul olid kohati võllid, mille peal nookurid istuvad, kulunud (pisteliselt). Peale nookurite "klapivahete" reguleerimist, jonnisid mõned klapivahed ikka. Need olid võllidele omale urgitsenud aja jooksul mittevajalikud "tolerantsid" ja klõbinast sain lahti alles ka nende võllide vahetamisel.
Lihtsalt isiklik amatöörlik tähelepanek.