1. leht 1-st
E34 Touring amordipadi
Postitatud: 23.04.2007 16:44 43
Postitas laur84
kas tõesõna saab amordipatja vahetada ainult koos tugilaagriga. kumb paneb enne ees kobisema kas amordipadi või läbilöögipuks
Postitatud: 23.04.2007 16:47 26
Postitas priitv8
Ma arvan, et eesmine ülemine amordi tugilaager ei hakkagi väga häält tegema. Või siis peab ta juba väga silmnähtavalt ribadeks olema.
Enda kogemus ütleb seda, et kõva kobinat ees võivad teha stabikakondid ja amordid ise. Läbilöögipuks samuti vaevalt.
Postitatud: 23.04.2007 17:08 58
Postitas laur84
sai kõik kohad läbi kakutud, kondid pea uued, sarniirid need kobedad, õõtsapuksid korras, kobin tuleb ülevalt ja kui panna näpp amordi kinnitus mutri külge üleval, siis autot õõtsutades on nõks tunda. kahtlus ongi amordi padi miski pärast
Postitatud: 23.04.2007 18:03 58
Postitas laur84
a põhi asi hetkel see et kas BMW-l ees padi ja laager ühestükis või neind ainult müüakse komplektina. Ühel audil saime eile püstakud stopperite pingutamisega kinni, aga kahjuks see auto sellist luksust ei oma.
Postitatud: 23.04.2007 18:09 24
Postitas priitv8
Kõrvale kuuldava heli suhtes kahtlustaks ikkagi enne amorte. Seda enam, et need paistavad Sul ka vanad olema. Pealegi on amort odavam, kui see ülemine padi.
Ja tõsi on, et kogu krempel ühes tükis, st. kummipuks koos pöördlaagriga.
Ja neid on E34-l kahte erinevat sorti ka veel. Amordi kolvivarre kinnitus on neil erineva diameetriga ka.
Postitatud: 23.04.2007 18:37 15
Postitas laur84
aga äkki on su juttus ikkagi iva sees, sest kui pidurdada siis ots vajub vist sinna nurka liiga alla ka ja tekitab sellise kiskumis efekti. oskad sa äkki pakkuda miski ligilähedase amordi paari hinna
Postitatud: 23.04.2007 18:48 21
Postitas priitv8
u. 1000.- tükk olid Sachsid Autopartneris.
Valdek müüb Sulle nõks suurema raha eest juba Bilsud.
Postitatud: 24.04.2007 17:06 27
Postitas erikred
laur84 kirjutas:aga äkki on su juttus ikkagi iva sees, sest kui pidurdada siis ots vajub vist sinna nurka liiga alla ka ja tekitab sellise kiskumis efekti. oskad sa äkki pakkuda miski ligilähedase amordi paari hinna
Sama kiskumise pull oli ka mul, süüdlaseks oli ribadeks tugilaager. See muidugi ei tulnud välja ennem kui sai püstak lahti võetud. Muidu oli kah kerge kolks tunda vajutades. Lõbus oli muidugi see, et esinduses maksab laager ~1900 eek. Ei olnud just meeldiv uudis esmaspäeva hommikul kell üheksa, hea oli et istusin parasjagu

Lohutuseks sain vähemalt United motorsi kirjadega pastaka

Vahetamist tahab ka teise poole tugilaager, kuna seegi mõrane.
Nii et minu soovitus on mõlemad püstakud lahti katkuda, vaadata mis seal tegelikult läbi on. Eelnevalt veenduda muidugi et kõikvõimalikud varuosad mida vaja võib minna on vähemalt saadaval kohe.
Õige lähenemine on tegelikult asjale sellinne et nii amort, vedru kui tugilaager vahetatakse kõik korraga.
terv
erich
Postitatud: 24.04.2007 19:05 25
Postitas laur84
ma sain täna ise ka kinnitust et amort seda ei tee, ja ikkagi laager koos padjaga( sõber automehhaanik). see unitedi 1900 äkki veits kallis ja prooviks 1400-g salome-st. mulle tundub et mul muidu ees punased vedrud, kui jäigad need muidu.
Postitatud: 24.04.2007 19:39 28
Postitas laur84
a üks küsimus veel, et vin koodis ei saa ju olla interneti lehtede kohaselt 10-s koht olla 0 aga mul on.
http://www.vehicleidentificationnumber.com/carfax2.html
sellised lehed sõimavad mu vin-i
Postitatud: 24.04.2007 22:31 45
Postitas priitv8
Carfax tahab USA VIN-i seal on Sinu mainitud kohal valmistusaasta. Euroopa VIN-is on see positsioon kasutamata.
Mul nt. algab nii: WBA HE11 060 G Exxxxx
http://www.avtosdelka.ru/carsinfo/vin.php?car=BMW
http://www.bmwe30.net/cgi-bin/datacgi/d ... Section=14