E34 klapivahed

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
martin22
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 02.04.2007 20:19 24

E34 klapivahed

Postitus Postitas martin22 »

tere tegemist on bmw 525I 125kw 90 aasta kui suur peab olema klappi vahe äkki oskate aidata
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

e30 325 126kw-sel mootoril on ette nähtud külma mootoriga 0,25 ja eks siis sellel ka sama(mõlemad m20 mootorid)
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Roland325 kirjutas:e30 325 126kw-sel mootoril on ette nähtud külma mootoriga 0,25 ja eks siis sellel ka sama(mõlemad m20 mootorid)
Täpselt nii ta on.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8454
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

See mees siin: http://web10.vs243224.vserver.de/bmw_schrauber.htm
raiub nagu rauda: Beim M20 Ventilspiel Einlass auf 0,3-0,35mm/Auslass 0,3mm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

priitv8 kirjutas:See mees siin: http://web10.vs243224.vserver.de/bmw_schrauber.htm
raiub nagu rauda: Beim M20 Ventilspiel Einlass auf 0,3-0,35mm/Auslass 0,3mm
Mh, tead nüüd hakkan minagi kahtlema, äkki tõesti oli 0.35, lähen garaazi ajan autodatale hääled peale ja vaatan järgi.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8454
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Viljar kirjutas:Mh, tead nüüd hakkan minagi kahtlema, äkki tõesti oli 0.35, lähen garaazi ajan autodatale hääled peale ja vaatan järgi.
Ei, tema väide ongi see, et tuleb panna suurem, kui tehas ette näeb!
Vaatasin järgi, tehaseandmed:
külmalt (jahutusvedelik maks 35*C) 0,25mm
töösoojalt (termostaat avatud) 0,30mm.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

priitv8 kirjutas:
Viljar kirjutas:Mh, tead nüüd hakkan minagi kahtlema, äkki tõesti oli 0.35, lähen garaazi ajan autodatale hääled peale ja vaatan järgi.
Ei, tema väide ongi see, et tuleb panna suurem, kui tehas ette näeb!
Vaatasin järgi, tehaseandmed:
külmalt (jahutusvedelik maks 35*C) 0,25mm
töösoojalt (termostaat avatud) 0,30mm.
tekib küsimus, et mis see suurem vahe head teeb :roll:
Kui vana ja kulunud nukk, siis igaljuhul kõlisema hakkab pärist tugevalt :D
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8454
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Viljar kirjutas:tekib küsimus, et mis see suurem vahe head teeb :roll:
Kui vana ja kulunud nukk, siis igaljuhul kõlisema hakkab pärist tugevalt :D
Ventilspiel und Einstellung
Da gibt es für mich nur eine Einstellung und die heißt: sei großzügig. Immer an die oberste Grenze. Beim M20 empfehle ich statt der Werksangabe 0,25 immer 0,30, das lässt den Motor ruhiger laufen. Die Geräuschbelastung steigt gering. In der Leistungsabgabe bringt es zum zugeschnürten Motor locker 5 PS mehr. Die Ursache liegt in der schnelleren Beschleunigung des Ventils beim öffnen und dadurch entsteht eine Sogwirkung, welche die frischen Gase mitreisst. Ein Riesenfehler wird aber dennoch gemacht. Leute, die mein Ventilspiel-Maß einstellen, beachten oft nicht, dass die Ventilenden in ihren Motoren schon eingeschlagen sind. Da sich das Ventil dreht, entsteht eine kleine Mulde. Diese addiert sich dann zum eingestellten Ventilspiel (was ja über die Aussenkanten eingestellt wird) und dann klingt er wie 1000 kleine Hämmer. Also: Gefahr erkannt - Gefahr gebannt.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

priit, paluks eestikeeles. ei valda saksat aga tahaks ise kah teada.
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8454
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Valve clearance and attitude
there there is for me only one attitude and means: is generous. Always to the highest border. With the M20 I always recommend 0.25 0.30, which leaves the engine more calmly to run instead of the factory specification. The noise load rises small. In the power output it brings loosely 5 HP to the course-tied engine more. The cause lies in the faster acceleration of the valve with opens and from it results a suction effect, which drags the fresh gases along. A giant error is made however nevertheless. People, which stop my valve clearance measure, often do not note that the valve ends are already hit in their engines. Since the valve turns, a small hollow develops. This adds itself then to the adjusted valve clearance (which is adjusted over the outside edges) and then sounds it like 1000 small hammers. Thus: Danger recognized - danger gebannt.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Kunagi endal panin ka valede andmete järgi 0.35 ja peale paari ringi sõitsin kohe garaazi tagasi, kuna tegi rõvedat häält ja erksust oli ka natuke kadunud. Uurisin õige vahe välja ja külmalt panin 0.25 ning siis käis nii, nagu peab, paremini, kui üldse enne reguleerimist.(üks klapp tegi enne vähe rohkem häält, kui vaja ;) )
truumu

Postitus Postitas truumu »

priitv8 kirjutas:See mees siin: http://web10.vs243224.vserver.de/bmw_schrauber.htm
raiub nagu rauda: Beim M20 Ventilspiel Einlass auf 0,3-0,35mm/Auslass 0,3mm
Sorry Priit, aga nimi Ingo Köth ei ütle mulle mitte midagi
On see mõni kange tegija?
Teoreetiliselt võttes peaks silindri täituvus/puhastus olema seda parem, mida rohkem klapp lahti läheb, ehk siis väikseima ohutu vahega
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8454
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

truumu kirjutas:On see mõni kange tegija?
End. idasakslane, töötanud nii Lada, Alfa, MB kui BMW firmateenindustes. Praegu peab oma firmat. Töötas ise välja ja lasi ühel saksa firmal valmis teha M40 nukkvõlli, mis sobib M43 rullnookuritega ja lahendab M40 nukaprobleemi päriseks.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
truumu

Postitus Postitas truumu »

Noh see rullnookurite kasutamine on juba tagajärgedega võitlemine
Probleemi tekkimise põhjust näen mina puudulikus õlituses
Ehk siis selles õlitustorus, mis ära ummistub tänu halvale/mustale õlile
Aga klapivahede suhtes ei ole ma selle mehega nõus
Niipalju, kui ma bemmi mootoreid reguleerinud olen(ja neid on palju olnud)töötab M20 mootor kõige paremini just tehase antud vahega
Ja nendel hakkavad isegi sajandikud juba mõjuma(langeb võimsus ja kaob ühtlane tühikäik)
Antud põhjusel ei reguleeri kunagi ka pooljahtunud või korraks käivitatud mootorit, sest tänu pikale plokikaanele ei ole ühtlast kuumenemist/jahtumist ja loomulikult jäävad vahed erinevad
Samuti kasutan alati värsket st. venimata kaliibrit
martin22
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 02.04.2007 20:19 24

Postitus Postitas martin22 »

tänan abi eest selle teema võib vist nüüd lukku panna
Vasta