Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
On siis seal vasaku tagatule lähedal üks pistikupesa kuhu on sisestatud ka pistik, millel kaks äärmist kontakti sillaga ühendatud. Üldse oli vist 6 kontakti, ülejäänud on tühjad. Milleks see võiks ette nähtud olla? Paigaldasin lisa piduritule ja mõtlesin sealt toite võtta aga võta näpust- piduri signaali sinna peale ei tule. Katsetasin sellest pistikust, kuna arvasin, et sealt saab alguse käru juhtmestik ja kärul ju peab olema pidurituli. Kahjuks pidin ühendama massi sinna kokkuühendatud kontakti alla ja voolu võtsin tule pistiku alt. Kui korrektne see skeem välja kukkus ja kuidas on ühendatud originaal lisapidurituli? Kes oskab lahti seletada või on olnud tegemist, palun teie nõuandeid!
Sinna pistiku otsa käib AHM (AnHängerModul), mitte otse käru pistik.
Sellegipoolest, Touringul peab pistiku klemmil nr. 2 olema piduritule signaal (12V kui pidurituli põleb).
See sild on vajalik CC jaoks, et veateadet ei tuleks.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
priitv8 kirjutas:Sinna pistiku otsa käib AHM (AnHängerModul), mitte otse käru pistik.
Sellegipoolest, Touringul peab pistiku klemmil nr. 2 olema piduritule signaal (12V kui pidurituli põleb).
See sild on vajalik CC jaoks, et veateadet ei tuleks.
Ole nüüd hea ja ütle mis nr. need ühendatud klemmid on, mina seal mingeid numbreid tähele ei pannud.
nemps kirjutas:e34 touring originaal lisapiduritule juhtmed peaks jooksma paremale poole koopasse mitte vasakule.
Ma ise ka kuskilt skeemi juhiselt sain aru, et paremalt, aga nagu öeldud- nägin pistikuvärki ja kohe torkima. Peaksin siis vist seda parempoolset nurka ka uurima, kuigi seal mulle midagi kõrvalist silma ei hakanud (seoses parema parktule kadumisega sai tuli maha võetud ja oleks pidanud nagu silma hakkama). On muidugi võimalus, et see ühenduskoht on tsipa sügavamal- järgmise, raskemini eemaldatava paneeli taga, seal, kus on releede staff.
Kuna sellest suurest pistikust siiski pidurisignaali ei leidnud, jäi ühendus selliseks, nagu kirjeldatud esimeses postituses. Võib olla, et kunagi saab korrektsemaks.
Ma ei viitsi kontrollima hakata aga arvatavasti on lisapiduritule originaal pistik, kohe üleval parema piilari sees, st kui tõmbad kere küljest juhmete ümber oleva kummimuhvi välja siis seal taga, vähemalt teise poole aknasoenduse pistikud on nii lahendatud.
nemps kirjutas:Ma ei viitsi kontrollima hakata aga arvatavasti on lisapiduritule originaal pistik, kohe üleval parema piilari sees, st kui tõmbad kere küljest juhmete ümber oleva kummimuhvi välja siis seal taga, vähemalt teise poole aknasoenduse pistikud on nii lahendatud.
Eks kui saan, vaatan järele. Praegu on k....i külm!