E34 Soojapuhuriga jama!
E34 Soojapuhuriga jama!
Et sooja puhub ainult akendele ja esiklaasi alt külgede pealt. Armatuurist sooja ei puhu ainult külma! Milles kala võib olla muidu oli kolmesel ka see jama aga seal jäigi see tegemata. 5'sel üritaks vähemalt vea teada saada ja kui jõu ja taskukohane ka korda teha!
Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Aasta on 1990 aga kuidagi kahtlane et aintkülma.. talvel jõle nadi autot seest soojaks saada nii ju? Ja nendest akende alustest aint kuuma puhubki kohuaeg. Vahetpole mis temperatuuri peale ma keeran kas sinise või punase ikka puhub seal aint kuuma ja eest aint külma... 

Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Varu aega ja loe see teema läbi!
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... aventiilid
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... aventiilid
see teema sai nagu otsast lõpuni läbi loetud ja vastus jäi puuduMargus525i kirjutas:Varu aega ja loe see teema läbi!
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... aventiilid
autol ikka puhub jalgadele ja klaasile tulikuuma olenemata kuhu on nupud keeratud, autoks siis 1990 524 TD E34
57873846 ja 56384061
Veeklappidel kas pole ühendust, või on nad liikumatud avatud asendis.-Klen- kirjutas:autol ikka puhub jalgadele ja klaasile tulikuuma olenemata kuhu on nupud keeratud, autoks siis 1990 524 TD E34
Esimene variant siiski tõenäolisem. Ilma elektrita on klapid lahti ja temp. põhjas.
PS kui Sa arvad, et lihtsalt E34 TDS midagi selle kohta ütleb, milline kliimaseade Sul seal on, siis eksid.
E34-l on vähemalt 3 erinevat kliimasüsteemi ja läbi aastakäikude on need ka muutunud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Konditsioneeri ega kliimat mul pole.priitv8 kirjutas:Veeklappidel kas pole ühendust, või on nad liikumatud avatud asendis.-Klen- kirjutas:autol ikka puhub jalgadele ja klaasile tulikuuma olenemata kuhu on nupud keeratud, autoks siis 1990 524 TD E34
Esimene variant siiski tõenäolisem. Ilma elektrita on klapid lahti ja temp. põhjas.
PS kui Sa arvad, et lihtsalt E34 TDS midagi selle kohta ütleb, milline kliimaseade Sul seal on, siis eksid.
E34-l on vähemalt 3 erinevat kliimasüsteemi ja läbi aastakäikude on need ka muutunud.
Kui klapid kindlalt ilma elektrita lahti siis see varjand ilmselt õige, aga ma kuskilt poole kõrvaga kuulnud et just nimelt ilma elektrita vajuvad klapid kinni....??? Aga ok, lähen kontrollin, kas vool tuleb peale või mitte.
57873846 ja 56384061
Uurisin ka natuke oma 525(1989a.) soojapuhuri jama. Nimelt kunde poolne temp lüliti töötab nii nagu peab, aga juhipoolne ei taha reageerida millelegi. Ükskõik mis asendis puhub klaasile ja jalgadele kuuma õhku. Samas lüliti paistab korras olevat, kuna kui põhja keerata, siis mõjutab ka kundepoolset sooja puhumist, ehk siis hakkab ka seal kuuma tulema jalgadele ja klaasile. Järeldan, et siis juhipoolsel klapil on miskit häda. Leidsin vist isegi üles need klapid, boschi kirjad peal ja kolmene pistik läheb pealt sisse?? On mul õigus?
Nagu ma aru saan, siis kahele soonele peaks tulema vool peale ja üks on maandus? Kui nüüd vool tuleb peale, siis tasuks viga otsida klapist endast? Kumb see juhi poolse oma on?
Tänud
Nagu ma aru saan, siis kahele soonele peaks tulema vool peale ja üks on maandus? Kui nüüd vool tuleb peale, siis tasuks viga otsida klapist endast? Kumb see juhi poolse oma on?
Tänud
See keegi ei tea, millest ta räägib. Ilma elektrita on klapid lahti (temp. põhjas), sest talvel on kuumas autos turvalisem sõita, kui külmas.
Klapi ühendusi näed siit:
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6410.1/01.png
Nagu näed, klemmile 1 tuleb pluss ja kumbagi klappi juhitakse massi poolt eraldi.
Kui juhi temp. regulaatori paremale v. vasakule lõppu keerad (üle "nõksu"), siis lülitub min. või maks temperatuuri režiim mõlemal pool ja sel puhul kaassõitja poolse valitsa asendit üldse ignoreeritakse.
Ilmselt ei saa sul juhipoolse klapi magnet massi (PWM signaal!) või on ta ühte asendisse kinni jäänud.
Klapi ühendusi näed siit:
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6410.1/01.png
Nagu näed, klemmile 1 tuleb pluss ja kumbagi klappi juhitakse massi poolt eraldi.
Kui juhi temp. regulaatori paremale v. vasakule lõppu keerad (üle "nõksu"), siis lülitub min. või maks temperatuuri režiim mõlemal pool ja sel puhul kaassõitja poolse valitsa asendit üldse ignoreeritakse.
Ilmselt ei saa sul juhipoolse klapi magnet massi (PWM signaal!) või on ta ühte asendisse kinni jäänud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tere
Oli sarnane juhtum eelmise aasta talvel ühe teise masinaga, tuli välja, et see nupuke, millest keerad, kas soojaks või külmaks ei funkanud ning armatuuri taga olev toru, mis pidi sooja õhku sisse tooma oli kuidagi valesti ja sai see siis niimoodi paika pandud, et ta ainult sooja puhuski edaspidi.. st. lükkasime ta sellisesse asendisse, et ta ainult sooja puhuks.. keeruline seletada tegelikult..
Indrek
Oli sarnane juhtum eelmise aasta talvel ühe teise masinaga, tuli välja, et see nupuke, millest keerad, kas soojaks või külmaks ei funkanud ning armatuuri taga olev toru, mis pidi sooja õhku sisse tooma oli kuidagi valesti ja sai see siis niimoodi paika pandud, et ta ainult sooja puhuski edaspidi.. st. lükkasime ta sellisesse asendisse, et ta ainult sooja puhuks.. keeruline seletada tegelikult..
Indrek
need klapid nüüd maha võetud.
loksutades on kuulda ühe klapi loksumist, minu loll pea ütleb et kui mõlemad korras siis kas mõlemad loksuvad või ei loksu kumbki. Küsimus siis teadjatele: kas klapid poeavad ilma elektrita loksuma või vakka olema?
Ja ühtlasi, kas võin selle klapile peale jooksva vooliku ja kaks väljajooksvat voolikut punnidega kinni panna seniks kuni klapid korda saan?
Joonis siin neile kes ei tea millisest klapist jutt
loksutades on kuulda ühe klapi loksumist, minu loll pea ütleb et kui mõlemad korras siis kas mõlemad loksuvad või ei loksu kumbki. Küsimus siis teadjatele: kas klapid poeavad ilma elektrita loksuma või vakka olema?
Ja ühtlasi, kas võin selle klapile peale jooksva vooliku ja kaks väljajooksvat voolikut punnidega kinni panna seniks kuni klapid korda saan?
Joonis siin neile kes ei tea millisest klapist jutt
57873846 ja 56384061