1. leht 1-st

E34 520 95kw jama roolivõimuga?

Postitatud: 12.03.2007 18:38 17
Postitas ametivend
Otsisin ka otsingust aga vastust ei saanud!

Mure selline: kohapel rooli keerata, kas siis vasakule või paremeale, hakkab rihm hullult vilistama ja rool elu raske(nõksutades pöörab), võim ka veits undama(vist).

Võimu rihm on pingul, õli on puhas sees(ilus punane).
Ise arvan et roolivõim õhtal aga kas võib nii ka olla, et latt kiilub kinni? Kui sõita nii maantekiirusega siis auto kuidagi ujub ka, ei püsi hästi teel.

Ette tänades!

Postitatud: 12.03.2007 18:44 20
Postitas priitv8
Sinu autol roolilatti ei ole.

Postitatud: 12.03.2007 19:17 29
Postitas MairoG
Järsku on rihm nii kulund, et käib rihmaratta põhjas. Siis ei ole vahet, kas rihm pingul või mitte, haarduvust ju nagunii pole siis. Kontrolli rihma kulumisaste üle :cool:

Postitatud: 12.03.2007 21:42 28
Postitas ametivend
MairoG kirjutas:Järsku on rihm nii kulund, et käib rihmaratta põhjas. Siis ei ole vahet, kas rihm pingul või mitte, haarduvust ju nagunii pole siis. Kontrolli rihma kulumisaste üle :cool:
Homme vahetan rihma ära ja eks siis näis!

Kas roolivõib võib ennast kinni puua??

Postitatud: 13.03.2007 17:06 49
Postitas MairoG
ametivend kirjutas:
MairoG kirjutas:Järsku on rihm nii kulund, et käib rihmaratta põhjas. Siis ei ole vahet, kas rihm pingul või mitte, haarduvust ju nagunii pole siis. Kontrolli rihma kulumisaste üle :cool:
Homme vahetan rihma ära ja eks siis näis!

Kas roolivõib võib ennast kinni puua??
Vat seda ma tõesti ei tea, kuid jah. Kui rihm käib põhjas, siis ta libiseb. Ning roolikeerates tekib pumbale suur takistus ja nii rihm libisema hakkabki, seal juures pump ise, võib keeramise ajaks täielikult seiskuda, enamasti langevad pumba pöörded nii madalale, et survet ei teki. Vähemalt nii kauaks, kui sa rooli enam ei keera.