1. leht 1-st
525 vs 524d
Postitatud: 09.04.2007 16:31 58
Postitas Elmut
Terekest.
Plaan kunagi kumbki neist omale soetada,küsimus oleks,et kumb oleks kasulikum? Diisel pidi ökonoomsem olema? Peab see väide paikka?
Teab keegi neist kahest isendist täpsemalt rääkida? Head ja halvad küljed.

Postitatud: 09.04.2007 18:38 34
Postitas Rain
endal on 524 td -91 ja peab ütlema et pole viga. Vanakooli remondimehed räägivad, et 2,4 td pidi isegi ägedama minekuga olema kui 2,5 td. 2,4 td-l on lihtne ja töökindel tehnika, 2,5 td aga kettajamiga jälle, üldiselt ongi vist vahe selles, et kui leiad 2,4 td , mis on heas korras siis sõidad sellega vist lõputult aga 2,5 td-l on juba nii palju igasugust elektroonikat, et sellega võib veel häda tulla kui suure läbisõiduga. Kütust võtavad mõlemad u. 6 mnt. ja 8-10 linnas.
Postitatud: 09.04.2007 19:10 55
Postitas pikk66
Diisli kohta ei oska kahjuks midagi rääkida peale kuulujuttude

Endal juba rohkem kui 3 aastat 525 141 kW, mootori (mootor ketiga) poolelt täiesti muretu, vaheta ainult õigel ajal õli, muid mahlu ja kyynlaid. Bensu kulu keskmisena alati 10 alla jäänud, aga mul muidugi ca 1/3 linnasõitu, ylejäänud maanteel, samas jalg suht raske

Eks pead ise teadma, palju aastast läbisõitu tuleb. Väga suure läbisõiduga diisel ilmselt kasulikum samas bensukaga jälle sõidumõnu rohkem

Postitatud: 10.04.2007 10:33 35
Postitas Tarmo
Omasin kaks aastat 524td ja mina kiidan seda autot taevani.
Ostes vahetasin rihma ja pingutusrulli ära ja peale 60 tuhandet jälle .
Rihm ja rullik kokku mingi 1000.-
Ja siis aga õlivahetused õigeaegselt.
Edasi liikus väga hästi , minul oli linnas kütusekulu alla 8l/100-le.
Maantee ja linna keskmine oli 7.2-7,4.
Jalg on ka minul suht raske.
Isegi siis kui sai käidud ringrajal või jäärajal jäi kütusekulu alla 8l.